Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en som samler på achievement og er ganske aktiv på det når jeg har tid så er fullført når du har 100%, som er når du har alle achievements i et spill. Går for 100% og alle achievements akkurat nå i Far Cry 4 som jeg fikk i 3`ern pluss Blood Dragon.

 

 

Dette er det jeg har alle originale achievements i: http://www.trueachievements.com/mygames.aspx?gamerid=71579&complete=1

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hva mener dere er et fullført spill? 100 % på alt i spillet eller 1000 GS på achievements? Holder på med FC4 nå, og achievementene popper opp lenge før man har funnet alle collectibles på kartet. Hva mener xbox folket?

 

Fullført historien betyr som regel at jeg er ferdig med spillet i hvertfall, med mindre det har en hinsidig bra online bit. Men har den sistnevnte, er som regel enspiller biten max sug eller bare unødig coverfyll :wee:

 

Horingen etter 100% pikk og pakk og achievements betyr ingenting her.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som en som samler på achievement og er ganske aktiv på det når jeg har tid så er fullført når du har 100%, som er når du har alle achievements i et spill. Går for 100% og alle achievements akkurat nå i Far Cry 4 som jeg fikk i 3`ern pluss Blood Dragon.

 

 

Dette er det jeg har alle originale achievements i: http://www.trueachievements.com/mygames.aspx?gamerid=71579&complete=1

Jøss! Og jeg som bare har Sleeping Dogs! Mangler en dustetermos i Alan Wake.

Lenke til kommentar

Solgte launch-Xbox One'en min nå i Mars (Etter jeg hadde skaffet meg en PS4). Men i dag ble fristelsen for stor, og jeg plukket opp den hvite Sunset Overdrive bundlen.(Konsollen ser sykt mye bedre ut i hvit)

 

Nå var jeg et "preview member", på den forrige Xbox One'en (Og jeg blir konstant spammet med meldinger fra Xbox Teamet via Smarglass appen på telefonen min, med meldinger om nye oppdateringer, nøkler til betaer etc+).

 

Vil jeg fortsette å være et preview medlem, når jeg setter opp den nye konsollen?

 

I tillegg har jeg en kode med "Sunset Overdrive + Bonus materiale", som jeg ikke har noen særlig interesse i. Er det noen som ønsker å bytte en COD AW eller Assassins Creed Unity kode mot den?

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Får av en eller annen grunn ingen notifikasjoner, når venner logger på, på den nye Xbox'en. Har vært inne på innstillinger, og alt står "på". Inkludert "Pålogging og sendinger : Alle venner".

 

Hadde ingen problemer med dette på den gamle Xbox'en. Er dette en glitch? Har prøvd å skru alle funksjonene av og på. Restartet konsollen. Får selv ikke notifikasjoner på "favoritter" heller.

 

 

*Edit: Leser at flere har problemer med det samme, på det offisielle Xbox Forumet (Har vist vært et problem i 2-3 dager nå). Litt usikker på om det er generelt, eller om det kun er for Preview members nå.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

har xbox live tatt kvelden i helga eller? jeg kommer ikke online med verken xbone eller 360, og får heller ikke logga på xbox live status sia, eller xbox live kontoen min.

 

Ikke noe problemer her, heller ikke raportert noen problemer på status-siden deres.

 

Kan hende ISP'en din har problemer med routing opp mot serverne til Xbox, dette skjer stadig vekk. Har du problemer med andre utenlandske servere? Om problemet ikke løser seg innen Mandag er det bare å ringe ISP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...