Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

 

Fortdstt Java og eller?... poenget er st jeg ser Chrome som en oppgradering fra stock - va`kke tilfelle gitt!

 

Interfacet til orginalbrowseren til S3 er kraftig oppgradert fra ICS til JB, egentlig ike den helt store forskjellen mellom denne og Chrome nå.

 

Dessuten er orginalbrowser mye raskere både på Sunspider og BrowserMark. Mner å huske de begge var rimelig like i ytelse på ICS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MTK:

Har du noe konkret å vise til? Det du sier er jo bare tøv :). Har mistet 4 og 4S utallige ganger med skjermen ned i løpet av et par år, aldri knust eller sprukket. Helt greit at man ønsker å bedrive "dissing" av andre produkter, men fakta er kjekt å holde seg til selv om det er vanskelig for mange.

 

Selv om andre ønsker å diskutere iPhone her bør du holde deg for god til å komme med dine erfaringer. Dette er tross alt en SAMSUNG TRÅD. Slutt å trolle!

Jeg svarte på et faktavridende innlegg om iPhone og begynte ikke med trollende innlegg eller forsøke å skyve trådens fokus over til den som enkelte aldre gjør. Dette er toppen av barnslighet kekepops :) Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

MTK:

Har du noe konkret å vise til? Det du sier er jo bare tøv :). Har mistet 4 og 4S utallige ganger med skjermen ned i løpet av et par år, aldri knust eller sprukket. Helt greit at man ønsker å bedrive "dissing" av andre produkter, men fakta er kjekt å holde seg til selv om det er vanskelig for mange.

 

Selv om andre ønsker å diskutere iPhone her bør du holde deg for god til å komme med dine erfaringer. Dette er tross alt en SAMSUNG TRÅD. Slutt å trolle!

Jeg svarte på et faktavridende innlegg om iPhone og begynte ikke med trollende innlegg eller forsøke å skyve trådens fokus over til den som enkelte aldre gjør. Dette er toppen av barnslighet kekepops :)

 

Måtte ty til barnslighet for å havne på ditt nivå. Det føltes ikke godt.

Lenke til kommentar

Nå praktiserer du klassisk trolling. Det får være moderatorenes problem.

 

Poenget var vel at om du synes det å diskutere Samsung/Android i iPhone-tråden er for galt, bør du holde deg for god til å diskutere iPhone i Samsung-tråden UANSETT hvilke påstander du har lyst til å rette på.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Nå praktiserer du klassisk trolling. Det får være moderatorenes problem.

 

Poenget var vel at om du synes det å diskutere Samsung/Android i iPhone-tråden er for galt, bør du holde deg for god til å diskutere iPhone i Samsung-tråden UANSETT hvilke påstander du har lyst til å rette på.

 

/this

Lenke til kommentar

Nå praktiserer du klassisk trolling. Det får være moderatorenes problem.

 

Poenget var vel at om du synes det å diskutere Samsung/Android i iPhone-tråden er for galt, bør du holde deg for god til å diskutere iPhone i Samsung-tråden UANSETT hvilke påstander du har lyst til å rette på.

 

/this

Til dere begge, slik at det kanskje kommer klart frem. Man kan håpe.

 

Jeg synes heller ikke man skal oppfordre til eller forsvare "trolling mot Android" i en Apple tråd eller "trolling mot Apple" i en Android tråd selv om jeg ser at dette virker helt akseptabelt for mange. Jeg synes ikke det bidrar til et bedre miljø i en noe betent kategori. Hadde ikke kategorien vært så preget av denne problematikken hadde nok mange hatt en høyere terskel for dette.

 

EDIT:

Nå er dog denne diskusjonen blitt dratt fryktelig langt og jeg synes ikke vi skal fortsette å forsøple tråder med en langtrekkende diskusjon på et slikt tema. I verste fall kan man heller ta en diskusjon på "kammerset" eller bare la det ligge.

Endret av Theo343
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Nå praktiserer du klassisk trolling. Det får være moderatorenes problem.

 

Poenget var vel at om du synes det å diskutere Samsung/Android i iPhone-tråden er for galt, bør du holde deg for god til å diskutere iPhone i Samsung-tråden UANSETT hvilke påstander du har lyst til å rette på.

 

/this

Til dere begge, slik at det kanskje kommer klart frem. Man kan håpe.

