Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan fortelle deg, av egen erfaring, at det er ikke noe stort. Når jeg fikk debutert, tenkte jeg først at "Yes, nå har jeg endelig hatt sex! Mitt liv har endelig begynt!".

 

Det tok ikke mange minuttene før jeg begynte å tenke i banene "Eh, har det egentlig noe å si?... Jeg er jo fortsatt meg..."

 

Tenkte akkurat det samme selv! Hehe

Lenke til kommentar

Ikke sant. Det ikke så stort. Det ligger bare i hodet.

 

Jeg synes det er stort, fint, supert, deilig, genialt, koselig osv osv osv hver gang jeg :D Men det har med HVEM personen man ligger meg er, for meg. Ikke om han har hatt sex før eller ikke. En liten rettelse: Det er nok bedre med en som har hatt mye sex, rent nytelsesmessig da ;) Det skal jeg ikke nekte på :p

 

Skjønner forøvrig ikke hva du tenker med, Staketten. Greit nok å ønske seg det, men å stille det som et krav, nei, fy..

Lenke til kommentar

Jeg kan fortelle deg, av egen erfaring, at det er ikke noe stort. Når jeg fikk debutert, tenkte jeg først at "Yes, nå har jeg endelig hatt sex! Mitt liv har endelig begynt!".

 

Det tok ikke mange minuttene før jeg begynte å tenke i banene "Eh, har det egentlig noe å si?... Jeg er jo fortsatt meg..."

 

Tenkte akkurat det samme selv! Hehe

Hadde hørt det over så mange ganger at jeg forventet egentlig at det var noe stort, var mer en symbolsk handling for å slippe være. "jomfru"

Lenke til kommentar

Jeg kan fortelle deg, av egen erfaring, at det er ikke noe stort. Når jeg fikk debutert, tenkte jeg først at "Yes, nå har jeg endelig hatt sex! Mitt liv har endelig begynt!".

 

Det tok ikke mange minuttene før jeg begynte å tenke i banene "Eh, har det egentlig noe å si?... Jeg er jo fortsatt meg..."

Jeg kan fortelle deg, av egen erfaring, at det er ikke noe stort. Når jeg fikk debutert, tenkte jeg først at "Yes, nå har jeg endelig hatt sex! Mitt liv har endelig begynt!".

Det tok ikke mange minuttene før jeg begynte å tenke i banene "Eh, har det egentlig noe å si?... Jeg er jo fortsatt meg..."

Tenkte akkurat det samme selv! Hehe

Ikke sant. Det ikke så stort. Det ligger bare i hodet.

 

Stort? Eg ser da vel på sex som noko meir kvardagsleg enn stort. Nett som når du får kopla maskina di på nettet for fyrste gong. Eller får smaka dessert for fyrste gong.

 

 

(...)

Men tenk deg litt om da, I verste fall, og ikke så lite usannsynlig heller vil jeg tro, vil du ende opp som både jomfru og alene for resten av livet hvis du fortsetter å tenke slik.

(...)

 

Vil nok ikkje ende livet som jomfru. Men eg må nok ofre nokre år bak murane for det.

 

 

Staketten, jeg bare tenkte litt ute på viddene her. Hvor sur hadde du blitt om ei jente hadde løget på seg jomfrudom for å få deg til sengs?

 

Sur nok til å insistere på å vera den fyrste til ei jomfru.

 

 

Ikke sant. Det ikke så stort. Det ligger bare i hodet.

 

Jeg synes det er stort, fint, supert, deilig, genialt, koselig osv osv osv hver gang jeg :D Men det har med HVEM personen man ligger meg er, for meg. Ikke om han har hatt sex før eller ikke. En liten rettelse: Det er nok bedre med en som har hatt mye sex, rent nytelsesmessig da ;) Det skal jeg ikke nekte på :p

 

Skjønner forøvrig ikke hva du tenker med, Staketten. Greit nok å ønske seg det, men å stille det som et krav, nei, fy..

 

De jenter blir meget fort pripne av å få spørsmål om det. Og er heller ikkje interesserte i å slå til. Nei, her gjeld det openbart å spreie låra for dei største klysene som greier å sjarmere de til sengs.

