Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe mulighet for å skru fullauto-våpen om til semiauto? Sliter litt med et valg mellom AKM med 60 kuler eller Einfield med 90 kuler.

 

Velg Einfielden. Bedre range, bedre treffsikkerthet, dealer MYE mere damage per skudd. Einfielden er det beste PvP våpene før du finner deg DMR eller noe lignende. :)

 

Sykla rundt på en tråsykkel her om dagen, hadde kun en Einfield. Ser to karer, de legger seg ned å begynner å skyte på meg. Jeg hopper av sykkelen, tar et skudd til benet og det knekker. Drar frem Einfielden, skyter 2 skudd - 2 players dead. Begge to var armert med AKM og AK-74 Kobra. Lot begge ligge da Einfielden danker ut begge i PvP. :D

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Er det noe mulighet for å skru fullauto-våpen om til semiauto? Sliter litt med et valg mellom AKM med 60 kuler eller Einfield med 90 kuler.

 

Velg Einfielden. Bedre range, bedre treffsikkerthet, dealer MYE mere damage per skudd. Einfielden er det beste PvP våpene før du finner deg DMR eller noe lignende. :)

 

Sykla rundt på en tråsykkel her om dagen, hadde kun en Einfield. Ser to karer, de legger seg ned å begynner å skyte på meg. Jeg hopper av sykkelen, tar et skudd til benet og det knekker. Drar frem Einfielden, skyter 2 skudd - 2 players dead. Begge to var armert med AKM og AK-74 Kobra. Lot begge ligge da Einfielden danker ut begge i PvP. :D

 

Tok med meg AKMen. Fant et AKM mag til, så nå har jeg 90 skudd, like mange som jeg hadde på einfielden, men mye bedre plass, hehe.

Lenke til kommentar

Er det noe mulighet for å skru fullauto-våpen om til semiauto? Sliter litt med et valg mellom AKM med 60 kuler eller Einfield med 90 kuler.

 

Velg Einfielden. Bedre range, bedre treffsikkerthet, dealer MYE mere damage per skudd. Einfielden er det beste PvP våpene før du finner deg DMR eller noe lignende. :)

 

Sykla rundt på en tråsykkel her om dagen, hadde kun en Einfield. Ser to karer, de legger seg ned å begynner å skyte på meg. Jeg hopper av sykkelen, tar et skudd til benet og det knekker. Drar frem Einfielden, skyter 2 skudd - 2 players dead. Begge to var armert med AKM og AK-74 Kobra. Lot begge ligge da Einfielden danker ut begge i PvP. :D

 

Tok med meg AKMen. Fant et AKM mag til, så nå har jeg 90 skudd, like mange som jeg hadde på einfielden, men mye bedre plass, hehe.

 

Greia med Einfielden er at du ikke trenger så mange skudd, sikkert rundt 20 bare. Men da er det viktig at man har en god sidearm til å ta ut zeds med!

 

Haha, løp inn i Cherno uten noe gear. Merker at det er en sniper på det høyste punktet, gjør så godt jeg kan slik at jeg er ute av siktet hans. Døde folk over hele Cherno, finner en kar og looter han. Dette er hva jeg finner:

 

 

wGdHO.jpg

 

Hvem løper inn i Cherno med slikt gear?

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Vi fant en camp med 3 kjøretøy yay

Ganske sikker på at det er de samme som drepte oss i går, for dem var så kjapt tilbake. Så vi studerte kartet og gikk på utforskning der vi mente det var mulig at deres camp var. Og etter 15 minutter fant vi campen deres...

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Gutter med våpen som lå på sykehuset-taket og på verandaen i leilighetsbygget, neste gang gjør dere (Failstorm og kenneth95) lurt i å ikke skyte etter meg om du ikke er sikker på å drepe meg med et skudd, og når du da bommer så blir du allefall ikke i område, stillesittende og synlig. Ble 2 kills på 2 skudd for min del da, og en AKM å ta med tilbake til teltet..

 

Er forresten noen som har et telt til overs? Mitt er overfylt, men kan gjerne bytte mot 10-15 morfin eller noe sånt.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Er det noe mulighet for å sjekke hvor lenge man har vært i live med en character?

Tror det står når du spawner inn. Se nederst til høyre, hvite skriftet.

 

Nja, står jo bare antall dager.

 

 

Er det noen her som er i nærheten av Berezino(Norway 2)?

 

Var ved sykehuset i Berezino med døra var lukket og det fungerer ikke å åpne den? Så masse snadder innenfor.

 

Edit: NVM, fikk knust rutene med øksa mi :) Tømte jo 2 makarov mag på de da. Jævla merkelig.

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...