Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Har fulgt med på tråden her en stund nå, og er en stolt eier av en s3 :-D Så fant ut at jeg måtte lage meg bruker!

Men jeg lurer på en ting, jeg har innstalert den polske versjonen av jelly bean, det var kun en oppdatering, brukte odin!

Er det noe forskjell på den polske og den norske som kommer ? Grunnbåndversjon hos meg nå er I900XXDLIB!

Når jeg går inn på enhetstatur så står det normal der!

Klarte ikke å vente på den norske oppdateringen :-P

 

Takk for svar!

Det er ikke godt å vite om det er noen forskjell på den Polske og den Norske, men Samsung jobber kontinuerlig med å fikse bugs osv. så det er naturlig at en fw som kommer senere har noen justeringer. Det er jo ingen problem, det er bare å legge inn den norske over den polske når den kommer.. TEN fw vil helt sikkert inneholde noe Telenor greier, og den kommer vanligvis enda senere pga. akkurat dette. Jeg pleier å holde meg unna TEN, legger inn NEE...

 

Takk for svar :wee:

Men hvor får jeg tak i den norske oppdateringen når den kommer da ? Må jo laste den ned et sted og bruke odin igjen da vel ?

Hva er TEN og NEE som du skriver ?

Du laster den ned fra sammobile.com og legger inn med Odin. TEN og NEE er det flere andre som har forklart nå. Jeg pleier sjekke innom sammobile hver dag for å se om de har lagt ut noe nytt.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fulgt med på tråden her en stund nå, og er en stolt eier av en s3 :-D Så fant ut at jeg måtte lage meg bruker!

Men jeg lurer på en ting, jeg har innstalert den polske versjonen av jelly bean, det var kun en oppdatering, brukte odin!

Er det noe forskjell på den polske og den norske som kommer ? Grunnbåndversjon hos meg nå er I900XXDLIB!

Når jeg går inn på enhetstatur så står det normal der!

Klarte ikke å vente på den norske oppdateringen :-P

 

Takk for svar!

Det er ikke godt å vite om det er noen forskjell på den Polske og den Norske, men Samsung jobber kontinuerlig med å fikse bugs osv. så det er naturlig at en fw som kommer senere har noen justeringer. Det er jo ingen problem, det er bare å legge inn den norske over den polske når den kommer.. TEN fw vil helt sikkert inneholde noe Telenor greier, og den kommer vanligvis enda senere pga. akkurat dette. Jeg pleier å holde meg unna TEN, legger inn NEE...

 

Takk for svar :wee:

Men hvor får jeg tak i den norske oppdateringen når den kommer da ? Må jo laste den ned et sted og bruke odin igjen da vel ?

Hva er TEN og NEE som du skriver ?

Du laster den ned fra sammobile.com og legger inn med Odin. TEN og NEE er det flere andre som har forklart nå. Jeg pleier sjekke innom sammobile hver dag for å se om de har lagt ut noe nytt.. :)

 

Tusen takk !

Var inne og så på sammobile og fant den norske, så da har jeg alt klart :)

Lenke til kommentar

Hei. Hvordan får jeg 50 GB gratis Dropbox som er annonsert med telefonen?

Linker kontoen din med telefonen

 

Mulig det er jeg som er dum, men jeg skjønner ikke hvordan jeg får disse 50 GB-ene. Jeg har logget på Dropbox via telefonen, men jeg har fortsatt kun 5 GB.

Endret av Tastatur
Lenke til kommentar

Jeg vil være absoulutt sikker på alt :) Er tross alt snakk om mine egne penger og jeg som forsatt går vgs, så 4800 kr ganske mye penger.

Hvis du venter litt, så får du Xiaomi Mi-Two til halve prisen: http://thedroidguy.c...bean-miui-v4-0/

Aldri hørt om merket.

