Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

En del gjør nok det, men etter å ha bli skutt (og drept) pleier jeg som regel å logge av selv. I frustrasjon eller at det er nok DayZ for den gangen og en pause ikke er dumt. Selv var jeg ikke klar over at liket blir borte, om noen får mitt stuff bryr meg ikke, for jeg får ihvertfall ikke tak i det med det første.

 

Men hvor finner en folk? :wee: Føler jeg bruker et par timer på å finne et solid våpen (DMR nå), og løpe 30-50 min, kun for å bli plukka ned av en eller annen kar langt pokker i vold. Og det gjentar seg flere ganger. Tips? :)

 

Tips: Du gir beng i alle andre, men forventer hjelp fra oss? Noe som skurrer...

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke vitsen med å hacke på dette spillet, Meg og en kompis fikk endelig en bil igjen, kjører vi mot Cherno, plutselig blir han drept, 5 sekunder etter det sprenger hele bilen. Dette må vel være en hack?

Var bilen skadet? Er den rød så holder det at du kommer borti en stein, så sprenger den.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Tips: Du gir beng i alle andre, men forventer hjelp fra oss? Noe som skurrer...

Hmm?

Spør bare hvor jeg eventuelt kan finne hva DayZ kan tilby.. For hittil har det vært skuffende.

Hvordan du får det til at jeg gir beng i andre skjønner jeg ikke helt. Når jeg blir skutt, så får ihvertfall ikke jeg tak i tingene mine, og jeg har stukket fra serveren, i god tro om at liket blir liggende fordi jeg ikke har lyst til å begynne på nytt akkurat da. Om det er å ikke bry seg vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Forstår ikke vitsen med å hacke på dette spillet, Meg og en kompis fikk endelig en bil igjen, kjører vi mot Cherno, plutselig blir han drept, 5 sekunder etter det sprenger hele bilen. Dette må vel være en hack?

Var bilen skadet? Er den rød så holder det at du kommer borti en stein, så sprenger den.

 

Nei, den var ikke skadet, vi hadde akkurat klart å reparert den til perfekt stand

Lenke til kommentar

Forstår ikke vitsen med å hacke på dette spillet, Meg og en kompis fikk endelig en bil igjen, kjører vi mot Cherno, plutselig blir han drept, 5 sekunder etter det sprenger hele bilen. Dette må vel være en hack?

Var bilen skadet? Er den rød så holder det at du kommer borti en stein, så sprenger den.

 

Nei, den var ikke skadet, vi hadde akkurat klart å reparert den til perfekt stand

 

Sikker på at dere ikke ble skutt?

Lenke til kommentar

Tips: Du gir beng i alle andre, men forventer hjelp fra oss? Noe som skurrer...

Hmm?

Spør bare hvor jeg eventuelt kan finne hva DayZ kan tilby.. For hittil har det vært skuffende.

Hvordan du får det til at jeg gir beng i andre skjønner jeg ikke helt. Når jeg blir skutt, så får ihvertfall ikke jeg tak i tingene mine, og jeg har stukket fra serveren, i god tro om at liket blir liggende fordi jeg ikke har lyst til å begynne på nytt akkurat da. Om det er å ikke bry seg vet jeg ikke.

 

Ok, jeg leste ditt innlegg som at du brukte Alt-F4 for å nekte andre loot, fordi du ikke bryr deg. Hvis jeg misforsto, beklager jeg.

Lenke til kommentar

I helgen spillte jeg på en Norsk server. Husker ikke hvilken i farta. Men der var det en hacker som spawna alle lang uti sjøen. Jeg ble litt paff når 20 stk var rundt meg og alle. ORLY!?

 

Så skrivde Hackeren `So much for anticheat` .. Så drepte han alle..

 

På en måte, litt underholdene. Men om det skjer igjen blir jeg nok litt irritert.

Lenke til kommentar

Forstår ikke vitsen med å hacke på dette spillet, Meg og en kompis fikk endelig en bil igjen, kjører vi mot Cherno, plutselig blir han drept, 5 sekunder etter det sprenger hele bilen. Dette må vel være en hack?

Var bilen skadet? Er den rød så holder det at du kommer borti en stein, så sprenger den.

