Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Er nesten litt skremt over hvor dårlig skjermglasset på S3 er....tidligere har jeg fortalt om riper på den ene kanten som jeg ikke fatter hvor kommer fra, og i dag oppdager jeg at det har gått av ett skall i kanten! :nei2:

Tror ikke denne kommer til å holde mange månedene før glasset er totalt knust :hm:

For ordens skyld, dette er min 4. telefon med stor skjerm, og de 3 andre har fortsatt ikke antydning til slitasje - så det er ikke det at jeg er uforsiktig.

 

Begynner å mistenke at GorillaGlass 2 er litt vel tynt - 1'ern er tydelig myyyye bedre!

 

Har ikke det problemet med min, har den i lomma hver dag med rusk og rask.. Men den er like fin som ny enda. Må være noe med din mobil... . skal jo ikke være sånn!

Ja, nesten så jeg mistenker den for ikke å ha gorillaglass....har ikke denne mistanken versert på div utenlandske fora også?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

MhMh på forumet har HTC One X som også bruker Gorilla Glass 2. Han har også begynt å få riper. Jeg har et lite hakk i skjermen nede ved tilbake knappen.

Lenke til kommentar

technicality, har du kjøpt convert combo?

 

Jeg bestilte i går :w00t:

 

 

Kult, hva fikk deg til å gå for den?

Min er i posten :w00t:

Tipper den dukker opp neste uke er sted

 

Den så veldig robust ut! Ser også ut som at alt passer som hånd i hanske, og det er flere muligheter av beskyttelse, alt etter anledningen. For meg er det veldig viktig med beskyttelse av skjermen og kamera så denne er perfekt!

Det eneste minuset jeg tror jeg kommer til å ha med den er at den bygger litt ut, men det gjør den vel enda sikrere mot støt så /care.

 

Nice! Let me know what you think, for min kommer ikke før om 2-3 uker. Hvor bestilte du den fra, og hvor mye betalte du?

 

Min kjøpte jeg fra shopandroid.com og betalte $54.90 (313,- kr) med frakt.

 

 

EDIT: http://www.shopandroid.com/seidio-convert-combo/4A222A11687.htm

Endret av KingCharming
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke dette. Hver gang noen ringer meg så er ringelyden lav i ett-to sekunder før volumet brått går opp noen hakk. Jeg skulle gjerne hatt ringelyden på det samme nivået hele tiden. Fikk link her i går til en som hadde samme problemet, men hos han viste det seg at det var "økt volum i lomme" som hadde låst seg. Jeg prøvde stegene som ble nevnt, men ingen ting endret seg.

 

Et annet forum sa at alle S3'er hadde dette innebygget og man fikk ikke gjort noe med det uten å laste ned et rom av noe slag. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar

technicality, har du kjøpt convert combo?

 

Jeg bestilte i går :w00t:

 

 

Kult, hva fikk deg til å gå for den?

Min er i posten :w00t:

Tipper den dukker opp neste uke er sted

 

Den så veldig robust ut! Ser også ut som at alt passer som hånd i hanske, og det er flere muligheter av beskyttelse, alt etter anledningen. For meg er det veldig viktig med beskyttelse av skjermen og kamera så denne er perfekt!

Det eneste minuset jeg tror jeg kommer til å ha med den er at den bygger litt ut, men det gjør den vel enda sikrere mot støt så /care.

 

Nice! Let me know what you think, for min kommer ikke før om 2-3 uker. Hvor bestilte du den fra, og hvor mye betalte du?

 

Min kjøpte jeg fra shopandroid.com og betalte $54.90 (313,- kr) med frakt.

 

 

EDIT: http://www.shopandroid.com/seidio-convert-combo/4A222A11687.htm

 

Samme tenkte jeg ^_^

Ga 43 for den på ebay.

 

Frøkna har fått seg nytt kamera så skal se om jeg ikke får lånt det og tatt masse bilder

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, skrev det idag morgen da jeg var dårlig i humør og lettet irritert over android som kan være relativt kronglete. Hvis det er innmari så bra som dere skal det til, da ønsker jeg å høre deres innspill om hvordan oppsett på mobilen skal være. Inntil nå synes jeg at det kan være tungtvint.

 

Takk for tipset med Chrome, det ble mye lettere da jeg lastet ned chrome. OS'et sitt internett er helt forferdelig dårlig.

 

OS'et sin nettleser er fantastisk, men Samsung har ødelagt den, som mye annet :'(

 

*Savner Galaxy Nexus'en min...

 

Edit: Virker som du har fått installert noe som "serverer" deg reklame. Fysj.

Når det gjelder browsere så merker jeg ofte at Chrome ikke takler f.eks Java og Flash, mens stock browser viser dette. Er det slik det skal være, eller noe rart her?

 

Når du kommer på JB fungerer ikke flash lenger, ikke støttet i JellyBean :-(

Lenke til kommentar

Hehe, skrev det idag morgen da jeg var dårlig i humør og lettet irritert over android som kan være relativt kronglete. Hvis det er innmari så bra som dere skal det til, da ønsker jeg å høre deres innspill om hvordan oppsett på mobilen skal være. Inntil nå synes jeg at det kan være tungtvint.

 

Takk for tipset med Chrome, det ble mye lettere da jeg lastet ned chrome. OS'et sitt internett er helt forferdelig dårlig.

 

OS'et sin nettleser er fantastisk, men Samsung har ødelagt den, som mye annet :'(

 

*Savner Galaxy Nexus'en min...

 

Edit: Virker som du har fått installert noe som "serverer" deg reklame. Fysj.