 

Jeg synes heller ikke man skal oppfordre til eller forsvare "trolling mot Android" i en Apple tråd eller "trolling mot Apple" i en Android tråd selv om jeg ser at dette virker helt akseptabelt for mange. Jeg synes ikke det bidrar til et bedre miljø i en noe betent kategori. Hadde ikke kategorien vært så preget av denne problematikken hadde nok mange hatt en høyere terskel for dette.

 

EDIT:

Nå er dog denne diskusjonen blitt dratt fryktelig langt og jeg synes ikke vi skal fortsette å forsøple tråder med dette. I verste fall kan man heller ta en diskusjon på "kammerset" eller bare la det ligge.

 

Skrev vel det samme i meldingen jeg sendte deg for en halvtime siden. Nok forsøpling av tråder på oss for en stund.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli nokså utålmodig på at JB skal komme. Har derfor lyst å prøve den Polske.

Jeg vet det er skrevet her mange ganger før, men kan noen sende meg en PM om fremgangsmåten?

 

Mrk! Jeg har aldri roota - eller lignende - telefoner, så på dette er jeg helt fersk. Nær sagt foolproof step by step er nok nødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt det meste av Samsungs nyeste top of the line androider. S, S2, S3, Nexus og Note. Har knust glasset på ALLE! Har hatt HTC Desire og Desire HD og One X. INGEN av dem har glasset gått i stykker på!

I tillegg er S3'en nå begynt å jukse! Etter samtaler har jo skjermen/lyset slått seg på når samtaler avsluttes, men det stoppet den med i går. I dag har den blitt sånn at når jeg ringer opp noen, og de ikke svarer, da får jeg ikke deaktivert skjermlåsen så jeg får avbrutt oppringingen. Jævlig kjekt når det går til mobilsvar!

Jeg angrer på jeg kvittet med meg One X og kjøpte S3! :-(

Gleder meg til å prøve Nokia 920.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det meste av Samsungs nyeste top of the line androider. S, S2, S3, Nexus og Note. Har knust glasset på ALLE! Har hatt HTC Desire og Desire HD og One X. INGEN av dem har glasset gått i stykker på!

I tillegg er S3'en nå begynt å jukse! Etter samtaler har jo skjermen/lyset slått seg på når samtaler avsluttes, men det stoppet den med i går. I dag har den blitt sånn at når jeg ringer opp noen, og de ikke svarer, da får jeg ikke deaktivert skjermlåsen så jeg får avbrutt oppringingen. Jævlig kjekt når det går til mobilsvar!

Jeg angrer på jeg kvittet med meg One X og kjøpte S3! :-(

Gleder meg til å prøve Nokia 920.

 

Kan ikkje fatte og begripe korleis du har klart å knuse glaset på GalaxyS i alle fall. Har ikkje tal på kor mange gangar min datt i bakken på grunn av det sleipe bakdekselet uten at noke skjede anna enn at batteri og bakdeksel datt av (som forøverig er ein bra ting; fordeling av støtkreftene). Ikkje ein gang ein prosjektiltur i murveggen i forbannelse over det latterlig ubrukelige filsystemet til Samsung lagde anna enn ei lita ripe på bakdekselet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har hatt det meste av Samsungs nyeste top of the line androider. S, S2, S3, Nexus og Note. Har knust glasset på ALLE! Har hatt HTC Desire og Desire HD og One X. INGEN av dem har glasset gått i stykker på!

I tillegg er S3'en nå begynt å jukse! Etter samtaler har jo skjermen/lyset slått seg på når samtaler avsluttes, men det stoppet den med i går. I dag har den blitt sånn at når jeg ringer opp noen, og de ikke svarer, da får jeg ikke deaktivert skjermlåsen så jeg får avbrutt oppringingen. Jævlig kjekt når det går til mobilsvar!

Jeg angrer på jeg kvittet med meg One X og kjøpte S3! :-(

Gleder meg til å prøve Nokia 920.

 

Jeg skjønner ikke at du har greid å knuse glasset på så mange mobiler. Tror jeg faktisk aldri har knust glasset på en mobil. Det kan hende jeg gjorde det én gang, men da var jeg drita og kastet den i veggen :p Nå skal det også nevnes at jeg har hatt både Omnia i98910, SGS, SGS II og SGS III som jeg har nå. Har alltid hatt beskyttelse på alle mobilene.

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...