Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukker over at samboeren og en venn overtalte meg til å kjøpe AC: Unity.

 

Kotaku som ligger til sengs med selskaper som Ubisoft kunne i går avsløre at nye Assasins Creed kommer naturligvis i 2015 og er satt til Victorian London på 1800-tallet med tittelen Victory (yeah for originalitet).

 

Det er liksom som Ubisoft bare "Hei, nå har vi sagt unnskyld. Selv om vi ikke har gitt den unnskyldningen ordentlig enda kan vi bare lekke til våre venner i Kotaku disse bildene av neste AC og gi litt info. Vi gir dem lov til å publisere dette på X-dato".

 

http://kotaku.com/next-years-big-assassins-creed-is-set-in-victorian-lond-1665343788

 

Gud, hvordan jeg hater alt med Ubisoft om dagen minus Far Cry. De har virkelig vært elendige dette året, og Watch underslash Dogs var naturligvis ikke eneste tilfellet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som har tredjeparts-headset til xbox one?

Kjøpt HyperX Cloud på tilbud hos komplett. Kjempefornøyd med headsettet, det eneste problemet er at jeg ikke hører min egen stemme når jeg spiller. Headsettet lukker ute all annen lyd, og da hører jeg ikke hvor høyt jeg prater.

 

Er det hos Xboxen og MS at problemet ligger, eller er det headsettet? Hadde vært fint med litt feedback så man vet hvor høyt man prater.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det er nok ikke headset men hvordan det fungerer på xbone, man hører heller ikke sin egen stemme i orginal chatset, denne muligheten har vært ønsket i preview programmet, men har ikke kommet enda.

Lenke til kommentar

Noen andre som har tredjeparts-headset til xbox one?

 

Kjøpt HyperX Cloud på tilbud hos komplett. Kjempefornøyd med headsettet, det eneste problemet er at jeg ikke hører min egen stemme når jeg spiller. Headsettet lukker ute all annen lyd, og da hører jeg ikke hvor høyt jeg prater.

 

Er det hos Xboxen og MS at problemet ligger, eller er det headsettet? Hadde vært fint med litt feedback så man vet hvor høyt man prater.

 

Det er nok headsettet som er problemet. Jeg har Tritton 720+ og der kan man velge å høre sin egen stemme gjennom høytalerne. Egen knapp på volumkontrollen som man kan velge dette.

Er du sikker på at ditt headset har denne funksjonen?

Lenke til kommentar

Fremdeles ikke fått noe kode for Limbo, enda jeg er Day One eier (har Achievement).

 

Fikk riktignok konsollen første Mandag etter release (den hadde release Fredagen før), men det skal da ikke ha noe å si. Noen andre som enda ikke har fått?

Jeg har heller ikke fått kode og jeg fikk min konsoll på releasedagen (via MS Store Tyskland).

Lenke til kommentar

Jeg har day one achievement og day one edition importert fra Tyskland MS store. Husker ikke helt når jeg fikk den, men var helt i begynnelsen en gang. Har heller ikke fått noe, men tror det er kun de som spilte i åpningshelgen som fikk noe.

Skulle egentlig ha PS4 men gikk for xbone grunnet lang ventetid på PS4 og at Xbone hadde Dead Rising 3.

Lenke til kommentar

Brad Burns @Ritsu_Is_Cute 14h14 hours ago

@TheRealBeano Are good things happening at Rare?

 

Robin Beanland @TheRealBeano 11h11 hours ago

@Ritsu_Is_Cute Yes! Exciting times :-)

Brad Burns @Ritsu_Is_Cute 11h11 hours ago

@TheRealBeano That's so good to hear! I'm a lifelong Rare fan. Any hints as to what may be coming? No worries if confidential!

Robin Beanland@TheRealBeano 11h11 hours ago

@Ritsu_Is_Cute I think you'll be very happy with everything that's going on there right now...speaking of which, I better get off to work :)

 

Robin Beanland er Rare's "Head of Music". Kanskje mest kjent for lydsporene til Killer Instinct og Conker's Bad Fur Day.

 

 

Lenke til kommentar

 

Heller ikke fått noe. Kjøpte Day One hos MS Norge.

 

Om du fikk den i år så må du sikkert vente til neste år. Den hadde jo release i Norge nesten et år etter resten av verden. Jeg importerte fra Tyskland, og hadde den i slutten av November i fjor.

 

Sikkert. Men jeg bestilte i juni 2013 så burde fått det samme som de som fikk den i 2013..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...