Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Akkurat fått koblet opp min xbox one. Førsteinntrykk mens jeg laster ned noen oppdateringer:

1. Det er noe som skrangler inni kontrollern... Syns 360-kontrollern virket mere solid, ett bedre helhetsinntrykk.

2. Teit at det ikke følger med ladekabel og oppladbare batterier til håndkontrollern...

3. Kjappt og greit å sette opp så langt, litt spennt på å få satt opp xbox live gold og kontoen min...

4. Fin å se på er den, den er jo svart den boksen, black is metal!

5. Håndkontrollern... Virker litt "billig"....

 

Er LB og RB som skrangler... Dårlig spør du meg..

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er da svart, så man ser den jo nesten ikke i tvreolen.. Perfekt:)

 

Spillt litt worms nå, morsomt:) masse år siden jeg har spillt det hehe. Laster ned fifa nå som kom.bundla med xboxen, men tar sin tid gitt. Hadde håpet på hardcopy dog. Menmen, må vel bare venne meg til å laste ned spill:)

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her. Forsøker å kjøpe den nye Storm Island DLC'n til Forza Horizon 2 men får feilmelding når jeg prøver å betale."Use a different way to pay: Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay." Det står også "PBR9002" nederst i hjørnet.

 

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Har jeg som norsk bruker blitt stengt ute av US marketplacen? Isåfall, er det noe måte rundt dette da jeg nekter å betale de horrible prisene som er å finne på den norske storen.

 

Takk. :)

Endret av Hakonnn
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her. Forsøker å kjøpe den nye Storm Island DLC'n til Forza Horizon 2 men får feilmelding når jeg prøver å betale."Use a different way to pay: Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay." Det står også "PBR9002" nederst i hjørnet.

 

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Har jeg som norsk bruker blitt stengt ute av US marketplacen? Isåfall, er det noe måte rundt dette da jeg nekter å betale de horrible prisene som er å finne på den norske storen.

 

Takk. :)

 

Du har ikke blitt stengt ute fra amerikansk region, men du får ikke kjøpt med norsk VISA lenger. Det du kan gjøre er å kjøpe amerikanske gavekort fra microsoft sin egen hjemmeside og betale med de: http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Xbox-Gift-Card/productID.289171900

 

Forøvrig er kronen såpass svak om dagen at det nesten ikke lønner seg.

Endret av w4yf4rer
Lenke til kommentar

Forøvrig er kronen såpass svak om dagen at det nesten ikke lønner seg.

Storm Island i US Store = $20 ( = 150.38 iflg Google)

Storm Island i NO Store = 149,-

 

Edit: Hvis man har Forza Horizon 2 VIP koster Storm Island 59,- i NO Store mens det koster $9,99 i US Store. Med dagens kurs er det faktisk billigere i NO =)

Endret av indahla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje feil plass å spørre, men ser at de selger 2 versjoner av shadows of mordor i store. Vanlig og ultimate edition. Hva er forskjellen på disse? Ser at det også er kommet en (kanskje 2) utvidelser? Hunt the wild, og en der du kan spille som alv. Hvordan fpr jeg disse to? Følger de med ultimate edition, eller må de kjøpes utenom?

Lenke til kommentar

Regner med at du må ha season pass for å få DLC. Om dette følger med kan du sjekke ved å lese innholdsfortegnelsen til Ultimate Edition. Der kan du også se hva annet du får.

Season pass er visstnok en del av ultimate:)) har satt ultimate på nedlasting, og automatisk har den satt den nye utvidelsen pluss annet atæaj i nedlastingskø!:))

Lenke til kommentar

1. Det er noe som skrangler inni kontrollern...

 

Syns feedback'en (vibreringa) i Xbox One kontrollen bråker for mye.. Den virker litt bedre enn på Xbox 360, men bråker for mye. Og skulder knappene er helt jævelige. Syns ideen med designet av skulderknappene, hvor man kan bare dra siden av pekefingeren litt opp og presse inn, istedenfor å flytte pekefingeren opp for å trykke, er et lurt design, men de er altfor harde, og ekkel feedback fra trykkinga...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

mulig det er forskjell på kontrollene, jeg hadde en fra day one 2013, den kontrollen har det dere beskriver dårlig RB LB. kjøpte en maskin til og fikk en ny kontroll, denne kontrollen er ikke sånn og LB RB er fine å bare flytte fingeren litt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...