Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan man dø av å drikke for mye vann?


spamex

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest de eksemplen de er linket til er hel klar alt annet en normale personer som står bak .

De lider av en eller annen sykdom

 

De stor jo også at normale personer ikke klare å drikke så mye med bare vann på så kort tid.

 

Så kan man stille spørsmål om hvor mye av artikkelen om han fra England som drakk fra hageslangen.

hvor mye av dett er fakta , hva har skredd i forkant o.s.v

 

Da referer jeg bare til min post 131 som igjen referer til innlegg 18.

 

tråden er blitt på syv sider fordi du ikke klarer å lese to linker på første siden.

 

Du driver å troller nå. jeg ga deg to eksempler les begge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg ikke at det ikke er umulig å dø av for mye vann i på feil sted i kroppen.

Jeg tror bare ikke at det er fysisk mulig å få det i seg på så kort tid som det hevdes

Det er mulig, hvis ikke ville jo alle de menneskene som døde av det vært i live!

 

Hvorfor er andre som har gjort det forsatt i livet ?

vet du om dett er normale mennesker , eller bare et lit mindretall med en eller annen sykdom.

Disse kan like god spisse seg hjel som å drikke seg hjel fordi de vet ikke når de har fått nokk

Det samme kan også sies om de som har en alle annen rus ( fra f.eks alkohol)

Lenke til kommentar

Fordi de som fortsatt er i live har ikke drukket nok over tid til å "dø" av det, ganske enkelt. Det er ikke slik at akkurat idet du bikker 4 liter, så dør du.

 

Vi vet at dette er helt normalt mennesker, da hele 13% av en maraton fikk symptomer på å ha drukket for mye. To av dem kritiske symptomer, og en tredje døde.

 

Alkohol kan du også dø av å drikke for mye, men det er langt mindre mengder. Dette fordi Etanol hovedsaklig er en gift.

Lenke til kommentar

sitater hentet fra disse linkene :

 

De fleste greier seg med 0,4 til 0,8 liter per time, dvs cirka en drikkeflaske i timen er rikelig for de fleste. Ditt individuelle væskehov kan du bestemme ut fra en test eller erfaring.

 

I England har en vannoholiker drukket seg til døde - på vann. 51-åringen, som var autistisk og bodde på pleiehjem, har slitt med sin vannavhengighet i over 30 år.

 

I stedet for å ta smertestillende mot tannkjøttplager, drakk Andrew Thornton (44) nesten ti liter vann på åtte timer for å døyve smertene.

 

her går det helt klart frem at det ikke dreie seg om normale personer.

Lenke til kommentar

sitater hentet fra disse linkene :

 

De fleste greier seg med 0,4 til 0,8 liter per time, dvs cirka en drikkeflaske i timen er rikelig for de fleste. Ditt individuelle væskehov kan du bestemme ut fra en test eller erfaring.

 

I England har en vannoholiker drukket seg til døde - på vann. 51-åringen, som var autistisk og bodde på pleiehjem, har slitt med sin vannavhengighet i over 30 år.

 

I stedet for å ta smertestillende mot tannkjøttplager, drakk Andrew Thornton (44) nesten ti liter vann på åtte timer for å døyve smertene.

 

her går det helt klart frem at det ikke dreie seg om normale personer.

Så ene personen beviser jo at samtlige som har drukket seg ihjel er unormale?

 

Hva med de 2 andre personene stich_it nevner?

Hva med hun som var med i "hold your pee for a wii"?

 

Burde du ikke lese det som ikke støtter deg også, ikke bare lese akkurat de setningene som du kan bruke og ignorere ALT annet?

Er ikke rart det er mye du ikke forstår når du låser hodet ditt med den ene teorien du selv har laget og nekter å lese noe som ikke på en eller annen måte kan støtte tanken din.

Om jeg kommer med en bok om vannforgiftning til det kommer du til å bruke den ene setningen "men han overlevde ..." som bevis, direkte håpløst å holde på slik.

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Definer normal.

 

Tror du autisme eller tannkjøttplager påvirker hvor mye vann kroppen tåler?

det er ikke det det dreie seg om ,

kun hvor mye man klarer å drikke

 

nå har jeg fler ganger skrevet at jeg nekter ikke for at man kan drikke mere vann en det man tåler

Det jeg ikke tror på er at man karer det på så kort tid som det hevdes .

