Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant selv en jente på diskusjon.no en gang, riktignok helt tilfeldig og uten at jeg prøvde på det, så det er jo håp for alle.

 

Kan faktisk fortelle historien, haha, jeg sendte en pm til henne og fortalte at hun måtte forkorte signaturen sin ned til maks 4 linjer, og det ble til en samtale som ble til at vi møttes.. Så kort sagt: bli veileder :D

 

Støttes! Møtte selv mitt livs kjærlighet her inne etter at jeg ble veileder.

Lenke til kommentar

Gratulerer Latias, varmer mitt veilederhjerte:) Ahh.. Møter ofte en negativ innstilling til konseptet nettdating, og det å treffe folk "romantisk" over nettet. Dette synes jeg er ganske ufortjent. Vårt samfunn er i dag preget av at alt handler om media, sosiale medier og det å nettopp sosialisere over nettet. Så er det ikke greit å treffe kjæresten sin der? På nettet har begge parter utrolig høy trygghet i en bli-kjent-fase, og man kan være ekstremt ekskluderende mtp hvem man vil og hvem man ikke vil prate med. Egentlig langt bedre odds enn man har f.eks. på et utested.

 

For å være litt ontopic, TS jeg synes som sagt det er kult at du tør dette, men jeg tror ikke du kan være så kresen at du ber om en jomfru. Alvorlig talt. Det blir rett og slett for spesifikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beste sjekketrikset ever: "Jeg er veileder på diskusjon.no". Neppe :p

 

Det fungerer kanskje like bra som "Hei, jeg er level 80 på WoW!" :p

 

On-topic: TS, kanskje spurt tidligere, men jeg gadd ikke lese alle 15 sidene; Hvor gammel er du?

Nå du har passert en viss alder, så er det vanskelig å finne ei som "ikkje har vore på noko anna stad en heime i stova og luka gras frå kaktusen". Selv er jeg 20, ikke jomfru, men jeg hadde den "gleden" av å finne meg ei jente for 3 år siden som aldri hadde gjort det før, noe vi da hadde til felles. De blei ett meget spesielt øyeblikk når vi begge gjorde det for første gang, og jeg ser poenget ditt med likestilt erfaring, men når det er sagt så tror jeg du har større sjans for å selv skaffe deg erfaring ved å ikke være så kresen, de fleste har allerede hatt sex nå til dags innen de når 16, skam og synd, men sånn er dagens samfun blitt etter hva jeg har fått med meg :p

Lenke til kommentar

Fant selv en jente på diskusjon.no en gang, riktignok helt tilfeldig og uten at jeg prøvde på det, så det er jo håp for alle.

 

Kan faktisk fortelle historien, haha, jeg sendte en pm til henne og fortalte at hun måtte forkorte signaturen sin ned til maks 4 linjer, og det ble til en samtale som ble til at vi møttes.. Så kort sagt: bli veileder :D

 

Støttes! Møtte selv mitt livs kjærlighet her inne etter at jeg ble veileder.

Jeg møtte også kjæresten her inne, men jeg var ikke veileder en gang :p

Lenke til kommentar

Interessant tråd. Med tanke på hvor mange gutter på din alder som er jomfru (og frustrert over det), er det jo imponerende at du faktisk tar saken i egne hender og prøver veeldig aktivt å gjøre noe med det. Fant selv en jente på diskusjon.no en gang, riktignok helt tilfeldig og uten at jeg prøvde på det, så det er jo håp for alle.

 

Kan faktisk fortelle historien, haha, jeg sendte en pm til henne og fortalte at hun måtte forkorte signaturen sin ned til maks 4 linjer, og det ble til en samtale som ble til at vi møttes.. Så kort sagt: bli veileder :D

 

Har ein rettleiar moglegheit til å vera kvass, uhøfleg, og kome med jamne frustrasjonar? Eller må ein i så fall lage ein ny brukarkonto til dette føremålet? :ph34r:

Lenke til kommentar

Beste sjekketrikset ever: "Jeg er veileder på diskusjon.no". Neppe :p

 

Det fungerer kanskje like bra som "Hei, jeg er level 80 på WoW!" :p

 

On-topic: TS, kanskje spurt tidligere, men jeg gadd ikke lese alle 15 sidene; Hvor gammel er du?

Nå du har passert en viss alder, så er det vanskelig å finne ei som "ikkje har vore på noko anna stad en heime i stova og luka gras frå kaktusen". Selv er jeg 20, ikke jomfru, men jeg hadde den "gleden" av å finne meg ei jente for 3 år siden som aldri hadde gjort det før, noe vi da hadde til felles. De blei ett meget spesielt øyeblikk når vi begge gjorde det for første gang, og jeg ser poenget ditt med likestilt erfaring, men når det er sagt så tror jeg du har større sjans for å selv skaffe deg erfaring ved å ikke være så kresen, de fleste har allerede hatt sex nå til dags innen de når 16, skam og synd, men sånn er dagens samfun blitt etter hva jeg har fått med meg :p

 

Takk for at du minner meg å at eg ikkje kan få sex med jomfru på den lovlege måten. :)

 

Eg er 20.

