Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Men si du møter ei søt og snill jente som ikke er jomfru, og som ikke har problem med at du er det, er det like uaktuellt da?

 

Ja, det er dealbreaker. Vil gjerne vera jenta si fyrste, på same måte som at ho blir mi fyrste. Nett slik som 11-13 åringane har det, berre med meir oppsnappa kunnskap om korleis det skal gjerast.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du Staketten.. Jeg syns du har en ganske rar/dårlig innstilling her.. Du er helt desperat etter å få deg noe, og du driter i om jenta er snill eller teit eller dum eller pen så lenge hun er "ubrukt" og ikke helt gyselig. Hvis mus er alt du vil ha, så skjønner jeg overhodet ikke hvorfor du er så oppsatt på at de skal være jomfru? (Sorry, jeg brøyt regel 4 i fyrsteposten). Ettersom du tydeligvis er villig til å hoppe til sengs med ei helt ukjent jente, så syns jeg kravet om jomfrudom er, vel, teit. En ting er at du føler deg mindreverdig fordi partneren er mye mer erfaren, men om ei jente f.eks. kun har hatt sex noen få ganger så er hun neppe noen eldorado. På en annen side, hvis du er oppriktig glad i jenta, så kan jeg skjønne at du foretrekker at hun ikke har vært med noen før. Men dette er jo ikke tilfelle.

 

Også sier du at disse "sammenkomstene" kanskje kan utvikle seg til noe mer.. Så heldig jenta er som i såfall får seg en kjæreste som kun var interessert i det hun har mellom beina!

 

Litt vanskelig å få fram poenget her, merker jeg, men for å oppsummere:

 

1. Er du kun etter å pule (noe det høres ut som) - dra på byen evt. til Red LIght District i Amsterdam etc. og ta det første du får tak i.

2. Er du ute etter et forhold - prøv å finn ei jente som du kan like, og ta det derfra. Om du får deg kjæreste, så kommer jo også muligheten for sex (gratis, med noen du bryr deg om).

3. Jeg kan jo ikke snakke for på vegne av alle jenter ute der, men for min del syns jeg "tilbudet" ditt var utrolig lite attraktivt og mest sannsynlig et som ikke vil få napp. Jeg tror at de fleste jenter som er jomfru på din alder ikke vil ligge med hvem som helst og heller ser etter noen de liker, og derfor ikke kommer til å vise interesse for denne tråden (kanskje en grunn til at omtrent bare gutter har svart?)

 

20 år og upult er da overhodet ikke ille, og det er mange som er i samme båt. Sorry hvis du ikke er så kynisk til dette som jeg skal ha deg til å være, men det var sånn jeg følte det da jeg leste fyrsteposten din. Fikk egentlig litt American Psycho-vibber av hele greia...

  • Liker 9
Lenke til kommentar

(...)

1. Er du kun etter å pule (noe det høres ut som) - dra på byen evt. til Red LIght District i Amsterdam etc. og ta det første du får tak i.

 

...eller berre kontakte kvinner på sexmøte.com. Men nå vil eg ikkje ligge med kven som helst, og spesielt sidan det er prat om debuten.

 

(...)

Også sier du at disse "sammenkomstene" kanskje kan utvikle seg til noe mer.. Så heldig jenta er som i såfall får seg en kjæreste som kun var interessert i det hun har mellom beina!

(...)

2. Er du ute etter et forhold - prøv å finn ei jente som du kan like, og ta det derfra. Om du får deg kjæreste, så kommer jo også muligheten for sex (gratis, med noen du bryr deg om).

(...)

 

Eg er ute etter spesifikk eit seksuelt førehald da eg allereie har vore gjennom eit førehald på 5 månader - forutan sex.

Du kan lesa meir her. Eg orkar berre ikkje eit førehald til der det seksuelle ikkje er med.

 

Du Staketten.. Jeg syns du har en ganske rar/dårlig innstilling her.. Du er helt desperat etter å få deg noe, og du driter i om jenta er snill eller teit eller dum eller pen så lenge hun er "ubrukt" og ikke helt gyselig. Hvis mus er alt du vil ha, så skjønner jeg overhodet ikke hvorfor du er så oppsatt på at de skal være jomfru? (Sorry, jeg brøyt regel 4 i fyrsteposten). Ettersom du tydeligvis er villig til å hoppe til sengs med ei helt ukjent jente, så syns jeg kravet om jomfrudom er, vel, teit. En ting er at du føler deg mindreverdig fordi partneren er mye mer erfaren, men om ei jente f.eks. kun har hatt sex noen få ganger så er hun neppe noen eldorado. På en annen side, hvis du er oppriktig glad i jenta, så kan jeg skjønne at du foretrekker at hun ikke har vært med noen før.

(...)

 

Og så tek eg ein kvikk ein til svar:

 

Kvifor skal ikkje eg får oppleve å vera nokor si fyrste når ei garantert blir mi fyrste?

(Med mindre eg døyr upult)

 

(...)

3. Jeg kan jo ikke snakke for på vegne av alle jenter ute der, men for min del syns jeg "tilbudet" ditt var utrolig lite attraktivt og mest sannsynlig et som ikke vil få napp. Jeg tror at de fleste jenter som er jomfru på din alder ikke vil ligge med hvem som helst og heller ser etter noen de liker, og derfor ikke kommer til å vise interesse for denne tråden (kanskje en grunn til at omtrent bare gutter har svart?)

(...)

Nei, eg veit allereie at eg aldri blir bra nok for de jenter. Og at de ikkje syner interesse for meg og min tråd. For det gjer de aldri uansett.