 

Nei, den var ikke skadet, vi hadde akkurat klart å reparert den til perfekt stand

 

Sikker på at dere ikke ble skutt?

 

Kan jo være, men vi så ingen, og dette var midt ute i ødemarken. Så tror det er en hacker, men dette er noe eg tror.

Lenke til kommentar

Forstår ikke vitsen med å hacke på dette spillet, Meg og en kompis fikk endelig en bil igjen, kjører vi mot Cherno, plutselig blir han drept, 5 sekunder etter det sprenger hele bilen. Dette må vel være en hack?

Var bilen skadet? Er den rød så holder det at du kommer borti en stein, så sprenger den.

 

Nei, den var ikke skadet, vi hadde akkurat klart å reparert den til perfekt stand

 

Sikker på at dere ikke ble skutt?

 

Kan jo være, men vi så ingen, og dette var midt ute i ødemarken. Så tror det er en hacker, men dette er noe eg tror.

 

Skal ikke sp mye til for at en som løper i skogen ser og hører bilen, og fyrer av et par skudd med AS50. Har gjort det samme selv flere ganger.

Lenke til kommentar

MK48 mod + Van med 2 tullinger =

 

2 tullinger combat logger og er døde, ingen får kills å personene er døde. Hacker kommer å dreper meg å min kamerat som skøyt på bilen etter at vi har finni hjul som vi skøyt i stykker.

 

2 tullinger kommer online etter et par min å blir drept ved bilen sin igjen. 1 random kommer å blir drept også av samme hackeren.

 

par min seinere er det kun oss som spillte sammen online, bilen der enda, reparere den å stikker av med alt gearet i den + bilen selv.

 

2 tullinger har ikke logga på enda, tror vi tok hele campen dems :p

 

hater seriøst hackers, gleder meg så utrolig til standalone i et håp om at det blir bedre, forhåpentligvis, eller at det blir måter å ta dem på raskere...

 

Sån sett så er det ikke selve hackinga som bekymrer meg, er mer bekymra for hvor trist livet til disse individene måtte være irl. kanskje vi burde tenke litt annerledes å heller prøve å finne de personsforstyrra folka å hjelpe dem til bedre ting her i livet? :)

 

jaja vi fikk iallefall masse våpen å en bil <3

 

SÅ nå har vi van, pickup, motorsykkel å sykkel, endelig kan vi ta meg hele gjengen ut på tur :D

 

hellikopteret er lost pga server crash :<

Lenke til kommentar

Forstår ikke vitsen med å hacke på dette spillet, Meg og en kompis fikk endelig en bil igjen, kjører vi mot Cherno, plutselig blir han drept, 5 sekunder etter det sprenger hele bilen. Dette må vel være en hack?

 

AS50 med Nato ammo sprenger en bil med ett skudd i motorblokka har jeg lest en plass.

Lenke til kommentar

Forstår ikke vitsen med å hacke på dette spillet, Meg og en kompis fikk endelig en bil igjen, kjører vi mot Cherno, plutselig blir han drept, 5 sekunder etter det sprenger hele bilen. Dette må vel være en hack?

 

AS50 med Nato ammo sprenger en bil med ett skudd i motorblokka har jeg lest en plass.

 

Nvm, du tenkte sikkert ingame?

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Akkurat nå kan det virke som om kjøretøy bare forsvinner etter server restart, alltid.

 

Xprez, du kan godt kontakte meg med en melding, så kan vi prates på skype og få vite litt mer om deg. Foreløpig er det skype som er voice chat'en hos oss. Vi ønsker egentlig å ha en slags nedre aldersgrense bare for å ha nevnt dette. Vi er foreløpig 6-7-8 stk.

Lenke til kommentar

Hei jeg har et problem, vet ikke om det er bug eller hva. Har ikke spilt på en stund, men spilte i dag og ble snipet i brannstasjonen i elektro, fair enough. "You are dead" kom og jeg logget ut. Når jeg prøvde å starte på nytt igjen var jeg bevisstløs og blødde ved kysten i progorodki. Jeg sluttet å blø ved 500 og har ligget 1 time uten å våkne opp av koma.

 

Mulig feil forum, men kanskje noen tips evt villige til å avlive meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...