Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan har det seg at jeg kjører forbi folk fra Gravdal nesten hver eneste dag uten å se deg, Staketten?

Det er ikkje utenkeleg at du har sett meg i laupet av desse dagane. Køyrer rundt med blåman(n) og feilutplassera sandkassar. Men elles brukar eg bilen min sjølv til og frå anlegga. Og det er ingen firmabil.

 

Tror ikke mange vil på kino å se en film om en sutrete vestlending :)Anonym poster: 71992cdc783967c625dc9ac0167c9cc6

Vestlending, faktisk. Jammen vart eg fort integrert. :p

 

 

Her er det nok berre å spara. Fly tur/retur Guam kostar berre 37 045 kroner.

Endret av Staketten
Lenke til kommentar

Her er et tips til dere:

 

Kjøp følgende billett: Justin Bieber - The Sapphire VIP Package.

Selg denne da til jomfruer som vil på Bieber-konsert, i bytte mot sex.

 

Du har gjort det selv eller?

 

Hvordan har det seg at jeg kjører forbi folk fra Gravdal nesten hver eneste dag uten å se deg, Staketten?

Det er ikkje utenkeleg at du har sett meg i laupet av desse dagane. Køyrer rundt med blåman(n) og feilutplassera sandkassar. Men elles brukar eg bilen min sjølv til og frå anlegga. Og det er ingen firmabil.

 

Tror ikke mange vil på kino å se en film om en sutrete vestlending :)Anonym poster: 71992cdc783967c625dc9ac0167c9cc6

Vestlending, faktisk. Jammen vart eg fort integrert. :p

 

 

Her er det nok berre å spara. Fly tur/retur Guam kostar berre 37 045 kroner.

 

Ka skjer i Guam og eg tror ikkje eg har sett deg. Beskreiv ikkje du deg som litt rund?

Lenke til kommentar

Ka skjer i Guam og eg tror ikkje eg har sett deg. Beskreiv ikkje du deg som litt rund?

For å finne ut meir om Guam, besøk Snowdog-tråden. Det aktuelle innlegget er maks 48 timar gamalt.

 

Og om eg er rund? Det kjem aldeles an på kven eg har rundt meg. Men eg er ikkje så rund at eg stikk meg ut, som visse andre i firmaet. Det er nok andre kjenneteikn der eg skil meg meir ut. Briller, til dømes.

 

Her er et tips til dere:

 

Kjøp følgende billett: Justin Bieber - The Sapphire VIP Package.

Selg denne da til jomfruer som vil på Bieber-konsert, i bytte mot sex.

 

Synd at alle jomfruene er 13 år gamle jenter.

 

Har du kommet noe nærmere målet, Staketten? I og med at jeg er i samme båt som deg og bor i Bergen, vil jeg gjerne vite det når dagen kommer.

Eg ror framleis uti det opne havet, forutan fastland i sikte. Eg trakkar framleis rundt på vidda, forutan ein einaste dal i sikte.

 

Når dagen kjem? Har du ei syster? :p

 

Tenkte på TS hovedsaklig.

 

Som sagt. Problemet er ikke jentene, men dere selv. Har man gitt opp, kommer man ikke lengre.

Mentalt på nivå med ei tretten år gamal jente? Om jentas mentale nivå overgår gjennomsnittet med eitt par år, og attpåtil kan vera eit hint apatisk. så er oss der.

 

Og sett det at det er oss sjølve som er problemet når jenter ikkje vil ha oss, så er det vel berre å hoppe framfor bybana. Ikkje sant, Slimda?

Endret av Staketten
Lenke til kommentar

Og sett det at det er oss sjølve som er problemet når jenter ikkje vil ha oss, så er det vel berre å hoppe framfor bybana. Ikkje sant, Slimda?

Ja, hvis du absolutt ikke engang orker å forsøke å bedre livet ditt, og heller vil gå rundt å klage og syte på alle andre, hva er vitsen?

 

Har du et problem i livet? Fiks det. Hvordan? Spør andre. Og hva har de fleste andre her sagt?

Lenke til kommentar

Interessant tråd. Med tanke på hvor mange gutter på din alder som er jomfru (og frustrert over det), er det jo imponerende at du faktisk tar saken i egne hender og prøver veeldig aktivt å gjøre noe med det. Fant selv en jente på diskusjon.no en gang, riktignok helt tilfeldig og uten at jeg prøvde på det, så det er jo håp for alle.

 

Kan faktisk fortelle historien, haha, jeg sendte en pm til henne og fortalte at hun måtte forkorte signaturen sin ned til maks 4 linjer, og det ble til en samtale som ble til at vi møttes.. Så kort sagt: bli veileder :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...