Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Den tåler mere enn den gamle iPhonen med en 3,5". Du må huske at skjermen på S3 er mye større enn skjermen på en iPhone og har derfor en større sjanse for å knuse.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Play (Google Play , Google Market) er en butikk for kjøp av applikasjoner (apps).

Klart det er annonse og reklame plass der som i en hvilken som helst butikk enten online eller fysisk.

Vær litt mere konsis , er det reklame i Play ? eller er det reklame i nettleseren ? eller er det reklame i apps du snakker om ?

 

Må jeg gjenta det? Jeg snakker ikke om reklamer fra gratis apper, jeg snakker om reklamer som dukker opp i "internett"-app til OS'et når jeg surfer og leter etter noen apper i Play Butikk. Altså vinduet til internett med reklame popper opp imens jeg ser meg rundt etter forskjellige apper i Play Butikk

 

Øhh..

"jeg snakker om reklamer som dukker opp i "internett"-app til OS'et når jeg surfer og leter etter noen apper i Play Butikk"

 

Android har en egen app som heter Play Butikk , denne er ikke internett-appen til OS'et , her er det promoteringer av applikasjoner man kan laste ned og kjøpe.

post-35394-0-70234200-1349380591_thumb.png

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Den tåler mere enn den gamle iPhonen med en 3,5". Du må huske at skjermen på S3 er mye større enn skjermen på en iPhone og har derfor en større sjanse for å knuse.

 

Ja, men sånt som ripper og.

Før eg knuste den igår, fikk eg 3 heftige ripper, som man kan kjenne med fingeren, dette hadde eg aldri på iphonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kan jo hende han besøker https://play.google.com/ gjennom nettleseren.. ?? ikke at jeg er plaget av reklame der heller..

 

Dette er veldig off topic, men siden det gjelder S III så spør jeg her: Er det noen som vet om et enkelt program for å kutte ut et klipp fra en sang for å bruke som ringetone? Mener på pc.

 

nei, men ringdroid funker på telefonen. så kan du bare klippe det ut å bruke på pcen.. hvis du ikek finner noe annet.

Lenke til kommentar

Dette er veldig off topic, men siden det gjelder S III så spør jeg her: Er det noen som vet om et enkelt program for å kutte ut et klipp fra en sang for å bruke som ringetone? Mener på pc.

Audacity ?

 

Du må lage en folder "Notifications" under sdcard\media og legge custom lydfilen der

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Play (Google Play , Google Market) er en butikk for kjøp av applikasjoner (apps).

Klart det er annonse og reklame plass der som i en hvilken som helst butikk enten online eller fysisk.

Vær litt mere konsis , er det reklame i Play ? eller er det reklame i nettleseren ? eller er det reklame i apps du snakker om ?

 

Må jeg gjenta det? Jeg snakker ikke om reklamer fra gratis apper, jeg snakker om reklamer som dukker opp i "internett"-app til OS'et når jeg surfer og leter etter noen apper i Play Butikk. Altså vinduet til internett med reklame popper opp imens jeg ser meg rundt etter forskjellige apper i Play Butikk

 

Øhh..

"jeg snakker om reklamer som dukker opp i "internett"-app til OS'et når jeg surfer og leter etter noen apper i Play Butikk"

 

Android har en egen app som heter Play Butikk , denne er ikke internett-appen til OS'et , her er det promoteringer av applikasjoner man kan laste ned og kjøpe.

 

Ja, jeg surfer i app'en som heter Play Butikk som bildet du la ut. Av og til starter "internett"-appen til OS'er opp med reklame uten jeg har bedt om det. Er det så vanskelig å skjønne?

 

Det har ingen ting med reklamebannere til gratis app'er å gjøre, jeg er klar over det med reklamebanner for disse gratis appene.

Lenke til kommentar

Dette er veldig off topic, men siden det gjelder S III så spør jeg her: Er det noen som vet om et enkelt program for å kutte ut et klipp fra en sang for å bruke som ringetone? Mener på pc.

Audacity ?

 

Du må lage en folder "Notifications" under sdcard\media og legge custom lydfilen der

 

Takk! Jeg fant faktisk flere apper som gjorde nytten :)

Lenke til kommentar

Sier seg selv at når man har glass på begge sider, så ber man om bråk. Enkelte er derimot heldige og har en telefon som tåler hva som helst, i mens andre har uflaksen med seg og det går gale bare man mister den fra lomma.

 

Flott at endelig Apple har tatt seg sammen med iPhone 5 da, utifra drop-tester ser det ut som denne er hakket vassere enn S3 når det kommer til fall.

Lenke til kommentar

MTK:

Har du noe konkret å vise til? Det du sier er jo bare tøv :). Har mistet 4 og 4S utallige ganger med skjermen ned i løpet av et par år, aldri knust eller sprukket. Helt greit at man ønsker å bedrive "dissing" av andre produkter, men fakta er kjekt å holde seg til selv om det er vanskelig for mange.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Atter et spørsmål: Kan man på noen måter unngå at ringetonen først kjører et sekund med dempet lyd? Kunne gjort litt research, men var så enkelt å spørre her.

 

Well, I think I have this fixed. Even though the "Increase Volume in Pocket" box was not checked my ringtone volume rapidly increased in volume when ringing. I checked the increase in volume box and restarted my phone and sure enough the volume increased in volume just like it was doing without the box checked. So I unchecked the box and restarted the phone and now the volume does not increase in volume. I'm guessing it set to increase in volume was stuck on even though the increase in volume was not checked. Hopefully this fixed the problem.

 

Increase volume in Pocket (Øk volum i lomme) finner du ved meny knapp + Anrops Instillinger når du er i dialer (tastatur).

Toggle denne til av og restart telefonen.

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

MTK:

Har du noe konkret å vise til? Det du sier er jo bare tøv :). Har mistet 4 og 4S utallige ganger med skjermen ned i løpet av et par år, aldri knust eller sprukket. Helt greit at man ønsker å bedrive "dissing" av andre produkter, men fakta er kjekt å holde seg til selv om det er vanskelig for mange.

Er på mobil nå så gidder ikke å rote fram tester, men selv om jeg holder meg på Andtoid siden så må jeg bare si at iPhone 5 er kvalitet. Den slår mange mobiler i slike drop tests.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...