 

(...)

20 år og upult er da overhodet ikke ille, og det er mange som er i samme båt. (...)

 

I seg sjølv er det ikkje meir enn ørlite avvik på statistikken. Men...

Dess meir tid som går, dess fleire jenter i allmenn moralsk målgruppe pular av seg jomfrudomen. Og dess større aldersskilnad/yngre jenter må eg sikte på. Då skal det ikkje så mange år til før jentene ser aldersskilnaden som problematisk, og avviser alle former for kontakt. Da er skilnaden altfor stor, og det er for seint med tanke på å få eit friviljug samleie. Diverre.

Slik er det når ein helst kunne tenkt seg å bygge opp erfaring med ei som er like jomfru.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som denne tråden fungerer eller nettet generelt. Hvordan skal det egentlig fungere i virkeligheten, vil du nekte å debutere med en eventuell kjæreste om hun sier at hun ikke er jomfru?

Min arbeids- og bu-situasjon gjer det rimeleg usannsynleg at eg tilfeldigvis kjem tett innpå nokor jente. Så det er nettet som er hovudarenaen.

Ja, det er dealbreaker. Vil gjerne vera jenta si fyrste, på same måte som at ho blir mi fyrste. Nett slik som 11-13 åringane har det, berre med meir oppsnappa kunnskap om korleis det skal gjerast.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som denne tråden fungerer eller nettet generelt. Hvordan skal det egentlig fungere i virkeligheten, vil du nekte å debutere med en eventuell kjæreste om hun sier at hun ikke er jomfru?

Min arbeids- og bu-situasjon gjer det rimeleg usannsynleg at eg tilfeldigvis kjem tett innpå nokor jente. Så det er nettet som er hovudarenaen.

Ja, det er dealbreaker. Vil gjerne vera jenta si fyrste, på same måte som at ho blir mi fyrste. Nett slik som 11-13 åringane har det, berre med meir oppsnappa kunnskap om korleis det skal gjerast.

 

Men la oss si at du møter jenta på en datingside da. Det er trolig din beste sjanse til å få en jomfrujente til å ha sex med deg, men vil du dumpe henne om hun sier at hun ikke er jomfru, eventuelt bare forklare at du ikke vil debutere med henne.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som denne tråden fungerer eller nettet generelt. Hvordan skal det egentlig fungere i virkeligheten, vil du nekte å debutere med en eventuell kjæreste om hun sier at hun ikke er jomfru?

Min arbeids- og bu-situasjon gjer det rimeleg usannsynleg at eg tilfeldigvis kjem tett innpå nokor jente. Så det er nettet som er hovudarenaen.

Ja, det er dealbreaker. Vil gjerne vera jenta si fyrste, på same måte som at ho blir mi fyrste. Nett slik som 11-13 åringane har det, berre med meir oppsnappa kunnskap om korleis det skal gjerast.

 

Men la oss si at du møter jenta på en datingside da. Det er trolig din beste sjanse til å få en jomfrujente til å ha sex med deg, men vil du dumpe henne om hun sier at hun ikke er jomfru, eventuelt bare forklare at du ikke vil debutere med henne.

 

Vil nok ikkje dumpe, men fortelja henne om mitt ynskje og be ho om hjelp til å finne ei å debutere med. Med mindre det er nok til at ho vrakar meg, og det er det eg reknar med dei fleste vil gjera.

 

Dette fokuset på jomfrudom kommer rett og slett av din egen usikkerhet rundt sex.

 

Finner du noen som du liker, og som liker deg like mye (eller mer), er det et "ikke-tema".

Svada. Eg vil berre oppleve sex slik 11-åringar opplever det. Oppleve å vera hennar fyrste medan ho blir min fyrste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan fortelle deg, av egen erfaring, at det er ikke noe stort. Når jeg fikk debutert, tenkte jeg først at "Yes, nå har jeg endelig hatt sex! Mitt liv har endelig begynt!".

 

Det tok ikke mange minuttene før jeg begynte å tenke i banene "Eh, har det egentlig noe å si?... Jeg er jo fortsatt meg..."

Lenke til kommentar

Så hvis du forelsker deg og blir glad i en jente som ikke er jomfru så er det ikke snakk om en gang? Jeg kan forstå at du ønsker å ha en delt førsteopplevelse med noen, men ikke hvis man tvinger det. Ville det ikke vært bedre å vente til du finner en jente som du er glad i, jomfru eller ikke? Jeg ville prioritert sex med en jeg bryr meg om laaaaaangt høyere enn en ONS med en helt tilfeldig jente jeg fant på nettet, men dette er jo opp til deg så klart, så jeg skal ikke dytte meningene mine over på deg. Men tenk deg litt om da, I verste fall, og ikke så lite usannsynlig heller vil jeg tro, vil du ende opp som både jomfru og alene for resten av livet hvis du fortsetter å tenke slik.

 

Ellers kan jeg liksom ikke komme med så mye hjelp med situasjonen din som ikke innebærer å utnytte folk heller. Hvis du ikke har noe imot å reise langt så kan du jo utvide letingen til mere internasjonale møtesider. Det fins sikkert en jente et sted i verden som er ute etter det samme som deg. Hvem vet? Eller så kan du bare prøve å bli kjent med folk over nettet og håpe på at de er jomfru og vil ligge med deg eventuelt, for som sagt, de aller færreste ville nok ikke gått med på det tilbudet ditt sånn som det står.

Endret av Honey Power
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...