Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone 5S tåler en del! Mister den to ganger idag ikke fått en enste skramme, bruker selvfølgelig deksel og skjermbeskytter. Første gang jeg mistet den idag, trudde den var knust :p

tja. har mistet den noen ganger og aluminiumen har blitt bøyd og fått store hakk, hadde samme problem på 5`ern.. men bruker ikke noen form for beskyttelse da ;) så ,mulig dt er grunnen :)

Lenke til kommentar

 

 

iPhone 5S tåler en del! Mister den to ganger idag ikke fått en enste skramme, bruker selvfølgelig deksel og skjermbeskytter. Første gang jeg mistet den idag, trudde den var knust :p

tja. har mistet den noen ganger og aluminiumen har blitt bøyd og fått store hakk, hadde samme problem på 5`ern.. men bruker ikke noen form for beskyttelse da ;) så ,mulig dt er grunnen :)
Da skjønner jeg :p anbefaler deg iallefall et deksel kjempefint i de tillfellene man skulle glippe mobilen.
Lenke til kommentar

Noen som har skrudd opp s5? Hva slags skrutrekker trenger jeg egentlig, torx -100?

Minner om torx, men er ikke det.

 

Søk på Ebay etter iPhone Pentalobe 5 Point Star screwdriver - koster sikkert 10 kr og med gratis frakt, men tar 2-4 uker og få den i postkassa. Ser også noen norske nettbutikker som selger det, da blir prisen på en drøy hundrelapp med frakt, men du (burde) får den nok innen noen dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så var man med i iPhone klubben igjen, føles greit :) Fingeravtrykk saken var en befrielse altså!

 

Ja, ikke sant? Jeg har hatt flere "sidesprang" etter at jeg fikk min første iPhone 4 da den kom i handelen høsten 2010. Da jeg kjøpte den, kjøpte jeg også Mac Book Pro (som jeg ennå bruker daglig) og iPad.

 

Det var så konge å ha noe som fungerte så bra sammen. Etter hvert har tiden løpt litt fra iPhone, og jeg har prøvd flere androidmobiler og et par windowsmobiler. Opp mot Mac, har jeg best erfaring med Windows Phone, men uansett er det iPhone jeg kommer tilbake til. Det handler ikke om dårlige android- og windowsmobiler, men helhetsopplevelsen og bruk opp mot Mac. Det går dermed på tilpasningen til Mac fra produsentene, ikke telefonene i seg selv, for de er vel så bra som iPhone. Jeg bruker ikke Windows annet enn på jobb, og synking til mobil gjøres hjemme. Hadde jeg vært helt basert på Windows, hadde det hele nok stilt seg annerledes.

 

Jeg har hatt alle iPhones fra iPhone 4, og håper Apple får til noe sprekere enn IOS 7 når iPhone 6 er klar for verden. iPhone 6 vil få større skjerm, og med et enda mer oppgående OS, vil det bli en kombinasjon jeg vil kunne leve meget godt med videre.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så var man med i iPhone klubben igjen, føles greit :) Fingeravtrykk saken var en befrielse altså!

velkommen tilbake :D hva skjedde med xperia z1-en din da? mista du den i bakken som meg :ermm:

 

 

Neida, den fikk jeg solgt videre :) Trist at Android kraftpakker som det der ikke holder seg godt i pris etter lansering altså.. Egentlig er det helt sjukt hvordan iPhone stadig holder flyten, selv ved gjensalg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått tilbud om å kjøpe en iPhone 5S Gull 16GB til 3500,- eneste som er haken er at den selges uten kvittering, boks osv.

Så for meg så virker det som at denne mobilen egentlig er stjålet, har spurt selger flere ganger om hvorfor det ikke følger med kvittering, men det svarer han ikke på.

 

Burde jeg gå for det, eller finne en annen selger?

Lenke til kommentar

Har fått tilbud om å kjøpe en iPhone 5S Gull 16GB til 3500,- eneste som er haken er at den selges uten kvittering, boks osv.

Så for meg så virker det som at denne mobilen egentlig er stjålet, har spurt selger flere ganger om hvorfor det ikke følger med kvittering, men det svarer han ikke på.

 

Burde jeg gå for det, eller finne en annen selger?

Hadde nok ikke tatt sjansen hvis du ikke kjenner vedkommende

Lenke til kommentar

Har fått tilbud om å kjøpe en iPhone 5S Gull 16GB til 3500,- eneste som er haken er at den selges uten kvittering, boks osv.

Så for meg så virker det som at denne mobilen egentlig er stjålet, har spurt selger flere ganger om hvorfor det ikke følger med kvittering, men det svarer han ikke på.

 

Burde jeg gå for det, eller finne en annen selger?

 

Det der er en gullfin pris, men virker litt for godt til å være legit spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...