Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke å gå på en butikk i gangavstand. Du kan tenke igjennom ting du kan snakke med jenter om, snakk med dem om det du tenkte, og si farvel når du kjenner at dere ikke har noe å snakke om. Hvis du kommer tilbake til dette stedet flere ganger så er det en sjanse for at du møter denne jenta flere ganger. Hun kommer nok til å merke seg dialekten din, men jeg tviler på at hun vil unngå deg bare fordi du snakker annerledes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ja, hvis du vil ha et nytt sted du kan se etter jenter så er http://www.topp.no/forum/ et sted du kan sjekke. Det er veldig dødt der men det er noen som sjekker innom og det er mest jenter der.

 

Det var ikkje så dumt. Men det forumet tillet ikkje registrering. Og eg er heller ikkje så lysta på å kople fjesbok-kontoen min til forumet. Kan risikere å få Topp-oppdateringar på tavla mi. *grøss*.

 

Og så blir det heilt feilt å nytte seg av fullt namn, som er brukarnamnet mitt på Facebook, enn ein meir dekkande pseudonym, på eit slikt forum som skal infiltrerast. :)

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å gå på en butikk i gangavstand. Du kan tenke igjennom ting du kan snakke med jenter om, snakk med dem om det du tenkte, og si farvel når du kjenner at dere ikke har noe å snakke om. Hvis du kommer tilbake til dette stedet flere ganger så er det en sjanse for at du møter denne jenta flere ganger. Hun kommer nok til å merke seg dialekten din, men jeg tviler på at hun vil unngå deg bare fordi du snakker annerledes.

 

Og grunnen til at eg satsar såpass på netter er av den at det er svært sjeldan eg har høve til å befinne meg på ein slik "stad". I jobb-samanheng aldri.

Lenke til kommentar

Fekk 25 nye visingar på Decate i laupet av 3 minutt. Etter bruk av 7 kroner på shout-funskjonen. Altså ein ropert der ein valfri tekst hamnar på eitt bannar for 3 minutt, eller lenger om det ikkje er andre i køen.

 

Teksten var "Jomfru søkjer jomfru!". Har de forslag til noko betre? Det er ei øvre grense på 145 teikn.

 

Kontaktet noen av disse deg? Grunner til at de lot være kan være at du befinner deg på feil sted i landet, at profilen din ikke er innbydende nok og drepte en potensiell interesse, eller at de kunne værec interessert i en jomfru, men føler seg utelukket når du søker en annen jomfru.

Lenke til kommentar

Fekk 25 nye visingar på Decate i laupet av 3 minutt. Etter bruk av 7 kroner på shout-funskjonen. Altså ein ropert der ein valfri tekst hamnar på eitt bannar for 3 minutt, eller lenger om det ikkje er andre i køen.

 

Teksten var "Jomfru søkjer jomfru!". Har de forslag til noko betre? Det er ei øvre grense på 145 teikn.

 

Kontaktet noen av disse deg? Grunner til at de lot være kan være at du befinner deg på feil sted i landet, at profilen din ikke er innbydende nok og drepte en potensiell interesse, eller at de kunne værec interessert i en jomfru, men føler seg utelukket når du søker en annen jomfru.

Nei, fekk ingen respons av interesse. Og profilen min står nå berre av eitt ord, da den førre teksten vart for direkte.

Lenke til kommentar

Topp-forumet var for min del ein håplaus flopp. Null aktivitet. Og dei fåe som var aktive er jenter av den pripne sorten, og er kongen over forumet. Når ein fyrst ikkje går heilt parallelt etter dei, så vert ein bannljost. Då er det berre å gjeva seg med ein einaste gong.

 

Decate har også vorte meget håplaust, skulle nesten tru dei ikkje slapp inn upult kvinnelege brukarar. Så da blir det attende til sukker, og nye depresjons-bylgjer. :sleep:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så festlig, så nettopp igjennom russeknutene for kullet mitt i år og kom bort i denne:

- Null sex fra 28.april til 17.mai. (Bilde av Jomfru Maria)

 

Nok en gang blir oss håpløse jomfruer gjort narr av. Greit nok at de som holder seg edru får en solokork, det er jo trossalt et valg de tar! Jeg tar ikke et valg om jeg vil pule i russetida, det er det jentene som gjør. Ett valg de aldri kommer til å ta uansett. Så får jeg bare bli skvist enda lengre ned i gjørma da når jeg mottar bildet da og henge det opp og bli påmint bare enda mer på at jeg aldri kommer til å få meg noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...