Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Hadde vel nesten sprengt en slik kamp selv, er umulig å få med seg alt. Kan tenke deg at absolutt alle kjøretøy/telt er stappfulle med loot. Ene av de som var med på å sprenge campen er fast inventar på serveren vi spiller på. Vi har blant annet raidet basene hans flere ganger, og vi ham drepte også den gangen han flyttet hele campen med masse stæsj i en gammel lastebil som vi også tok. Vi måtte etterhvert nesten kaste de russiske våpna fordi det ikke var plass til dem, og fordi de amerikanske er bedre. Vi hadde rett og slett ikke mer plass... Tiltross for at lastebilene kunne lagre titalls våpen. Vi er bare 7-10 aktive medlemmer, så vi er ikke store gruppa.

 

 

De som sprengte basen hadde en gjeng på 15+ stk. Så det ble en lang episk firefight som varte i flere timer. Vi prøvde å flytte basen med det som var igjen av den under kampen. Dagen der på ble vi raidet av hackere som admin bannet fordi de blant annet brukte teleportering. Vi flyttet så igjen, og ble igjen raidet av folk. Nå har vi endelig funnet et sted som så langt ikke har blitt raidet, og vi håper vi for etablert oss igjen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=QXRZnKI83rc&feature=youtu.be

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri bruk amerikanske servere, de skyter deg med en gang de ser deg, og der er det mening og drepe alle,

Spurte dem hvorfor, så sa de fleste fordi det ville skjedd i virkeligheten -_-, Fucking morons...

Sånn er det på de norske også...

Nei spillet på alle norske og de er sån i byer, men amerikanske servere er helt ødelagt, de starter kun for og drepe folk,

 

Har spillt 15 timer på norske servere og aldri blitt drept, kun en gang inni byen

 

Håper de lager seperate moduser som free for all og friendly eller team,

 

For jeg gidder ikke spille visst jeg skal vere solo hele tiden, kun morsomt med stort lag, og jeg kjenner ingen venner som spiller.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Aldri bruk amerikanske servere, de skyter deg med en gang de ser deg, og der er det mening og drepe alle,

Spurte dem hvorfor, så sa de fleste fordi det ville skjedd i virkeligheten -_-, Fucking morons...

 

Det var på en norsk server. Jeg hadde en zombie etter meg, løp igjennom et hus med inngang i begge ender for å riste den av meg, og med en gang jeg løper ut så sitter det en tulling med pistol ved den andre inngangen og plaffer meg ned, selv om jeg snudde meg for å løpe den andre veien med en gang jeg så han.

 

Edit: Var nettopp på et eller annet jorde, så kom det en dude kjørende med ATV, noe som jeg syns var jævla kult. Hadde ikke tenkt til å skyte han, skulle bare sto der å beundre kjøretøyet hans. Men jævlen prøvde faen meg å kjøre over meg et par ganger, så da gav han meg en grunn til å få mitt første player-kill. Skjøt han 2-3 ganger mens han satt på ATVen, jævla tulling...

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

Aldri bruk amerikanske servere, de skyter deg med en gang de ser deg, og der er det mening og drepe alle,

Spurte dem hvorfor, så sa de fleste fordi det ville skjedd i virkeligheten -_-, Fucking morons...

 

Det var på en norsk server. Jeg hadde en zombie etter meg, løp igjennom et hus med inngang i begge ender for å riste den av meg, og med en gang jeg løper ut så sitter det en tulling med pistol ved den andre inngangen og plaffer meg ned, selv om jeg snudde meg for å løpe den andre veien med en gang jeg så han.

 

Edit: Var nettopp på et eller annet jorde, så kom det en dude kjørende med ATV, noe som jeg syns var jævla kult. Hadde ikke tenkt til å skyte han, skulle bare sto der å beundre kjøretøyet hans. Men jævlen prøvde faen meg å kjøre over meg et par ganger, så da gav han meg en grunn til å få mitt første player-kill. Skjøt han 2-3 ganger mens han satt på ATVen, jævla tulling...

