Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg søren meg startet på nytt tre ganger på 15 minutter. Blitt drept hver eneste gang, uten at jeg utgjør noe som helst trussel, uten at jeg i det hele tatt har funnet en skit. Begynner å blir gruelig lei av spillere som skyter med en gang.

 

 

Man kan aldri være sikker ;) Du kan ha f.eks en håndgranat på deg. Eller en øks i toolbeltet ditt som du kan ta frem med en gang den med skytevåpen snur ryggen til deg.

Lenke til kommentar

Nå har jeg søren meg startet på nytt tre ganger på 15 minutter. Blitt drept hver eneste gang, uten at jeg utgjør noe som helst trussel, uten at jeg i det hele tatt har funnet en skit. Begynner å blir gruelig lei av spillere som skyter med en gang.

 

 

Man kan aldri være sikker ;) Du kan ha f.eks en håndgranat på deg. Eller en øks i toolbeltet ditt som du kan ta frem med en gang den med skytevåpen snur ryggen til deg.

 

 

Når jeg bevisst løper i motsatt retning av det den andre gjør burde en skjønne at jeg ikke kan gjøre noen skade...

Lenke til kommentar

Hvordan har du greid 20 dager? Camping?

Jeg rett og slett prøvde å unngå all kontakt med andre spillere med å bli ekstrem forsiktig.Hadde DMR for å sjekke på lengre distanser og den rifla med varme kamera for beskyttelse i byer når jeg sjekketbutikker for supplys.Og jeg vanligvis opererte på natta.

Endret av Fictivision
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...