Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med dayZ for tiden? Har cruisa rundt midt i cherno i 1 time nå, midt på gata. Ikke møtt på en fiendlig sjel. Kun to stykk uten våpen, og kun fått et par zombies etter meg. Også lå det masse daue, randome spillere overalt i gata, som jeg bare kunne gå og plukke av. Men sånn ellers var det stusslig med loot. Var usedvanlig lite spennende. Besøkte de mest populære stedene flere ganger, men fant hovedsaklig deler til kjøretøy.

Lenke til kommentar

Hva skjer med dayZ for tiden? Har cruisa rundt midt i cherno i 1 time nå, midt på gata. Ikke møtt på en fiendlig sjel. Kun to stykk uten våpen, og kun fått et par zombies etter meg. Også lå det masse daue, randome spillere overalt i gata, som jeg bare kunne gå og plukke av. Men sånn ellers var det stusslig med loot. Var usedvanlig lite spennende. Besøkte de mest populære stedene flere ganger, men fant hovedsaklig deler til kjøretøy.

 

Virker som om de fleste seriøse spillerne har flyttet nordover.

 

Holder oss mest på nordsiden selv (vi er 4 faste spillere) og vi møter en god del spillere i Berezino, NE flyplassen og Devil's Castle osv.

Lenke til kommentar

Dammit kom på at jeg enda ikke har fått et våpen -_-

 

Men jeg koser meg med spillet uansett, strange..... Men tviler jeg klarer og spille lengre jeg irriterer meg over små ting som og bli skutt når jeg ikke har våpen eller bli skutt mens jaget av zombier, nesten som jeg vil vente til de kommer med bedre teamplay modus,

 

Fordi jeg blir så irritert XP hahaha

Lenke til kommentar
Dammit kom på at jeg enda ikke har fått et våpen -_- Men jeg koser meg med spillet uansett, strange..... Men tviler jeg klarer og spille lengre jeg irriterer meg over små ting som og bli skutt når jeg ikke har våpen eller bli skutt mens jaget av zombier, nesten som jeg vil vente til de kommer med bedre teamplay modus, Fordi jeg blir så irritert XP hahaha

 

Forrige gang jeg drev å respawnet ble jeg ved et par ganger tatt av andre spillere selv om jeg ikke hadde noe våpen enda. Jeg gadd ikke engang prøve å flykte og sto heller stille så de fikk det unnagjort og jeg kunne prøve et annet sted.

 

Som flere nevner her i tråden så virker det som en mentalitet som har lagt seg særlig på de norske serverne og prøver derfor å unngå de dersom det er mange spillere på de.

Lenke til kommentar

Dammit kom på at jeg enda ikke har fått et våpen -_-

 

Men jeg koser meg med spillet uansett, strange..... Men tviler jeg klarer og spille lengre jeg irriterer meg over små ting som og bli skutt når jeg ikke har våpen eller bli skutt mens jaget av zombier, nesten som jeg vil vente til de kommer med bedre teamplay modus,

 

Fordi jeg blir så irritert XP hahaha

Jeg har aldri slitt med og finne våpen etter at jeg har startet på nytt. Et tips er å finne en 30 people server, som ikke har så mange pålogget. Så går du rett nordover og ignorer de store byene.

Jeg finner alltid et våpen i en av de første barnsa / deerstandsa jeg sjekker.

Lenke til kommentar

Hater dette spillet til tider...

 

Jeg og en kamerat spillte på Norway 14 akkurat nå. Fikk oss endelig litt våpen og supplies. Vi var i Elektro og hadde akkurat satt oss opp et "safe house" som vi kunne være i en stund. Etter å ha vært der og skutt litt zombies gikk vi ut for å loote supermarkedet som var der. Akkurat i det vi hadde funnet litt nye ting kom et sniperskudd og traff min kamerat i hodet. Snek meg litt rundt og fikk fyrt av noen skudd mot han, men han fikk skutt meg og.

Ingen av dere som tilfeldigvis er ute å lurer? ^^

Lenke til kommentar

Sinnsykt nice. Har 3 night vision totalt, masse mat og drikke, kart, rangefinder, gps, en ghillie og en camo, bra våpen, dog jeg hadde en m4 silenced som jeg valgte å bli kvitt for m107 snipern istedenfor. Han har også camo clothing og ghillie og en night vision, m1911, masse mat og drikke, rangefinder, kart, gps og mer.. Hmm, hva skal vi gjøre nå tro.

MxFRQ.jpg

Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og da er det DayZ sin feil? Skaff deg en bedre plan og/eller bli med en i gruppe for større slagkraft. Synes det skal være vanskelig å komme seg inn og ut uten kamp - zombiene skal være farlig, ikke en liten flue som bare er i veien (noe mange tydligvis vil)...

 

Hallo?

 

Sier jo at jeg ønsker det skal være vanskelig.

 

Men hadde vært bedre hvis zombiene f.eks ga mye mer damage, tålte mye mer, var kjappere osv.

 

Blir for dumt når jeg ligger på alle fire (gjorde dette andre gangen jeg prøvde) og plutselig ser zombiene langt nedi byen meg. Det skal ikke være sånn vettu.

 

Bedre om det var som før da, men at de var mye kraftigere e.l.

 

Du sier at dette blir for døyt og at du gir opp DayZ per nå - ergo sier du at det er for vanskelig med zombier akkurat nå. De jeg har spilt med har ikke blitt urovekkende mye lettere oppdaget av zombier - nøkkelen er som sagt å ha en plan inn og en plan B om den opprinnelige planen skulle feile.

 

* [FIXED] Infected detect players from too far away (reduced by about 20%)

 

HAH! :tease: Sa jo at det var en bug...

Endret av Nielsen85
Lenke til kommentar

Sinnsykt nice. Har 3 night vision totalt, masse mat og drikke, kart, rangefinder, gps, en ghillie og en camo, bra våpen, dog jeg hadde en m4 silenced som jeg valgte å bli kvitt for m107 snipern istedenfor. Han har også camo clothing og ghillie og en night vision, m1911, masse mat og drikke, rangefinder, kart, gps og mer.. Hmm, hva skal vi gjøre nå tro.

 

 

Kun 73 zombies killed og så mye utstyr? Ultimate ninja du eller er det kompisen din som er killing machine? :p

Endret av fluks1
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på med Dayz, er hvordan alpha og beta systemet virker. Når spillet går over i beta, vil vi da få en helt ny utgave, eller vil man sakte men sikker patche spillet opp til betastadiet? Og noen som vet når det i så fall vil skje?

 

Det er vel det som er gangen i det... alpha-beta-Release Candidate-&--#62;

Om du tar en titt på presentasjonen av DayZ fra Rezzed, der Dean Hall snakker om utviklingen og fremtiden til Dayz, så tipper jeg at du får litt svar :)

 

Nå har jeg fulgt med på denne tråden en ukes tid. Får veldig lyst til å kjøpe Arma og legge inn DayZ med en gang.

 

Do it Xmas, så snakkes vi på TS :)

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...