Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Nice, spilte på DK7 da alle ble teleporta til kysten og med min dårlige reaksjonsans endte jeg opp med 2590 i blod, knekt bein..

Var på dk7 når det skjedde. Bytta og til norway 21, og 10 min etter ble alle på serveren insta-drept. :/

Liker utenlanske servere, samt spiller hovedsaklig på natta så minimalt der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk ghillie suit etter at alt dette skjedde, har den fortsatt. Men uten om det måtte jeg starte fra "scratch".

Samme skjedde med meg. Hørt at fleire streamers har opplevd det også. Håper det var siste gang eg fekk oppleve det eller at man finner ut korleis man skal unngå det Endret av Hobsten
Lenke til kommentar

BBG 1 eller 2:

http://www.diskusjon...ic=1451825&st=0

 

Nesten utelukkende personer herfra

 

Ok, takk :)

 

Kan også anbefale BBG serverene. Grunnen til at jeg lo av inlegget til thuesen er at vi flyr rundt på den serveren med heli og dreper alt vi ser. :p

 

EDIT: Reparerte et heli som jeg fant på Skalisty i dag. Her er noe bilder fra heli turen:

 

Spottet en buss, vi bestemte oss for å ta den ut. :D

post-138102-0-92158700-1345342268_thumb.jpg

 

post-138102-0-42855700-1345342270_thumb.jpg

 

Senere merket vi at det var en hacker på serveren som dreiv å spawnet inn vehicles. Vi valgte å skyte de i stykker.

post-138102-0-53330900-1345342272_thumb.jpg

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Jeg har nå kommet meg tilbake til hybelen min, men desktopen står igjen i hjembyen inntil videre. Her oppe har jeg kun en 2011 MBP 13". Holder det til å spille DayZ, da med nedsatte grafikkinstillinger? Jeg holder på å laste ned spillet på steam, men vil gjerne ha et svar før jeg finner ut av det selv. :)

Lenke til kommentar

50 cal sniper med varmescope er rått ;D

 

Den er hacket inn og ikke akkurat fair å bruke.

 

er den?? det var eg ikkje klar over :(

 

 

Vært obs på at om du blir sett med den kommer nok ti aller fleste til å banne deg fra serveren.

 

Er en relativ sjangs på global ban også men ettersom de må se på logs hvem som spawna ting osv så er det ikke like lett å vite om folk er venner med de som gjør dette eller ikke.

 

Har selv funnet et Apache helli som jeg bare styrta med vilje, funnet 2 AS50 TWS som jeg tok turen til sjøs å drukna med for å få dem bort :) de spawner vel bare nytt, me njo mer de spawner jo mer poper det opp i logs hva dem gjør :p

Lenke til kommentar

Er en relativ sjangs på global ban også

Nei.

 

Har selv funnet et Apache helli som jeg bare styrta med vilje

Finner du noe annet enn standard-heli på server så forlat serveren, og aldri kom tilbake. Det betyr at admin har med vilje lagt inn disse flyene/helikoptrene nettopp for at de skal kunne spawnes.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Er en relativ sjangs på global ban også

Nei.

 

Har selv funnet et Apache helli som jeg bare styrta med vilje

Finner du noe annet enn standard-heli på server så forlat serveren, og aldri kom tilbake. Det betyr at admin har med vilje lagt inn disse flyene/helikoptrene nettopp for at de skal kunne spawnes.

 

 

1. Vet om flere tilfeller av folk som har blitt global banna pga det. Så jo :)

 

2. Nei det går ikke an å sette på Global Hive at en server skal spawne apache helli for eksempel, det blir da en uffisiell server som f.eks BBG1. men afaik så går det ikke an å sette det "på", kun 1 helli som er tilhørende "DayZ" å det er Huey, alt annet er hacka inn i spillet med cheating :)

 

 

Om noen er i tvil, det som ikke finnes her:

http://dayzdb.com/

 

er hacka inn i spillet. Det spawner ikke i DayZ å om dere finner noe som ikke er i DB så spiller dere relativt på egen risk :)

Endret av Kezha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...