Lenke til kommentar

(...)

Men tenk deg litt om da, I verste fall, og ikke så lite usannsynlig heller vil jeg tro, vil du ende opp som både jomfru og alene for resten av livet hvis du fortsetter å tenke slik.

(...)

 

Vil nok ikkje ende livet som jomfru. Men eg må nok ofre nokre år bak murane for det.

Noen få år bak murere?

 

Skal du voldta en jomfru? En liten jente?

Lenke til kommentar

(...)

Men tenk deg litt om da, I verste fall, og ikke så lite usannsynlig heller vil jeg tro, vil du ende opp som både jomfru og alene for resten av livet hvis du fortsetter å tenke slik.

(...)

 

Vil nok ikkje ende livet som jomfru. Men eg må nok ofre nokre år bak murane for det.

Noen få år bak murere?

 

Skal du voldta en jomfru? En liten jente?

 

Nei, har trass alt att noko moral oppi hovudet.

Lenke til kommentar

(...)

Men tenk deg litt om da, I verste fall, og ikke så lite usannsynlig heller vil jeg tro, vil du ende opp som både jomfru og alene for resten av livet hvis du fortsetter å tenke slik.

(...)

 

Vil nok ikkje ende livet som jomfru. Men eg må nok ofre nokre år bak murane for det.

 

Du har jo sagt at du ikke kommer til å ligge med en eventuelt kjæreste hvis hun ikke er jomfru, og jeg tror ikke det er noen som noensinne kommer til å kontakte deg angående det tilbudet ditt. Da er jo den eneste løsningen du har for å miste jomfrudommen din å finne en kjæreste som også viser seg å være jomfru (eller utnytte usikre småjenter som mest sannsynlig er jomfru, og betale prisen for det). Hvis ikke det skjer heller må du enten skifte mening og ligge med noen som har hatt sex tidligere, eller se fram til å leve som jomfru ut resten av livet.

Lenke til kommentar

Nå vart det mykje rart.

 

Jeg synes det er snodig at du vil gjøre deg selv til en voldtektsmann for å oppnå å "ha sex slik som 11 åringer opplever det første gang, jomfru med jomfru".

 

No offence, men det må være noe galt med deg. Dette henger ikke helt på greip.

 

Nå er vel ikkje ufriviljug valdtekt og sex det same. Og ein valdtekt blir ikkje slik som skildringa di i hermeteikn.

 

Men berre for at de ikkje skal få Sigrid-vibbar av dette, så kan eg love at det ikkje blir aktuelt med dei fyrste åra.

 

Kjenner ikke du en Mia? Høres ut som hunkjønn, men om hun er jomfru vet jeg ikke.

 

Eg veit om ei, men ho er både velpult og lespisk. Eller hintar du til ein eller anna jenteserie på nrk?

Lenke til kommentar

Jeg kan fortelle deg, av egen erfaring, at det er ikke noe stort. Når jeg fikk debutert, tenkte jeg først at "Yes, nå har jeg endelig hatt sex! Mitt liv har endelig begynt!".

 

Det tok ikke mange minuttene før jeg begynte å tenke i banene "Eh, har det egentlig noe å si?... Jeg er jo fortsatt meg..."

This.

Lenke til kommentar

Nei, jeg hinter til en jeg tror du kjenner. Velpult og lesbisk? Jøss, da vet jeg det.

 

Du kjenner vel ikke en Trude også? Kanskje ikke hun er aktuell, men hun har vel venninner hun kan sette deg i kontakt med.

Kven er eigentleg du? :blink:

 

Den Mia eg nemnde kjenner ikkje Trude til. Og om Trude du her nemner er ho eg kjenner, så er ho både oppteken og i nært slektskap.

 

Jeg kan fortelle deg, av egen erfaring, at det er ikke noe stort. Når jeg fikk debutert, tenkte jeg først at "Yes, nå har jeg endelig hatt sex! Mitt liv har endelig begynt!".

 

Det tok ikke mange minuttene før jeg begynte å tenke i banene "Eh, har det egentlig noe å si?... Jeg er jo fortsatt meg..."

This.

 

Eg har allereie svara på dette der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...