Når det gjelder browsere så merker jeg ofte at Chrome ikke takler f.eks Java og Flash, mens stock browser viser dette. Er det slik det skal være, eller noe rart her?

 

Når du kommer på JB fungerer ikke flash lenger, ikke støttet i JellyBean :-(

 

Å joda, orginalbrowseren på S3 støtter Flash selv etter oppgradering til JB. Hadde selvsagt Flash installert før oppgraderingen og i orginalbrowser virker det forsatt. Chrome har aldri støttet Flash og Opera Mobile har Flash supporten forsvunnet.

Endret av Scuirus
Lenke til kommentar

Hehe, skrev det idag morgen da jeg var dårlig i humør og lettet irritert over android som kan være relativt kronglete. Hvis det er innmari så bra som dere skal det til, da ønsker jeg å høre deres innspill om hvordan oppsett på mobilen skal være. Inntil nå synes jeg at det kan være tungtvint.

 

Takk for tipset med Chrome, det ble mye lettere da jeg lastet ned chrome. OS'et sitt internett er helt forferdelig dårlig.

 

OS'et sin nettleser er fantastisk, men Samsung har ødelagt den, som mye annet :'(

 

*Savner Galaxy Nexus'en min...

 

Edit: Virker som du har fått installert noe som "serverer" deg reklame. Fysj.

Når det gjelder browsere så merker jeg ofte at Chrome ikke takler f.eks Java og Flash, mens stock browser viser dette. Er det slik det skal være, eller noe rart her?

 

Når du kommer på JB fungerer ikke flash lenger, ikke støttet i JellyBean :-(

I'm still on ICS baby :-P

 

Hehe, skrev det idag morgen da jeg var dårlig i humør og lettet irritert over android som kan være relativt kronglete. Hvis det er innmari så bra som dere skal det til, da ønsker jeg å høre deres innspill om hvordan oppsett på mobilen skal være. Inntil nå synes jeg at det kan være tungtvint.

 

Takk for tipset med Chrome, det ble mye lettere da jeg lastet ned chrome. OS'et sitt internett er helt forferdelig dårlig.

 

OS'et sin nettleser er fantastisk, men Samsung har ødelagt den, som mye annet :'(

 

*Savner Galaxy Nexus'en min...

 

Edit: Virker som du har fått installert noe som "serverer" deg reklame. Fysj.

Når det gjelder browsere så merker jeg ofte at Chrome ikke takler f.eks Java og Flash, mens stock browser viser dette. Er det slik det skal være, eller noe rart her?

 

Når du kommer på JB fungerer ikke flash lenger, ikke støttet i JellyBean :-(

 

Å joda, orginalbrowseren på S3 støtter Flash selv etter oppgradering til JB. Hadde selvsagt Flash installert før oppgraderingen og i orginalbrowser virker det forsatt. Chrome har aldri støttet Flash og Opera Mobile har Flash supporten forsvunnet.

Fortdstt Java og eller?... poenget er st jeg ser Chrome som en oppgradering fra stock - va`kke tilfelle gitt!

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt Desire HD, Galaxy Nexus og nå S3, så er det ingen tvil om at Android ICS er mer enn godt nok, og ikke krever HTC Sense eller Samsung TouchWiz.

 

Om ikke annet, er det gode nyheter at vi får flere Nexus-enheter (med clean Android) å velge i.

 

Liker f.eks ikke S Planner på S3, selv om den er "ok" på Galaxy Tab 10.1.

 

Hva er det du ikke liker i S Planner som er annerledes i kalenderen i Googles Android? (...er det ikke vanilla den heter når den er uten skall fra produsentene....)

 

Grensesnittet/skallet (GUI).

Lenke til kommentar

Noe som er bra nå som mye annet begynner å ta over.

http://forum.xda-dev...d.php?t=1774336

 

Kan også anbefale UAG sin, jeg er veldig fornøyd med den så langt: http://www.urbanarmo...oducts/gs3-rust

Hva med å ta en drop test på eget ansvar? :)

 

Jeg har hatt en ufrivillig droptest med Ballistix, hodehøyde til flisgulv med påfølgende hjertebank. Telefonen er like hel og kommer til å være i den casen til jeg får ny telefon. Og jeg kommer til å vente med å kjøpe en ny telefon til en tilsvarende case er tilgjengelig...

Det jeg liker spesielt bra med casen er at det er veldig lett å ta telefonen ut når jeg skal ha den i bilholderen. Mange andre caser som tilbyr mindre beskyttelse som nærmest må brytes istykker for å få dem av.

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt Desire HD, Galaxy Nexus og nå S3, så er det ingen tvil om at Android ICS er mer enn godt nok, og ikke krever HTC Sense eller Samsung TouchWiz.

 

Om ikke annet, er det gode nyheter at vi får flere Nexus-enheter (med clean Android) å velge i.

 

Liker f.eks ikke S Planner på S3, selv om den er "ok" på Galaxy Tab 10.1.

 

Hva er det du ikke liker i S Planner som er annerledes i kalenderen i Googles Android? (...er det ikke vanilla den heter når den er uten skall fra produsentene....)

 

Grensesnittet/skallet (GUI).

 

Funksjonaliteten er den samme - eller noe forskjeller verdt å nevne?

Endret av jorang
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har LFB/LG3 system på telefonen min, og har lagt inn Speedmod kernel for root.

Telefonen masar heile tida om oppdaering, men får rett og slett ikkje oppdatere.

Både trådlaust og med Kies blir oppdateringa lasta ned, men 25% inn i oppdateringsprosessen feilar oppdateringa heile tida.

Har prøvd å deaktivere root midlertidig, men det hjelp heller ikkje.

Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...