Selv om du ikke har hørt om de, så er de alt store i Kina. Kvalitetsforskjellene fra de mest kjente merkene til de nest beste minker stadig og da kan man gjøre gode kjøp. Innmaten er nemlig vel så bra som på dagens toppmodeller. http://www.dinside.no/900554/xiaomi-mi-two

 

Men jeg skal ikke tvinge deg til å spare penger :-)

Lenke til kommentar
Logger inn på www.dropbox.com, oppe til høyre står det pakke med "get free space.".

 

 

Da jeg logget inn på Dropbox fra mobilen første gang fikk jeg en e-post fra Dropbox med instruksjonen til hvordan man aktiverer de 50 Gb ekstra. Sjekk e-posten din!

 

 

Tusen takk! Fikk til nå :)

Endret av Tastatur
Lenke til kommentar

Jeg vil være absoulutt sikker på alt :) Er tross alt snakk om mine egne penger og jeg som forsatt går vgs, så 4800 kr ganske mye penger.

Hvis du venter litt, så får du Xiaomi Mi-Two til halve prisen: http://thedroidguy.c...bean-miui-v4-0/

Aldri hørt om merket.

Selv om du ikke har hørt om de, så er de alt store i Kina. Kvalitetsforskjellene fra de mest kjente merkene til de nest beste minker stadig og da kan man gjøre gode kjøp. Innmaten er nemlig vel så bra som på dagens toppmodeller. http://www.dinside.n...4/xiaomi-mi-two

 

Men jeg skal ikke tvinge deg til å spare penger :-)

 

Kjenner du noen som har telefonen eller fått testet den? Er litt skeptisk til den og vet jo ikke hvilken støtte den får mtp. fremtidige oppdateringer. Og ved eventuell reprasjon, hvordan blir det da?

Lenke til kommentar
Logger inn på www.dropbox.com, oppe til høyre står det pakke med "get free space.".

 

 

Da jeg logget inn på Dropbox fra mobilen første gang fikk jeg en e-post fra Dropbox med instruksjonen til hvordan man aktiverer de 50 Gb ekstra. Sjekk e-posten din!

 

 

Tusen takk! Fikk til nå :)

 

Var det sånn at dette var i 1 eller 2 år? Og så må man betale?

Lenke til kommentar

Kjenner du noen som har telefonen eller fått testet den? Er litt skeptisk til den og vet jo ikke hvilken støtte den får mtp. fremtidige oppdateringer. Og ved eventuell reprasjon, hvordan blir det da?

Den vil nok oppdateres i takt med MIUI sin utvikling av ROMs.

Hardwaren er jo det råeste man får i en mobil pr dato, så den skal nok støttes minst et par år.

 

Når det gjelder reparasjon, så er du nok dårlig stilt om du kjøper den utenlands. Hvis den går i stykker er det best å kunne fikse den selv eller bare kjøpe en ny mobil...

Lenke til kommentar

Kjenner du noen som har telefonen eller fått testet den? Er litt skeptisk til den og vet jo ikke hvilken støtte den får mtp. fremtidige oppdateringer. Og ved eventuell reprasjon, hvordan blir det da?

Den vil nok oppdateres i takt med MIUI sin utvikling av ROMs.

Hardwaren er jo det råeste man får i en mobil pr dato, så den skal nok støttes minst et par år.

 

Når det gjelder reparasjon, så er du nok dårlig stilt om du kjøper den utenlands. Hvis den går i stykker er det best å kunne fikse den selv eller bare kjøpe en ny mobil...

 

Selges den ikke i Norge da? Hvis ikke er det vel ærlig talt liten grunn i å kjøpe den?

Lenke til kommentar

Har fulgt med på tråden her en stund nå, og er en stolt eier av en s3 :-D Så fant ut at jeg måtte lage meg bruker!

Men jeg lurer på en ting, jeg har innstalert den polske versjonen av jelly bean, det var kun en oppdatering, brukte odin!

