Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

vi hadde en amerikaner med oss, som ropte på miccen når vi fløy over ; " This is the U.S airforce! Weve come to evacuate you! Please come out with your hands above your head in an orderly fashion!"

 

Også skjøt vi dem hahahahahaha xD

 

Ondskap, men utrolig gøy

 

 

Ehh nei, chopper finnes ikke for vanlige spillere såvidt jeg vet. Så da dikter du vel opp den historien tenker jeg?

 

Er ikke uvanlig at hackere spawner vehicles og lar dem stå. Har f.eks. vært en rekke tilfeller hvor folk har spawnet tankser i elektro/cherno og latt dem stå til spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi hadde en amerikaner med oss, som ropte på miccen når vi fløy over ; " This is the U.S airforce! Weve come to evacuate you! Please come out with your hands above your head in an orderly fashion!"

 

Også skjøt vi dem hahahahahaha xD

 

Ondskap, men utrolig gøy

 

 

Ehh nei, chopper finnes ikke for vanlige spillere såvidt jeg vet. Så da dikter du vel opp den historien tenker jeg?

 

Tro hva du vil , men vi fant chopperet på norway 9 i går fullt fuelet og reparert. Aner ikke om en cheater hadde spawnet det men vi hadde morro i går hvertfall ^^

 

Okei, da tror jeg deg :) Tenkte ikke på cheaters :p

 

 

Men jævlig fett da!! haha, herregud!! :D

Lenke til kommentar

vi hadde en amerikaner med oss, som ropte på miccen når vi fløy over ; " This is the U.S airforce! Weve come to evacuate you! Please come out with your hands above your head in an orderly fashion!"

 

Også skjøt vi dem hahahahahaha xD

 

Ondskap, men utrolig gøy

 

 

Ehh nei, chopper finnes ikke for vanlige spillere såvidt jeg vet. Så da dikter du vel opp den historien tenker jeg?

 

Tro hva du vil , men vi fant chopperet på norway 9 i går fullt fuelet og reparert. Aner ikke om en cheater hadde spawnet det men vi hadde morro i går hvertfall ^^

 

Okei, da tror jeg deg :) Tenkte ikke på cheaters :p

 

 

Men jævlig fett da!! haha, herregud!! :D

skal vel spawne hueys 3-4 steder på map'n?

fant en atv og bil i dag :O

Lenke til kommentar

akkurat installert spillet, 2 problemer:

 

1: skal grafikken virkelig være så blurry?

2: er veldig stor delay på musa. tips om hvordan jeg fikser det?

 

Det er en egen tråd for tekniske spørsmål. For å løse nummer 1 går du i video options og setter interface resolution og 3D resolution til det samme.

Lenke til kommentar

akkurat installert spillet, 2 problemer:

 

1: skal grafikken virkelig være så blurry?

2: er veldig stor delay på musa. tips om hvordan jeg fikser det?

 

Du justerer smoothenes på musen til 0. finner det i menyen i spillet der du stiller på museting :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skyter folk på mennesker som løper alt de kan med en øks i hånda og 15 zombier etter seg? Hva er vitsen liksom?

 

Aner ikke, helt utrolig unødvendig.

 

Jeg og Shampoo har spilt sammen masse i dag. Møttes rett utenfor Cherno, dro innom supermarkedet for så å dra til sykehuset og samle provianter. Videre dro vi til en byggeplass hvor vi fant to økser, noe våpen og masse annet som drikkeflasker osv. Videre dro vi nordover, og kom til slutt til borgen Zub. Ettersom vi tenkte at det kom til å være andre spillere i nærheten snek vi oss mot borgen via busker og trær. Når vi nærmet oss kom det to zombier løpende mot meg som jeg kjapt likviderte med øksa, for så å snu meg mot det jeg tror er Shampoo, men som viser seg å være en annen spiller som skyter meg rett ned med noe som høres ut som en MP5. Jeg ligger og vrir meg, fyren sier ingame "Hands up!", for så å sette vådeskuddet. Shampoo var heldigvis ikke oppdaget, men han så heller ikke fyren som drepte meg, men satt trygt i noen busker. Dessverre fant den andre spilleren Shampoo litt etterpå da han prøvde å entre borgen for å finne loot. And so ends the tale of Vrengt the Brave and Shampoo the Wise. Utrolig irriterende at han bare åpnet ild helt uten videre, og enda mer irriterende at Shampoo ikke så hvor han var. Men det er sånt som skjer.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at Arma II ligger på fjerde plass på mest solgte på steam nå. Med tanke på at det bare har vært 20% avslag på det og andre spill har vært opp mot 75%. Jeg venter dog litt fordi jeg håper Arma II kommer på daily deal med litt mer enn 20% avslag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir alle kjøretøyene knabbet av klaner og litt større grupper eller?

 

Finner aldri noenting. Maks en traktor hvis jeg er heldig

For to-tre uker siden var vi besittelse av disse kjøretøyene, 24stk. Totalt. :p

 

 

2stk. Traktorer

2stk. Sykler

2stk. Offroad

2stk. Toyota

1stk. UAZ

1stk. GAZ

1stk. Skoda

2stk. Buss

5stk. ATV'r

2stk. Motorsykler

1stk. VAN

1stk. Old Hatchet

1stk. Ural

1stk. VS35, eller hva den nå heter. Gamle militærlastebilen.

