Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg forstår rett, så er du villig til å ligge med en HVILKEN SOM HELST kvinne, så lenge hun er i stand til å ha sex. Eneste kravet er at hun er jomfru.

Proiriteringene dine er snudd på hodet, mann! Våkn opp!

Skulle vært wingmanen din for en kveld ute på byen i bergen, Er så latterlig lett og få seg ett ligg om det er det eneste målet.

Hvorfor absolutt ha en kvinne som er jomfru? Er det ikke best, hvis man selv er jomfru, å finne en jente som har hatt sex før?

1+

 

Om begge er jomfru blir det jo dobbelt så kleint.

 

Trenger jo ikke si at du er jomfru heller, bare dos på (er ikke rocket sciense, og regner med du har grei styrings på teorien)

 

Da er fyrsteposten grundig oppdatert. Då da har de valet:

 

Enten lesa sidene 1-8, eller berre lesa fyrsteposten ein gong til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er en 19 år gammel gutt som er jomfru og desperat nokk til å lage en tråd på ett forum for å ende denne jomfrudommen din, er du virkelig i stand til å sette såpass mange krav til jentene? Tror den beste kjangsen din er å fare ut på fest og komme i kontakt med det fulleste kvinnfolket som er der.

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Du er en 19 år gammel gutt som er jomfru og desperat nokk til å lage en tråd på ett forum for å ende denne jomfrudommen din, er du virkelig i stand til å sette såpass mange krav til jentene? Tror den beste kjangsen din er å fare ut på fest og komme i kontakt med det fulleste kvinnfolket som er der.

 

Han har vel også en mulighet på diverse porr/erotikk forum,sikkert noen kvinnfolk som tenner på sånt også.

 

Men fest og fyll er nok ett sikrere kort,utrolig hvor mye rart som skjer i en sånn setting.

Lenke til kommentar

Du er en 19 år gammel gutt som er jomfru og desperat nokk til å lage en tråd på ett forum for å ende denne jomfrudommen din, er du virkelig i stand til å sette såpass mange krav til jentene? Tror den beste kjangsen din er å fare ut på fest og komme i kontakt med det fulleste kvinnfolket som er der.

Mange krav? Det er jo berre eitt...

 

Du er en 19 år gammel gutt som er jomfru og desperat nokk til å lage en tråd på ett forum for å ende denne jomfrudommen din, er du virkelig i stand til å sette såpass mange krav til jentene? Tror den beste kjangsen din er å fare ut på fest og komme i kontakt med det fulleste kvinnfolket som er der.

 

Han har vel også en mulighet på diverse porr/erotikk forum,sikkert noen kvinnfolk som tenner på sånt også.

 

Men fest og fyll er nok ett sikrere kort,utrolig hvor mye rart som skjer i en sånn setting.

 

Eg har ikkje problem med å få ons... med dei lausaste fittene her i landet. Men det er ikkje det eg ynskjer. Trur eg får referere frå fyrsteposten, som de openbart ikkje les:

 

(...)

Eg er eitt hannkjønn frå 1992, upult, og byrjar å bli frustrert av det. Kunne tenkt meg å fått opparbeidd seksuell erfaring med ei jente, og kanskje eit slikt førehald utviklar seg til noko meir.

 

Men det er her haka er: Eg kunne tenkt meg å utveksle jomfrudomen med ei som heller aldri har vore (friviljug) deltakar i seksuell aktivitet. Bygge opp erfaring heilt frå botn av. Det er meg og mi personlegheit innan det meste.

(...)

 

Jaja, så vart eg 20 år, og er framleis like upult. :(

Lenke til kommentar

Jaja, så vart eg 20 år, og er framleis like upult. :(

 

Seriøst? Ta livet med ro mann. Verden handler ikke kun om å pule. Det finnes viktigere ting i livet.

 

Er mann, 21 og upult, men leter ikke desperat rundt på et forum. Alt til sin tid. Du er langt fra alene. Anonym poster: 027a7d5a4569862eb7f9a2e2ff8757ee

 

Dess meir tid som går, dess fleire jenter i allmenn moralsk målgruppe pular av seg jomfrudomen. Og dess større aldersskilnad/yngre jenter må eg sikte på. Då skal det ikkje så mange år til før jentene ser aldersskilnaden som problematisk, og avviser alle former for kontakt. Da er skilnaden altfor stor, og det er for seint med tanke på å få eit friviljug samleie. Diverre.

 

Slik er det når ein helst kunne tenkt seg å bygge opp erfaring med ei som er like jomfru.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...