Er det noe forskjell på den polske og den norske som kommer ? Grunnbåndversjon hos meg nå er I900XXDLIB!

Når jeg går inn på enhetstatur så står det normal der!

Klarte ikke å vente på den norske oppdateringen :-P

 

Takk for svar!

Det er ikke godt å vite om det er noen forskjell på den Polske og den Norske, men Samsung jobber kontinuerlig med å fikse bugs osv. så det er naturlig at en fw som kommer senere har noen justeringer. Det er jo ingen problem, det er bare å legge inn den norske over den polske når den kommer.. TEN fw vil helt sikkert inneholde noe Telenor greier, og den kommer vanligvis enda senere pga. akkurat dette. Jeg pleier å holde meg unna TEN, legger inn NEE...

 

Takk for svar :wee:

Men hvor får jeg tak i den norske oppdateringen når den kommer da ? Må jo laste den ned et sted og bruke odin igjen da vel ?

Hva er TEN og NEE som du skriver ?

Du laster den ned fra sammobile.com og legger inn med Odin. TEN og NEE er det flere andre som har forklart nå. Jeg pleier sjekke innom sammobile hver dag for å se om de har lagt ut noe nytt.. :)

 

Tusen takk !

Var inne og så på sammobile og fant den norske, så da har jeg alt klart :)

 

Men, skal jeg innstallere TEN versjon eller NEE versjon ?

Lenke til kommentar

Jeg vil være absoulutt sikker på alt :) Er tross alt snakk om mine egne penger og jeg som forsatt går vgs, så 4800 kr ganske mye penger.

Hvis du venter litt, så får du Xiaomi Mi-Two til halve prisen: http://thedroidguy.c...bean-miui-v4-0/

Aldri hørt om merket.

Selv om du ikke har hørt om de, så er de alt store i Kina. Kvalitetsforskjellene fra de mest kjente merkene til de nest beste minker stadig og da kan man gjøre gode kjøp. Innmaten er nemlig vel så bra som på dagens toppmodeller. http://www.dinside.n...4/xiaomi-mi-two

 

Men jeg skal ikke tvinge deg til å spare penger :-)

 

Kjenner du noen som har telefonen eller fått testet den? Er litt skeptisk til den og vet jo ikke hvilken støtte den får mtp. fremtidige oppdateringer. Og ved eventuell reprasjon, hvordan blir det da?

 

Du må ikke bekymre deg så mye! Så lenge du kjøper hos forhandler i Norge, så forholder du deg jo til norsk lov. Uansett om telefonen er produsert/designet i Kina, Sør-Korea eller Zambia.

 

Jeg forstår forsåvidt godt at du er skeptisk til et relativt ukjent navn som Xiaomi, men det er ikke verre enn å lese litt rundt, så ser du at de får gode skussmål fra mange hold.

Når det gjelder fremtidige oppgraderinger, så kan jeg ikke forestille meg at det blir verre enn slik f. eks. Samsung og HTC opererer. De har alt for mange ulike modeller - noe som gjenspeiler seg i hvor lang tid de bruker på å rulle ut oppgraderinger. Tror derfor at det kan være lurt å vurdere en produsent som har få men sterke modeller, dersom fremtidig støtte er viktig for deg.

 

Og MIUI vs TouchWiz? Hehehe, det burde være et lett valg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selges den ikke i Norge da? Hvis ikke er det vel ærlig talt liten grunn i å kjøpe den?

Det blir mange innlegg om en skal pjatte om alt mulig. Du får kjøpe akkurat det du ønsker deg.

 

Måten du sa det på virket som om den ikke ble solgt i Norge. Dummeste du gjør er vel å kjøpe en telefon i utlandet, med mindre du kan fikse den selv, slik du påpeker.

 

For å være ærlig så frister S3en mer og tror nok det blir den. Men uansett takk for tips :)

Endret av HawkeyeFtw
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...