Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært supert med et eget dedikert forum for "DayZ.no". Denne tråden blir veldig rotete, mener jeg da. Gull verdt å ha underforum til trading, folk som søker etter andre å spille sammen med, privat forum for admins av .no serverne så de kan dele bans med hverandre etc.

 

DayZ.no allerede kjøpt - her om dagen faktisk.

 

Var ikke ment som domenenavn, men til de norske serverne som jeg valgte å kalle for "dayz.no" :)

 

@Iceblitz: Forum begrenset til admins only + et åpent "rapportèr cheaters her".

Endret av fluks1
Lenke til kommentar

Nå kan folk gjerne begynne å registrere seg så kan vi likegodt bare flytte hele diskusjonen bort til DayZ.Norwegianforum.net hvis det er ønskelig.

 

 

 

Følgende kategorier er nå opprettet på forumet, og jeg begynner nå på design og logoer :)

 

 

 

Gameplay

Diskusjoner rundt gameplay, taktikker, funksjonalitet, PvP med mer. Her kan du gjerne stille spørsmål dersom du syntes noe er vanskelig.

 

Surviver HQ

Diskusjoner rundt det å være surviver og all frykt og kaos det bringer med seg.

 

Bandits Nest

Diskusjoner rundt det å være bandit og alt bedrageriet som hører hjemme her.

 

Teknisk

Tekniske diskusjoner rundt spillene, modden, installasjon med mer.

 

Våpen, kjøretøy og annet utstyr

Diskusjoner om alt fra våpen til kart og kompass, alt fra kjøretøy og helikoptre til fyrstikker og ved.

 

Problemer/Bugs/Løsninger

Diskusjoner rundt problemer og løsninger på alt fra bugs til crashes.

 

The Campfire

Her kan du bidra med gøye historier og fortellinger om gunfights, challenges, barbariske hendelser, tyverier, vennskap, svik og samhold. Mye spennende og underholdende lesestoff!

 

Off topic

Her kan du diskutere om det du selv ønsker. Alt passer inn i dette forumet!

Lenke til kommentar

Er det mulig å ha flere profiler og dermed flere karakterer å spille på? Skulle gjærne hatt enda en for å raide noen supermarked i jakten på telt.. Tør ikke når hele inventoriet er fult av bra gear. Ligger forresten en heli crash på koordinatene 037 107

 

Det hjelper ingen uten å si hvilken server det er på :p

 

Du kan bruke vehicles som storage også, så kanskje det er en bedre idé å jakte etter :)

Lenke til kommentar

noen som stjal en gul hatchback med haugevis av våpen på norway 13i dag? :wallbash:

 

Jo, takk for den :)

.er vel ikke du som drepte en på atv i for 30min siden og camper med lmg i skauen ?

 

nope

vil du møte meg, vi kan teame up(serriøst) vil abre sitte i en bil hater å labbe og labbe og labbe...
Lenke til kommentar

Hvis jeg kunne stolt på noen av dere ville jeg blitt våpenforhandler nå. Jeg har så stor samling av våpen nå at det er ikke vits i å ta vare på dem alle.

 

Reddit.com/r/DayZtrade, gå å trade der. :)

 

Har forresten GPS som jeg synes er fullstendig ubrukelig, trader den gjerne mot en av .50cal riflene eller SVD + ammo.

 

Prøv Right Ctrl + M når du er ingame og har GPS i inventory. Med mindre du spiller på en server der du kan se deg selv på kartet by default så kan du ikke påstå at GPS er ubrukelig ^^

 

Btw, har 3 SVD Camo :D

 

Vet at man kan trykke Ctrl + M på for å få fram minimap, men når man ikke kan zoome ut (den zoomer etter hvor fort man beveger seg) så tar den bare opp unødvendig plass på skjermen. Hadde deerstands, supermarkets og andre konstruksjoner vært markert på kartet så hadde den vært mere nyttig.

 

Du har ikke lyst å gi meg en SVD Camo da? :p Du har vel neppe bruk for 3.

Lenke til kommentar

noen som stjal en gul hatchback med haugevis av våpen på norway 13i dag? :wallbash:

 

Jo, takk for den :)

.er vel ikke du som drepte en på atv i for 30min siden og camper med lmg i skauen ?

 

nope

vil du møte meg, vi kan teame up(serriøst) vil abre sitte i en bil hater å labbe og labbe og labbe...

 

Jeg bare tulla!.. Jeg har ikke engang spillet enda. Venter på om det kanskje kommer opp som daily deal med mer avslag enn det er nå. Har veldig lyst på det og om jeg kjøper det så er jeg up for å teame jeg :) Tror forslaget ditt om å teame opp ville endt i et skudd i hodet på den som stjal bilen din i forargelse for all den tiden du har labba :p

Lenke til kommentar

noen som stjal en gul hatchback med haugevis av våpen på norway 13i dag? :wallbash:

 

Jo, takk for den :)

.er vel ikke du som drepte en på atv i for 30min siden og camper med lmg i skauen ?

 

nope

vil du møte meg, vi kan teame up(serriøst) vil abre sitte i en bil hater å labbe og labbe og labbe...

 

Jeg bare tulla!.. Jeg har ikke engang spillet enda. Venter på om det kanskje kommer opp som daily deal med mer avslag enn det er nå. Har veldig lyst på det og om jeg kjøper det så er jeg up for å teame jeg :) Tror forslaget ditt om å teame opp ville endt i et skudd i hodet på den som stjal bilen din i forargelse for all den tiden du har labba :p

:> nei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...