Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant selv en jente på diskusjon.no en gang, riktignok helt tilfeldig og uten at jeg prøvde på det, så det er jo håp for alle.

 

Kan faktisk fortelle historien, haha, jeg sendte en pm til henne og fortalte at hun måtte forkorte signaturen sin ned til maks 4 linjer, og det ble til en samtale som ble til at vi møttes.. Så kort sagt: bli veileder :D

 

Støttes! Møtte selv mitt livs kjærlighet her inne etter at jeg ble veileder.

Trodde du fant ditt livs kjærlighet i bannetråden jeg, men det tok kanskje slutt etter å ha tøset i hjel tråden? :p

 

Stemmer at det var i bannetråden, ja. Grunnen til at hun falt for meg var nok at jeg skilte meg ut i mengden ved å være den eneste aktive veilederen der inne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå vart det mykje rart.

 

Jeg synes det er snodig at du vil gjøre deg selv til en voldtektsmann for å oppnå å "ha sex slik som 11 åringer opplever det første gang, jomfru med jomfru".

 

No offence, men det må være noe galt med deg. Dette henger ikke helt på greip.

 

Nå er vel ikkje ufriviljug valdtekt og sex det same. Og ein valdtekt blir ikkje slik som skildringa di i hermeteikn.

 

Men berre for at de ikkje skal få Sigrid-vibbar av dette, så kan eg love at det ikkje blir aktuelt med dei fyrste åra.

 

Wait, what? Det du faktisk skriv er at du til slutt ikkje vil klare ventinga lenger, og faktisk bryte norsk lov for å gjennomføre dette målet ditt?

Lenke til kommentar

Nå vart det mykje rart.

 

Jeg synes det er snodig at du vil gjøre deg selv til en voldtektsmann for å oppnå å "ha sex slik som 11 åringer opplever det første gang, jomfru med jomfru".

 

No offence, men det må være noe galt med deg. Dette henger ikke helt på greip.

 

Nå er vel ikkje ufriviljug valdtekt og sex det same. Og ein valdtekt blir ikkje slik som skildringa di i hermeteikn.

 

Men berre for at de ikkje skal få Sigrid-vibbar av dette, så kan eg love at det ikkje blir aktuelt med dei fyrste åra.

 

Wait, what? Det du faktisk skriv er at du til slutt ikkje vil klare ventinga lenger, og faktisk bryte norsk lov for å gjennomføre dette målet ditt?

Det er vel heller meir eitt ynskje og ultimatum enn mål. Men det er nok ei grense for kor lenge eg kan greie å halde meg.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå du skal vurdere en prostituert før du gir deg hen til voldtekt og drap. Det er bedre enn en jomfru uansett, trust me. :thumbup:

Nei nei. Ikkje noko drap eller kniv på stupa under akta her. Eg er ikkje umenneskeleg heller.

Kvifor sender du ikkje jomfrujentene dine vidare når du sjølv føretrekkjer prostituerte framfor dei? :shrug::p

Lenke til kommentar

De er jo ikke jomfruer nå lenger. :p

 

Sex med en kjæreste man bryr seg om er alltid bedre enn tilfeldig sex med prostituerte, men er man singel så finnes det noen utrolig fine prostituerte der ute som kan faget sitt. Det finnes naturligvis mange som ikke kan det og...

 

Uansett synes jeg det er forferdelig unødvendig å være jomfru hvis man ikke ønsker det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...