Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplevd det samme at jeg ikke kommer meg inn på sykehusene! Kun når glassene er ødelagt :p

 

Må bare slå på dem med øks :) Fikk endelig morfin. Fikk også epi-pen og et par bloodbags.

Spist meg opp fra 8000 til 12000 blood forresten X)

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

Fikk det endelig til å funke. Six Launcher gjorde biffen for min del, den manuelle installeringen funka ikke her fordi jeg gjorde en liten feil sikkert.

 

Artig spill. Fikk en øks etter mye leting i stad, fant jo ut at det var et utmerket melee våpen mot infected folka. Fant også en stor sekk, kikkert og masse pepsi og bønner! Til og med en Winchester rifle etter 2 timer! :D

 

Ble så fornøyd at jeg logget av, gikk og hentet meg noe vann og logget inn igjen for å fortsette ferden.. Skulle bare åpne sekken for å se hva jeg egentlig hadde skaffet meg før jeg logget av..

 

YOU ARE DEAD!!!

Lenke til kommentar

Heftig hacks på Norway 9 hvertfall. Jeg og en kompis kjørte nordover i vår UAZ, og plutselig ser jeg en landmine foran bilen. Vi sprenger og bilen flyr mange meter ut til siden. Vi overlevde og blir dratt ut av en usynlig player. Han setter opp hundrevis av beartraps rundt oss og spiller av mange rare lyder. Han tar over kontrollen av karakteren min og jeg kan ikke røre meg i det hele tatt. Det hele ender med at jeg blir lagt i bakken, så plutselig kommer han til syne og skyter meg mange ganger til jeg dauer.

Faens hackere..

Lenke til kommentar

Heftig hacks på Norway 9 hvertfall. Jeg og en kompis kjørte nordover i vår UAZ, og plutselig ser jeg en landmine foran bilen. Vi sprenger og bilen flyr mange meter ut til siden. Vi overlevde og blir dratt ut av en usynlig player. Han setter opp hundrevis av beartraps rundt oss og spiller av mange rare lyder. Han tar over kontrollen av karakteren min og jeg kan ikke røre meg i det hele tatt. Det hele ender med at jeg blir lagt i bakken, så plutselig kommer han til syne og skyter meg mange ganger til jeg dauer.

Faens hackere..

hæ, du kødder?.
Lenke til kommentar

Hvis jeg kunne stolt på noen av dere ville jeg blitt våpenforhandler nå. Jeg har så stor samling av våpen nå at det er ikke vits i å ta vare på dem alle.

 

Reddit.com/r/DayZtrade, gå å trade der. :)

 

Har forresten GPS som jeg synes er fullstendig ubrukelig, trader den gjerne mot en av .50cal riflene eller SVD + ammo.

Hvis jeg kan stole på at du ikke blåser hodet av meg så kan du få sniper rifle av ditt valg. Har desverre ikke SVD dog.

Lenke til kommentar

Hvis jeg kunne stolt på noen av dere ville jeg blitt våpenforhandler nå. Jeg har så stor samling av våpen nå at det er ikke vits i å ta vare på dem alle.

 

Reddit.com/r/DayZtrade, gå å trade der. :)

 

Har forresten GPS som jeg synes er fullstendig ubrukelig, trader den gjerne mot en av .50cal riflene eller SVD + ammo.

Hvis jeg kan stole på at du ikke blåser hodet av meg så kan du få sniper rifle av ditt valg. Har desverre ikke SVD dog.

 

Har ingen intensjoner om å drepe de jeg trader med, men du har jo selvfølgelig ingen garantier. Får jeg AS50 + mags for GPS?

Lenke til kommentar

Hvis jeg kunne stolt på noen av dere ville jeg blitt våpenforhandler nå. Jeg har så stor samling av våpen nå at det er ikke vits i å ta vare på dem alle.

 

Reddit.com/r/DayZtrade, gå å trade der. :)

 

Har forresten GPS som jeg synes er fullstendig ubrukelig, trader den gjerne mot en av .50cal riflene eller SVD + ammo.

Hvis jeg kan stole på at du ikke blåser hodet av meg så kan du få sniper rifle av ditt valg. Har desverre ikke SVD dog.

 

Har ingen intensjoner om å drepe de jeg trader med, men du har jo selvfølgelig ingen garantier. Får jeg AS50 + mags for GPS?

Vil ikke ha gps'en din men ja, du får AS50+mags. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...