Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg løp i går natt gjennom skogen langt inne på landet og hørte plutselig en motorlyd. Kort tid etter så er jeg kraftig belyst av et kjøretøy ute på et jorde.

 

Der var det en fyr som kom kjørende i en traktor og han så ut til å fly etter meg. Jeg bytta om til rifle og stod stille, og det var da han stoppet opp rett overfor meg og spurte om jeg hadde drivstoff :wee:

 

Kan ha vært en sånn skripter, men jeg veit jo ikke det. Han kjørte videre.

 

Fikk tidligere på dagen skutt litt med lett maskingevær mot noen i Elektro. Skøyt 120+ skudd men tror ikke noen traff. Håper de ble litt stressa i de minste. :)

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Se på det fra dems ståsted. Du drepte han. Han ønsker deg ikke vell.

 

Det er allikevel ikke fair. Ikke realistisk heller. Regner nok med at han prøvde å logge ut før jeg planta de siste kulene i han. Skjøt han så han ble bevisstløs. Men det er uansett imot reglene å logge ut midt i en skuddveksling. God damn cowards.

Lenke til kommentar

Er så jævla irriterende med de som logger ut rett etter å ha dødd så liket forsvinner... De dør jo uansett, så de får ikke beholdt lootet sitt, så derfor kan de jo la meg loote liket dems så jeg får nytte av det.

Selv var jeg ikke klar over at liket forsvant når en logga ut, så det kan være de bare quitter fordi de ikke gidder å spille fordi de akkurat daua.
Lenke til kommentar

De er i fåtall. De fleste som quitter på den måten gjør det for å prøve å redde seg selv. Om de ligger besvimt og bløende med 2000 blood etter å akkurat ha blitt skutt på, så veit de at hvis de ikke logger ut, så dør de. I blant så skjer det at den som skyter, dreper en person i nevnt situasjon akkurat rett før/idet personen trykker disconnent, og får murder, men liket forsvinner allikevel.

Lenke til kommentar

En del gjør nok det, men etter å ha bli skutt (og drept) pleier jeg som regel å logge av selv. I frustrasjon eller at det er nok DayZ for den gangen og en pause ikke er dumt. Selv var jeg ikke klar over at liket blir borte, om noen får mitt stuff bryr meg ikke, for jeg får ihvertfall ikke tak i det med det første.

 

Men hvor finner en folk? :wee: Føler jeg bruker et par timer på å finne et solid våpen (DMR nå), og løpe 30-50 min, kun for å bli plukka ned av en eller annen kar langt pokker i vold. Og det gjentar seg flere ganger. Tips? :)

Lenke til kommentar

Fant noen idioter som hoardet vehicles på Norway 28.

UJEdt.jpg

 

Tok så og skjøt og sprengte alle kjøretøyene bortsett fra uralen som jeg tok, ødela den hvite bilen ganske også så dem bør ikke kunne bruke den mer. Dem fikk som fortjent for å samle kjøretøy.

 

6Liso.jpg

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

 

Så det var DERFOR jeg ikke fant en eneste jævla bil på hele mapet...

Føkk mer opp for de om du har sjansen :)

Lenke til kommentar

Spilte du på norway 28 ? :p

Har et telt der...

 

Det teltet er forsåvidt bugga så hver gang jeg logger på står det fire telt rundt som jeg må pakke ned og springe vekk med og drope :p

 

 

Så om noen vil ha et telt hos meg kan jeg alltids provide en fire fem tusen telt :p

Jeg får telt hos deg der i bytte om at du får en helt fikset ural, med 5 coyote backpacks, en del våpen etc. Ok?

Lenke til kommentar

Må si at DMR snipern er helt konge, bruker den som sniper og har M4A1 SD som standard våpen for silent kills + zombie death ;)

 

en liten film snutt av et Stary sobor raid

http://www.youtube.com/watch?v=SwYwhNPISmE

 

 

leste også her at noen hadde tatt 4 stk i Stary sobor ;) kan hende jeg var en av de som gikk med der. hehe

 

http://www.youtube.com/watch?v=sX6a3eEsQzs

 

 

Enjoy!

 

Dette er de samme kara som "Gutta på skauen", ikke sant? Digger den serien :p Lenge sia det har kommet en ny video i den serien :/

 

VI er desverre ikke gutta på skauen, de er drit fete ;) så takk for komplimentet :)

 

Vi er bare en gjeng med surrehuer som har det litt morro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...