Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Stort? Eg ser da vel på sex som noko meir kvardagsleg enn stort. Nett som når du får kopla maskina di på nettet for fyrste gong. Eller får smaka dessert for fyrste gong.

Men det er ikke det. Det er ikke så stort.

 

Altså for all del, sex er deilig og sånt, men... Det er deiligst når du gjør det med noen du elsker og liker. Å "dyppe løken" i håp om at det kommer til å bli en stor begivenhet, vil gi deg et klask i ansiktet den gangen du får gjort det.

 

Så fiks heller deg selv, fremfor å sikte på jomfruer. Om du stikker inn på kvinneguiden og spør etter en kåt, eldre kvinne som har lyst å lære opp en ungkar, så kommer du nok til å få rimelig kjapt napp. Og da kommer du også til å lære. Mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De jenter blir meget fort pripne av å få spørsmål om det. Og er heller ikkje interesserte i å slå til. Nei, her gjeld det openbart å spreie låra for dei største klysene som greier å sjarmere de til sengs.

 

Hvis du tro jeg gjorde det med den første og beste eller som du sier: "dei største klysene som greier å sjarmere de til sengs", tar du veldig feil.. Jeg var hele 22 når jeg debuterte, og hadde tilbud lenge før den tid..

Lenke til kommentar

En kollega på jobb som testa det ut, og kunne rapportere helga etterpå at det funka som bare faen. Morsom skrue.

 

En kollega, en venn, en jeg kjenner, det sier de alle. Du er avslørt :p

 

 

Men Staketten, du skal nok lete en stund for å finne hun du leter etter. Men lykke til uansett.

Endret av Lykketroll2
Lenke til kommentar

De jenter blir meget fort pripne av å få spørsmål om det. Og er heller ikkje interesserte i å slå til. Nei, her gjeld det openbart å spreie låra for dei største klysene som greier å sjarmere de til sengs.

 

Hvis du tro jeg gjorde det med den første og beste eller som du sier: "dei største klysene som greier å sjarmere de til sengs", tar du veldig feil.. Jeg var hele 22 når jeg debuterte, og hadde tilbud lenge før den tid..

Du, ja. Ikkje storparten av jentene.

Lenke til kommentar

Hvis du tro jeg gjorde det med den første og beste eller som du sier: "dei største klysene som greier å sjarmere de til sengs", tar du veldig feil.. Jeg var hele 22 når jeg debuterte, og hadde tilbud lenge før den tid..

Det sier de alle? Det er i hvertfall veldig få som sier "jeg debuterte med den største klysa som greide å sjarmere meg til sengs" :)

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar

 

Men om ho har hatt kjæraste tidlegare har vel ikkje så mykje å seie. Det kan fort hende ons på fest.

Det får så være, hun sier sikert ikke at hun er jomfru/ikke jomfru før hun virkelig liker deg og da kan du ikke dumpe henne(eller spørre om hun vil hjelpe deg med å finne en jomfru). Og om du gjør det så kan du neppe lenger benytte deg av nettdating, du vil jo ende med et uheldig stempel.

 

Men andre tips: sjekk på profilen til jenta og sjekk om det virker som en stille og rolig jente, det øker sjansene dine fremfor en som har festing som interesse.

Lenke til kommentar

Der gjekk sukker-medlemsskapet mitt ut, og kjem nok til å fornye super. Ikkje fordi eg kjem til å bruke tid, eller rettare sagt kaste bort tid på sukker, men så kan jo kven som helst sende meg melding sidan eg har super-medlemskap. På sukker kan ein skrive kva som helst på profilen, ingen les profilen uansett.

 

Men på Decate er det ein heilt annan situasjon. Eg har i allefall skremd bort ei jente grunna for direkte profil, som nå er såpass kraftig moderert at det ikkje seier nokon ting. Så får eg heller prøve å hale ut informasjon frå jentene som faktisk svarar. Det gjer faktisk omlag 50% av jentene, som ein kontrast til sukker med 10% svar.

 

Decate er bortkasta tid, men ikkje fullt så gale som sukker. Status: Ingen napp. Som vanleg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...