Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært morsomt å samlet alle forumtrollene her på en server og kjørt noen massive raids, noen som føler for å organisere noe slikt? Føler jeg ikke har erfaring nok til å ta på meg en slik oppgave.

 

Jeg kan være med i kveld i 9-10-11 tiden. ^^ Vi kan jo møtes på multigamer sin mumble server eller evt. silenspy sin TS3 server?

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Tror jeg møtte på en bug nå. Tok opp en større sekk og fylte med en god del ting, så fant jeg ennå en sekk. Men den var mindre, tenkte jeg skulle teste den for å se hvor mye plass det var i den. Men når jeg tok på den mindre sekken forsvant den store helt og alle tingene jeg hadde inni :(

Lenke til kommentar

Hvordan tar man opp en sekk?

 

Mouse scroll når du har ikonet på den og da får du mulighet til å plukke den opp. men beware; du legger ned alt du hadde i forrige packen når du plukker ny.

 

Jeg har problemer med blood transfusions. Targetter bare backpacken til folk. noen tips?

Lenke til kommentar

kOM MEG TILBAKE PÅ STEDET JEG DØDE, EN VENN KJØRTE MEG DER MED BÅT, FIKK TILBAKE UTSTYRET MITT, MEN DA JEG JOINET NORWAY 14 VAR ALL MIN AMMO OG UTSTYR SOM JEG LA I KROPPEN MIN FORSVUNNET. uTSTYRET I RYGGSEKKEN VAR INNTAKT, MISTET 2X MORFIN, 4 X BLOD OG 4 AK MAGASIN, SAMT 2 BANDASJE OG 4 REVOLVER AMMO...

 

Srry caps :(

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...