Lenke til kommentar

Interessant tråd. Med tanke på hvor mange gutter på din alder som er jomfru (og frustrert over det), er det jo imponerende at du faktisk tar saken i egne hender og prøver veeldig aktivt å gjøre noe med det. Fant selv en jente på diskusjon.no en gang, riktignok helt tilfeldig og uten at jeg prøvde på det, så det er jo håp for alle.

 

Kan faktisk fortelle historien, haha, jeg sendte en pm til henne og fortalte at hun måtte forkorte signaturen sin ned til maks 4 linjer, og det ble til en samtale som ble til at vi møttes.. Så kort sagt: bli veileder :D

 

Har ein rettleiar moglegheit til å vera kvass, uhøfleg, og kome med jamne frustrasjonar? Eller må ein i så fall lage ein ny brukarkonto til dette føremålet? :ph34r:

Litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette. Om du mener at JEG var de nevnte tingene mot deg i innlegget mitt, beklager jeg det. Om du spør meg seriøst om du kan være kvass og uhøflig som veileder, er svaret at du som bruker generelt skal hold en høflig og vennlig tone i all diskusjon :)
Lenke til kommentar

Interessant tråd. Med tanke på hvor mange gutter på din alder som er jomfru (og frustrert over det), er det jo imponerende at du faktisk tar saken i egne hender og prøver veeldig aktivt å gjøre noe med det. Fant selv en jente på diskusjon.no en gang, riktignok helt tilfeldig og uten at jeg prøvde på det, så det er jo håp for alle.

 

Kan faktisk fortelle historien, haha, jeg sendte en pm til henne og fortalte at hun måtte forkorte signaturen sin ned til maks 4 linjer, og det ble til en samtale som ble til at vi møttes.. Så kort sagt: bli veileder :D

 

Har ein rettleiar moglegheit til å vera kvass, uhøfleg, og kome med jamne frustrasjonar? Eller må ein i så fall lage ein ny brukarkonto til dette føremålet? :ph34r:

Litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette. Om du mener at JEG var de nevnte tingene mot deg i innlegget mitt, beklager jeg det. Om du spør meg seriøst om du kan være kvass og uhøflig som veileder, er svaret at du som bruker generelt skal hold en høflig og vennlig tone i all diskusjon :)

For å klare opp i det eg skreiv, så har eg streka under det eg meinte, og stroke det som sjølvsagt er feiltolking grunna mindre god setningsoppbygging frå mi side. ;)

Lenke til kommentar

Det fins fortsatt muligheter, du har det kristne miljøet, ikke sex før ekteskap type opplegget, men da må du jo selv også vente da så klart.

Sa så, kjerringa...

no-sex-marriage.jpg

 

Og sett det at det er oss sjølve som er problemet når jenter ikkje vil ha oss, så er det vel berre å hoppe framfor bybana. Ikkje sant, Slimda?

Ja, hvis du absolutt ikke engang orker å forsøke å bedre livet ditt, og heller vil gå rundt å klage og syte på alle andre, hva er vitsen?

 

Har du et problem i livet? Fiks det. Hvordan? Spør andre. Og hva har de fleste andre her sagt?

Det let seg nok ikkje diagnostisera.
Lenke til kommentar

Fant selv en jente på diskusjon.no en gang, riktignok helt tilfeldig og uten at jeg prøvde på det, så det er jo håp for alle.

 

Kan faktisk fortelle historien, haha, jeg sendte en pm til henne og fortalte at hun måtte forkorte signaturen sin ned til maks 4 linjer, og det ble til en samtale som ble til at vi møttes.. Så kort sagt: bli veileder :D

 

Støttes! Møtte selv mitt livs kjærlighet her inne etter at jeg ble veileder.

Trodde du fant ditt livs kjærlighet i bannetråden jeg, men det tok kanskje slutt etter å ha tøset i hjel tråden? :p

 

Det fungerer kanskje like bra som "Hei, jeg er level 80 på WoW!" :p

Det fungerer nok greit dårlig. Level 90 derimot ... :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke jeg, digger chicks hipsters? Vanilla/TBC og MoP chars er for mainstream.

Jaha, kva skulle du fram til nå? :)

 

Og det er akkurat der du tar feil. Alt kan fikses, bare man bruker god nok tid og faktisk gir litt innsats.

 

Så lenge det er ein konkret feil, så han det nok ordnast på eit vis. Men feilsøkjing, derimot...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...