 

Haha, for en idiot! :p Fikk du ATVen?

Lenke til kommentar

Nei, stakk av med stashet hans though.

 

Det er vel ikke tilfeldigvis et par av dere jeg møtte nettopp oppe ved devils castle(norway13) eller hva folk kaller det for noe?

Kommer dit helt tilfeldig, plutselig møter jeg på en kar. Står å ser på han i et par sek før jeg skal skrive friendly, men rekker selvfølgelig ikke det før han begynner å skyte på meg. Han traff meg sikkert en gang eller noe, men jeg får drept han først. Deretter kommer det en tulling til rundt hjørnet å skyter meg så jeg går i bakken. Men får allikevel skutt og drept han. Gjett hva. Jeg lever enda bitches. Though med 4k blood og et knekt bein.

 

Greier ikke å kravle opp en trapp en gang.

 

Edit: Fant ut at jeg kunne reise meg opp og bruke vault(V) for å få meg opp trapper ^^ Har også fått opp blodet til 4500. Har drevet å skutt forskjellige zombies og spist mat.

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

Dette var campen våres... De som fant den sprengte den.

http://www.youtube.com/watch?v=glVL9Uk8JbM&feature=youtu.be

Jeg synes spillet går mere og mere i retning til vanlig free for all multiplayer, trudde dette var et Zombie spill om og overleve ikke gå rundt og gjøre det jævligst mulig for andre spillere....

 

(edit) Ikke at det er så farlig da, sigh all those cars ----___----

Det hadde vel muligens vært gjenger med drittsekker i et post-akapolyptisk samfunn :)

Lenke til kommentar

Fuck yeah... Dævva mellom Komarovo og Kamenka med masse stasj. Spawna 200 meter fra det fyrtårnet jeg datt ned fra og fikk tilbake alt inkludert startgearet. Men combatpacken var dog borte... :eek:

 

Anyway, sprang opp til to deerstands og loota en G17 med to mags og fant lassevis med brus og bandasjer... SWEET :closedeyes:

 

Er det forresten noen som kan fortelle hvordan man tar frem øksa for å drepe zombier med selv om man har våpen til det? Er jo mye stillere og ammobesparende...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Du høyreklikker på øksa og velger "remove from toolbelt" eller noe lignende. BTW, den tar opp plassen til enten mainweapon eller sidearm om jeg ikke tar feil, så pass på at du ikke ødelegger noe gear i prosessen. Hadde egentlig bare holdt meg til sidearmen.

 

Grattis med bra gear forresten, er selv veldig stor fan av CZ550. Utrolig deilig å kunne zeroe den i motsetning til DMR som kun har mildots. :)

Lenke til kommentar

Ja den er helt ok å plukke zombier på avstand med :)

 

Synd at man må fjerne hovedvåpenet for å bruke øksa. Jeg synes den var hysterisk morsom å løpe rundt å kvelde zombier med. Jeg fant en fin teknikk for å bare aggroe alt av zombier rundt en lootsite for så å økse de til det hinside før jeg loota i fred og ro :p

 

KAN jo forsåvidt legge rifla fra meg under en busk elle rno sånt før jeg flipper på zombiene... :hmm:

Lenke til kommentar

Ja den er helt ok å plukke zombier på avstand med :)

 

Synd at man må fjerne hovedvåpenet for å bruke øksa. Jeg synes den var hysterisk morsom å løpe rundt å kvelde zombier med. Jeg fant en fin teknikk for å bare aggroe alt av zombier rundt en lootsite for så å økse de til det hinside før jeg loota i fred og ro :p

 

KAN jo forsåvidt legge rifla fra meg under en busk elle rno sånt før jeg flipper på zombiene... :hmm:

 

Eller du kan skaffe deg en større backpack. Sjekk supermarkedene du! Alicepacks er relativt lette å finne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...