Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Får ikke gjort særlig mye når du jailbreaker på en iOS enhet om du sammenligner med en Android enhet som har custom bootloader, kernel og rom. Da blir iOS rett og slett dødskjedelig.

Lenke til kommentar

Har spurt om det før, men kan ikke se noe svar. Noen her med Nova Launcher som vet hvordan man ringer? Det finnes nemlig ingen ringeknapp, ei heller får jeg den frem på skjermen. Det er riktignok en kontakter snarvei der, men veldig tungvint med x antall trykk for å komme frem til muligheten for å ringe...

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

Har spurt om det før, men kan ikke se noe svar. Noen her med Nova Launcher som vet hvordan man ringer?

Hold fingeren inne på et ledig område på skjermen. Velg "apps", bla deg ned til telefonapplikasjonen din og velg den. Den vil da dukke opp på hjemskjermen. Deretter flytter du den dit du vil.

 

Hvis du ikke vil ha den på hjemskjermen, trykker du på knappen nederst i midten (hvis du ikke har endret noe), så kan du bla deg fram til hva du vil. Derfra kan du også holde inne ikoner for å flytte dem til hjemskjermen.

Lenke til kommentar

Tjenare grabbar ;) Har fått i hus en S3 for en liten stund siden, og har funnet en ting som irriterer meg grenseløst.. Jeg har Onecall som leverandør, og notorisk dårlig network norway dekning i leiligheten. Jeg har satt opp telenor som foretrukne leverandør, og har huka av at jeg tillater roaming. Det som irriterer meg er at det alltid er en notifikasjon om at jeg har mistet nettverksforbindelse etter som jeg roamer.. Kan fjerne notifikasjonen, men den kommer tilbake etter en liten time..

Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt notifikajonen for alltid?

Lenke til kommentar

Har spurt om det før, men kan ikke se noe svar. Noen her med Nova Launcher som vet hvordan man ringer?

Hold fingeren inne på et ledig område på skjermen. Velg "apps", bla deg ned til telefonapplikasjonen din og velg den. Den vil da dukke opp på hjemskjermen. Deretter flytter du den dit du vil.

 

Hvis du ikke vil ha den på hjemskjermen, trykker du på knappen nederst i midten (hvis du ikke har endret noe), så kan du bla deg fram til hva du vil. Derfra kan du også holde inne ikoner for å flytte dem til hjemskjermen.

Aha, der var den ja. Takker! Har leita i widgets og alle andre steder :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk S3en min på fredag og nå allerede har nesten hele Samsung-logoen på baksiden falt av, er det noen som har opplevd lignende?

 

Ikke hørt om noe slikt, nei. Jeg har hatt min siden lansering. Bruker ikke noe cover av noe slag og behandler den normalt (har den mye i lomma). Logoen sitter like godt nå som da jeg kjøpte den.

 

Virker som om du har vært uheldig med din...

 

Edit: Får du ikke nytt deksel på garantien, så koster det ikke all verden for en ny. :)

Endret av insolvent
Lenke til kommentar

Andre her med den polske JB-versjonen som får FC i innstillinger om man skal endre snarveier på låseskjermen? Veldig irriterende.."Innstillinger har stoppet" kommer hver gang, først fryser bildet når du har valgte ikon i søppelbøtta, så blir det svart og nevnte beskjed popper opp.

Lenke til kommentar

Andre her med den polske JB-versjonen som får FC i innstillinger om man skal endre snarveier på låseskjermen? Veldig irriterende.."Innstillinger har stoppet" kommer hver gang, først fryser bildet når du har valgte ikon i søppelbøtta, så blir det svart og nevnte beskjed popper opp.

 

Hadde ingen problem med den polske Jelly Bean versjonen jeg ialefall.

Funka strålende her :)

Lenke til kommentar

Elkjøp, ser det ut som per dags dato: http://www.elkjop.no...NGINE_PRISGUIDE

 

(Hvis du vil hente fysisk i butikk på dagen)

 

Så jeg kan hente den i butikken selv om det er internettpris?

Om du velger Collect@Store ja

 

Takk for svar. Har de 30 dagers returrett på ting kjøpt fra nett forresten? Jeg har bestemt meg for å gå over til Android nå, men det hadde vært kjekt med en utvei om jeg overhode ikke liker telefonen.

Lenke til kommentar

Elkjøp, ser det ut som per dags dato: http://www.elkjop.no...NGINE_PRISGUIDE

 

(Hvis du vil hente fysisk i butikk på dagen)

 

Så jeg kan hente den i butikken selv om det er internettpris?

Om du velger Collect@Store ja

 

Takk for svar. Har de 30 dagers returrett på ting kjøpt fra nett forresten? Jeg har bestemt meg for å gå over til Android nå, men det hadde vært kjekt med en utvei om jeg overhode ikke liker telefonen.

 

Siterer fra elkjøps nettside: "Hos Elkjøp kan en komplett vare i tilsvarende stand som når den ble kjøpt, returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og spill+film som har brutt embalasje. Husk å ta med kvittering."

 

Men jeg måtte sende min S3 inn pga produksjonsfeil eller noe, og ble spurt om jeg ville ha penger tilbake eller ny vare. Jeg tok så klart ny vare, men det har tatt lang tid!

De mottok varen onsdag 26. og først i dag fikk jeg bekreftet at de skal sende ny, etter veldig mye masing.

 

Så tror ikke du får penger tilbake med mindre det er noe feil med den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...