Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Måten du sa det på virket som om den ikke ble solgt i Norge. Dummeste du gjør er vel å kjøpe en telefon i utlandet, med mindre du kan fikse den selv, slik du påpeker.

 

For å være ærlig så frister S3en mer og tror nok det blir den. Men uansett takk for tips :)

Jeg kommenterte vel som om at den ikke vil bli solgt i Norge, men det er godt mulig at denne vil bli solgt her på lik linje med f.eks Huawei. Ulempen da er at en nok må betale litt mer enn "kinapris" for den pga garanti og påslag av avgifter.

 

Personlig handler jeg masse utenlands og oppgraderer de til en ROM som støtter norsk eller i det minste engelsk :) Det siste jeg kjøpte meg var en glimrende tablet på 7". Kjempekjøp når man får de for langt under halv pris av tablets en kjøper her.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor i svarte granskauen blir det av det brettet for trådløs lading?!!? dette begynner å bli helt latterlig av samsung! skryter på seg teknologi, noen fan ikke har sett snurten av!

Er tilbøyelig til å være enig med deg. Da Galaxy SII kom, ble sagt at det snart kommer en oppdatert versjon med NFC. Det kom aldri. Den skulle også komme med både 16, 32 og 64 gb internminne. Det ble bare 16. Denne gangen er det trådløs lading som ble lansert med brask og bram, men som Samsung tydeligvis ikke klarer å levere enda. Sannsynligvis kommer Nokia til å være på markedet med dette før Samsung, selv om Samsung "lanserte" det først...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor i svarte granskauen blir det av det brettet for trådløs lading?!!? dette begynner å bli helt latterlig av samsung! skryter på seg teknologi, noen fan ikke har sett snurten av!

Er tilbøyelig til å være enig med deg. Da Galaxy SII kom, ble sagt at det snart kommer en oppdatert versjon med NFC. Det kom aldri. Den skulle også komme med både 16, 32 og 64 gb internminne. Det ble bare 16. Denne gangen er det trådløs lading som ble lansert med brask og bram, men som Samsung tydeligvis ikke klarer å levere enda. Sannsynligvis kommer Nokia til å være på markedet med dette før Samsung, selv om Samsung "lanserte" det først...

 

 

 

tror HP eller blackberry allerede har gjort det

Lenke til kommentar

Men laderen for "trådløs lading" er jo helt unødvendig å ha. Hvorfor ikke kjøpe lader med ledning som sannsynligvis lader strømmen raskere og lader opp batteriet raskere enn den "trådløse laderen"?

 

Jeg ser for meg at en slik ladeplate er en kjempefin 'parkering' av mobilen - både på skrivebordet og på nattbordet.

Håper den kan lade med skjermen ned - led-lyset på natta er en smule irriterende. Selv om jeg har skrudd av det meste ved hjelp av Tasker så lyser fortsatt LED opp når den er fulladet. Iflg madamen lyser også skjermen opp en liten stund idet ladingen når 100%

Endret av jorang
Lenke til kommentar

Er helt klart noe av det mest irriterende som finnes når duppeditter på soverrommet skal fortelle om hva den gjør med lys og lydsignaler.

 

Selv har jeg ett NFC-merke på lysbryteren. Jeg skrur av wifi, bluetooth, mobildata, setter notification volum til 0 og skrur av notification-lyset.

 

Mener også jeg skrudde av led-signalet ved lading og lavt batteri (innstillinger på telefonen).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men laderen for "trådløs lading" er jo helt unødvendig å ha. Hvorfor ikke kjøpe lader med ledning som sannsynligvis lader strømmen raskere og lader opp batteriet raskere enn den "trådløse laderen"?

 

Jeg ser for meg at en slik ladeplate er en kjempefin 'parkering' av mobilen - både på skrivebordet og på nattbordet.

 

Jeg skal ha den ladeplaten så fort den er tilgjengelig hvertfall. Jeg lader telefonen min kun ett sted, og det på et lite bord ved siden av skrivebordet på soverommet og jeg er lei av å måtte stappe inn den kabelen annenhver natt. Samt at noen ganger må jeg ta ut laderen for å sette inn noe annet, og siden padden er under bordet glemmer jeg det, plugger i laderen og legger meg for å våkne noen timer for sent siden laderen faktisk ikke var i :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper den kan lade med skjermen ned - led-lyset på natta er en smule irriterende.

Jeg er temmelig sikker på at man må ha tett kontakt for å få brukbar ladestrøm.

Dvs at den ikke kan ha skjerm, elektronikk og batteri i mellom.

 

Det orginale bakdekselet ser man på dette bildet:

Men jeg har ikke sett noen som selger den orginale ladeplaten ennå.

 

$%28KGrHqN,!g8F!Uf-bK%29%29BQWR3ztc5w~~60_3.JPG

Lenke til kommentar

Noen oppdatering på når Jelly Bean slippes til S3? En gang i oktober?

Det blir litt puljevis i oktober i følge en pressemelding fra Samsung. Foreløpig ikke noe her, men Europa (og Skandinavia) står visstnok høyt på lista over de som får først.

Endret av Snirfle
Lenke til kommentar

Er jo genialt med ladeplate hvis man kan legge mobilen på bordet/platen på jobb mens man gjør andre ting, og vips så er den ladet. Samme hjemme hvis man bruker et skrivebord/nattbord ofte. Men tviler på at jeg kjøper en plate for å ha den på stuebordet. Er det ingen ferske nyheter angående ladeplaten?

Endret av Rons0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjekt med lade platen for da slipper en å koble inn og ut, inn og ut osv. Kan også bare legge den på plate gjennom natten. Lader nok sakte, men den er da nok fulladet når du våkner :)

Noen som har noen anelse når den vil komme ut? Leste da dem viste lade platen at den vil bli forsinket 4 mnd eller noe.. Gått over det nå..

 

 

Endret av TotallyUseless
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...