Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Får man 5000 Humanity, får man Hero-skin. Har man Humanity på 0, får man Bandit-skin. (Røft sagt) Har man camo av noe slag, så gjelder det ikke.
Man må ha -2000 for bandit, om man har høyere en dette blir det en placeholder som kan vare fra 5 sekunder til mange timer, men man er ikke bandit :)
Placeholder, hva er det?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer. Gå inn på video options -> advanced -> video memory. Sett video memory til noe annet, f.eks low. også setter du det tilbake til default..

 

Fikser alltid artifacts hos meg, så lenge jeg er pålogget den serveren i det området.

 

Jeg har 2500 i Humanity, fortsatt bandit skin.. Etter å ha connecta fra i går kveld. Veldig irriterende å miste Alice Pack'en sin når du morfer fram og tilbake mellom bandit og nice guy.

 

Og det skulle vært en måte og re-stocka magasinene på.. Litt kjipt å løpe rundt med 3 magasin som er halvtomme.. I det minste kunne man velge hvilket magasin som er i litt lettere.

Lenke til kommentar
Får man 5000 Humanity, får man Hero-skin. Har man Humanity på 0, får man Bandit-skin. (Røft sagt) Har man camo av noe slag, så gjelder det ikke.
Man må ha -2000 for bandit, om man har høyere en dette blir det en placeholder som kan vare fra 5 sekunder til mange timer, men man er ikke bandit :)
Placeholder, hva er det?

 

Midlertidig skin virker det som, kommer ikke på så mange spill som har dette, men APB har det, om man spawner å slik man ser ut ikke har loada får man et generisk A4 utseende til det er ferdig loaded å man popper tilbake til det man bør ha, dette er det som gjør at mange rapporterer å være bandits i et par minutter \ sekunder etter respawn :)

 

Håper det forklarte

 

 

Vil selv anbefalle hero looks :p en del folk er greie å spør om hjelp osv når de ser noen med det (iallefall meg) selv når jeg har våpen, noen bare skyter for å være idioter :p men mange utrolig nok gjør ikke det.

 

Elsker når folk spiller med på litt god gammaldags RP :)

 

Men er irriterende å være male når ingen skins virker på female :<

Lenke til kommentar

Bare bytt server når du får artifactsa det pleier å ordne det. Funka for meg senest nå ved Berezino military campen. Men det vil jo komme tilbake igjen fram til det blir patcha

 

Samme her, får masse av det så fort jeg kommer til store byer / Army camps. Bytter server eller logger inn og ut. Så er alt ok igjen.

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...