 

der driver forsatt påstår noe annet en det jeg skriver her

Lenke til kommentar

Det er noen ganger litt vanskelig å forstå ironi på nettet. Så jeg spør rett ut: Du ER seriøs, sant?

 

jeg lur egentlig på hvorfor du ikke leser det jeg skriver.

For jeg har hel tiden hadd fokus på om hvor mye vann man kan drikke på kort tid

 

Det er ikke helt normalt å drikke mye vann for å forsøke å skylle vekk smertene.

jeg har gort det et par ganger ,og jeg vet om andre som her gjort det .

vannet ble derimot ikke dukket man sluppet ut igjen.

Altså man skyller tenne med åpen munn.

Lenke til kommentar

Jau det er vel ikke hans seriøsitet man bør stille spørsmålstegn ved....

 

vannet ble derimot ikke dukket man sluppet ut igjen.

Hæ?

 

Hva står her og hva har det med saken å gjøre?

 

hvis du har fulgt lit med så burde du forstå at det var et svar direkte til Daskemanen om hvor unormalt det er drikke mye vann for å dempe smerter

Lenke til kommentar

Denne tråden leder til 2 mulige konklusjoner:

 

1: Elgen er et troll av episke dimensjoner og alle går fem på.

 

2: Elgen kommer fra nyhetsspeilet og er for blendet av sine egne vrangforestillinger til å godta noe form for fakta.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Definer normal.

 

Tror du autisme eller tannkjøttplager påvirker hvor mye vann kroppen tåler?

det er ikke det det dreie seg om ,

kun hvor mye man klarer å drikke

 

nå har jeg fler ganger skrevet at jeg nekter ikke for at man kan drikke mere vann en det man tåler

Det jeg ikke tror på er at man karer det på så kort tid som det hevdes .

 

der driver forsatt påstår noe annet en det jeg skriver her

jeg lur egentlig på hvorfor du ikke leser det jeg skriver.

For jeg har hel tiden hadd fokus på om hvor mye vann man kan drikke på kort tid

 

Ditt spørsmål var:

jeg tror ikke at normal person kan dø av å drikke for mye vann.

jeg tror rett og slet at det ikke er mulig å drikke for mye vann

kroppen vil bare kvitte seg med det uansett

Hvis det er tilfelle så har man en sykdom

Det er vel kun du som snakker om at det ikke går på en hvis tid,

det er oppgitt kilder som bekrefter at det går ann,

det er oppgitt kilder som forteller hva som skjer,

det er oppgitt kilder som forteller hvorfor det går.

 

men du benekter alt som ikke passer inn i det du tror er riktig. du plukker ut en linje her og der fra litt forskjellige poster og blander det med dine teorier.

oppsummeringen er at du tar ting ut av sammenheng og bruker det på den måten det passer deg.

Det har du vist flere ganger bare på bakgrunn av det jeg har postet her.

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

3: der tror blindt på det som står på nettet bare det er skrevet under av en person med status og doktor grad

om denne personen er reelle eler om artiklene er ekte spiller ingen rolle

 

 

jeg har begrunnet hvorfor jeg mener at normale mennesker ( det innebærer en normal sinnstilstand ) ikke klarer å drikke så mye vann på kort tid.

Nå er det l på tide å begrunne hvorfor man klarer det.

 

ikke kom alle svadaen om at man har klart det fordi man måtte stille smerten eller andre unormale sammenhenger

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

3: der tror blindt på det som står på nettet bare det er skrevet under av en person med status og doktor grad

om denne personen er reelle eler om artiklene er ekte spiller ingen rolle

Men hvis du ikke stoler på våre kilder og kildekritikk, hvorfor ettersjekker du ikke det vi sier på egenhånd da?

 

hvis du ikke stoler på kilder på nettet, hvorfor stiller du spørsmål på nettet? hvorventer du at vi kommer hjem til deg å gir deg undervsining?

 

Blir kildene bedre om jeg printer de ut på papir og sender de i posten til deg?

 

 

og sist men ikke minst:

 

Hvor gammel er du?

hva jobber du med?

hva er utdanningen din?

Lenke til kommentar

3: der tror blindt på det som står på nettet bare det er skrevet under av en person med status og doktor grad

om denne personen er reelle eler om artiklene er ekte spiller ingen rolle

Du stoler med andre ord ikke på noen andre enn deg selv?

 

mrd mindre begrunnelsen er god , og de har den stort sett ikke vært hittil.

man måtte ta det som er sagt for gitt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...