 

 

Uansett jo desto eldre serveren er, jo større sannsynlighet er det for at det er færre kjøretøy på den. Toyota Hilux, Offroad, Ural, osv. har sluttet å spawne på serveren våres (Bug) De har despawna, og siden det har de ikke spawnet på serveren. Vi skal heldigvis få en ny server snart, med fresh start!

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

ARMA 2 Combined Operations er på tilbud hos Steam

 

19.99 Euro

 

 

Løp og kjøp. DayZ for alle penga!

 

Eller bare kjøp expension og last heller ned Arma free version,

 

Jeg betalte bare 100 kr for days på steam, skjønner ikke hvorfor folk må kjøpe begge spillene

 

Gameplay er viktigere enn grafikk, men personlig tror jeg at jeg ville blitt lei av FREE grafikken relativt fort. Men muligheten er der.

 

Du spiller jo ikke arma free, du spiller jo ekspension , jeg har veldig bra grafikk, ser ingen dårlig forskjell på youtube videoer og min version så det er bare løgn

Lenke til kommentar

Heftig hacks på Norway 9 hvertfall. Jeg og en kompis kjørte nordover i vår UAZ, og plutselig ser jeg en landmine foran bilen. Vi sprenger og bilen flyr mange meter ut til siden. Vi overlevde og blir dratt ut av en usynlig player. Han setter opp hundrevis av beartraps rundt oss og spiller av mange rare lyder. Han tar over kontrollen av karakteren min og jeg kan ikke røre meg i det hele tatt. Det hele ender med at jeg blir lagt i bakken, så plutselig kommer han til syne og skyter meg mange ganger til jeg dauer.

Faens hackere..

hæ, du kødder?.

 

No bullshit!

http://youtu.be/SHh1XTIoM0M

Endret av Sauen x
Lenke til kommentar

Blir alle kjøretøyene knabbet av klaner og litt større grupper eller?

 

Finner aldri noenting. Maks en traktor hvis jeg er heldig

For to-tre uker siden var vi besittelse av disse kjøretøyene, 24stk. Totalt. :p

 

 

2stk. Traktorer

2stk. Sykler

2stk. Offroad

2stk. Toyota

1stk. UAZ

1stk. GAZ

1stk. Skoda

2stk. Buss

5stk. ATV'r

2stk. Motorsykler

1stk. VAN

1stk. Old Hatchet

1stk. Ural

1stk. VS35, eller hva den nå heter. Gamle militærlastebilen.

 

 

Uansett jo desto eldre serveren er, jo større sannsynlighet er det for at det er færre kjøretøy på den. Toyota Hilux, Offroad, Ural, osv. har sluttet å spawne på serveren våres (Bug) De har despawna, og siden det har de ikke spawnet på serveren. Vi skal heldigvis få en ny server snart, med fresh start!

 

Hvilken server er det? Så slipper jeg å bruke unødvendig tid på å lete der.

Lenke til kommentar

Heftig hacks på Norway 9 hvertfall. Jeg og en kompis kjørte nordover i vår UAZ, og plutselig ser jeg en landmine foran bilen. Vi sprenger og bilen flyr mange meter ut til siden. Vi overlevde og blir dratt ut av en usynlig player. Han setter opp hundrevis av beartraps rundt oss og spiller av mange rare lyder. Han tar over kontrollen av karakteren min og jeg kan ikke røre meg i det hele tatt. Det hele ender med at jeg blir lagt i bakken, så plutselig kommer han til syne og skyter meg mange ganger til jeg dauer.

Faens hackere..

hæ, du kødder?.

 

No bullshit!

http://youtu.be/SHh1XTIoM0M

 

Hvorfor logga du ikke bare ut?

Lenke til kommentar

Er så mange hjerneskada som spiller DayZ... Jeg sneik meg innpå en fyr midt i elektro, som jeg lett kunne drept om jeg hadde hatt et eller annet slags våpen, noe jeg ikke hadde. Sier "Yo, friendly" til han. Han snur seg å sier "oh hai, you look like a zombie, I will shoot you for that" eller noe sånt. Jævla irriterende at det ikke går an å finne en ordentlig person som klarer å spille dette spillet sånn det skal spilles., Begynner å gå drittlei nå.

Lenke til kommentar

Er så mange hjerneskada som spiller DayZ... Jeg sneik meg innpå en fyr midt i elektro, som jeg lett kunne drept om jeg hadde hatt et eller annet slags våpen, noe jeg ikke hadde. Sier "Yo, friendly" til han. Han snur seg å sier "oh hai, you look like a zombie, I will shoot you for that" eller noe sånt. Jævla irriterende at det ikke går an å finne en ordentlig person som klarer å spille dette spillet sånn det skal spilles., Begynner å gå drittlei nå.

 

Eneste du kan stole på er venner du spiller med! Vi er en gjeng på 4 som raider rundt :) men har faktisk truffet på nordmenn random som ikkje har drept meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...