Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innkomne råd kan delast inn i desse kategoriane:

  • Råd som ikkje høver til mi personlegheit/min person/meg, og som dimed fell gjennom.
  • Råd som ikkje høver til min kvardag her og no, men elles er aktuelle og etterlengta
  • Råd som kollidera med mitt ynskje
  • Råd som høver godt til min situasjon der eg er

Og det er færrast råd innan sistnemnde kategori.

Det er også interessant med kommentarar frå jenter. Det er ikkje akkurat mangfald av dei i denne tråden. :)

Lenke til kommentar
Og det er færrast råd innan sistnemnde kategori.

 

Det er imponerende hvor mye du greier å overbevise deg selv og andre om at du er såpass spesiell at kun et fåtall av rådene passer for deg.

 

Har lest om dette "fenomenet" før. Mange som går til psykolog tror at problemene sine virkelig er "reelle", når realiteten er at de bare sitter i hodet. Det er vel først når man innser at dette er noe man kan ha kontroll over selv, at mange dører kan begynne å åpne seg.

Lenke til kommentar
Og det er færrast råd innan sistnemnde kategori.

 

Det er imponerende hvor mye du greier å overbevise deg selv og andre om at du er såpass spesiell at kun et fåtall av rådene passer for deg.

 

Har lest om dette "fenomenet" før. Mange som går til psykolog tror at problemene sine virkelig er "reelle", når realiteten er at de bare sitter i hodet. Det er vel først når man innser at dette er noe man kan ha kontroll over selv, at mange dører kan begynne å åpne seg.

Såpass spesiell? Kva tid vart eg spesiell?

 

Altså råd om å bli meir sosial og gå ut med venar er til ingen nytte. Eg klarar ikkje å få meg venar. Eg har heller aldri kjend behov for å ha venar heller. Men joda, eg har kjenningar. Men dei kjenner eg ikkje 100 %, og dei kjenner heller ikkje meg ut og inn. Ein framtidig kjærast vert med dette også min einaste ven.

Relevante råd for meg er råd som går utanom veneflokk-sosialisering. Men og som ikkje inneber bruk av kollektivtrafikk, da dette kollidera med jobben. Ute på byen har eg korkje råd eller høve til å vera så ofte.

Lenke til kommentar

Du er spesiell sidan du er låst på tanken om at den første jenta du har deg med skal vere jomfru. Du er spesiell sidan du sjølv skriv at du før eller seinare kanskje vil ta skritt som kan føre til at du bryter norsk lov.

Du er spesiell sidan du går rundt og trur at din første opplevelse med sex kjem til å vere noko magisk og revolusjonerende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er spesiell sidan du er låst på tanken om at den første jenta du har deg med skal vere jomfru.

Du er spesiell sidan du sjølv skriv at du før eller seinare kanskje vil ta skritt som kan føre til at du bryter norsk lov.

Du er spesiell sidan du går rundt og trur at din første opplevelse med sex kjem til å vere noko magisk og revolusjonerende.

 

Svar til det fyrste: Spesiell? Det er lite sannsynleg at eg er den einaste. Berre hittil som har opna meg på forumet, ja. Unormal, ja. Raritet, mogleg.

 

Og det andre: Whoa! Eg brukt halve tråden til å forklare at eg ikkje trur fyrstegongen blir som å feire 17. Mai og jul samstundes som eg sit med ein kupong for Vikinglotto som slår inn fullt ut.

Lenke til kommentar

Kanskje begynne å jobbe med seg selv i steden. Er mye du kan forbedre; personligheten din, fokusere på noe annet som karriere, begynne å trene, finne deg en hobby og droppe nynorsken så vil kanskje oddsen din bli litt høyere.

Eg veit enno ikkje korleis eg kan forandre personlegheit. Karriere? Eg vurdera faktisk å utsetja/droppe lærlingtida om eg får plass på påbygg til neste sumar. Eg får moglegheiter på skule eg aldri får som lærling i dette arbeidsområdet. Sjølv om eg eg glad i arbeidet.

Har også hatt dette med trening oppe til diskusjon med meg sjølv, og funne ut at eg primært ikkje har (psykisk) overskot til å trene. Har eigentleg ikkje psykisk overskot i det heile.

Eg er også passivt på glytt eller hobby. Har meldt meg på (eller prøvd, i alle fall) ei skiping av kor til eitt eller annan opplegg som hender i desember. Droppe nynorsk? :lol:

Lenke til kommentar

På grensen til at jeg ikke gadd å lese wall of texten din. :sleep: Uansett dropp fappinga og begyn å tren så vil du få overskudd fysisk og psykisk. Ved å trene(styrke og kondisjon) vil man få overskudd(blant annet av økt oksygenopptak og økt styrke til å gjøre hverdagslige ting mm.) og studier viser at trening hjelper mot depresjon.

 

Når det gjelder fap: http://youtu.be/wSF82AwSDiU

Endret av eleNerf
Lenke til kommentar

Du er nok langt ifrå den einaste, men det gjer ikkje saken mindre spesiell.

 

Stort? Eg ser da vel på sex som noko meir kvardagsleg enn stort. Nett som når du får kopla maskina di på nettet for fyrste gong. Eller får smaka dessert for fyrste gong.

 

Eg tolka dette som at du såg på det som måten eg beskreiv i mitt forrige innlegg.

Lenke til kommentar

Du er nok langt ifrå den einaste, men det gjer ikkje saken mindre spesiell.

 

Stort? Eg ser da vel på sex som noko meir kvardagsleg enn stort. Nett som når du får kopla maskina di på nettet for fyrste gong. Eller får smaka dessert for fyrste gong.

 

Eg tolka dette som at du såg på det som måten eg beskreiv i mitt forrige innlegg.

Eg ser nå at du var ikkje den fyrste som tolka det i galen retning. ;)

Men både internett og dessert er temmeleg kvardagsleg, uansett om det er fyrste gongen ein er borti det eller er godt erfart med det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...