Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm er det noen kule spill til kinnect? Eller det noe gøy å ha i det hele tatt? :)

 

Største grunnen til å kjøpe Kinect idag er for streaming og kontroll av XBO og det du måtte ha av utstyr. Men for å svare på spørsmålet ditt....nei egentlig ikke.

 

Er vel et danse spill som kan være gøy om du liker å danse. Selv så likte jeg Fantasia demoen. Er også et eget trenings program på XBO som kan være noe om du vil trene litt hjemme.

Lenke til kommentar

Da dropper jeg det :p

 

Da er neste steg, hva er must-have spill da? Liker rally, rpg's, multiplayer krigsspill (men har aldri spillt dette på konsoll).

 

Og er det noen fornuftige spill til en 4-åring? :)

 

 

Om man har en 4 åring så vil jeg vel si at det er en god grunn for kinect? Sports er jo "barnslig" nok i mine øyne, og kommer sikkert flere lignende etterhvert?

 

For min del var xbox fitnes ganske morsomt og jeg synes den fungerte bra med kinect, shape up og fantasia har jeg ikke forsøkt enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

har en pcbenk som har et skap med dør, som en statsjonær pc sto engang.

kan jeg plassere xbox one inni der, eller må den ha mer lufting?

Er vel ingen fasit på dette, men en Xbox One har et effektforbruk på rundt 250W, en PC kan både ha mer eller mindre effektforbruk.

 

Er bare å prøve, blir det før høy temperatur så vil Xboxen skru seg av før den tar noen skader uansett.

Lenke til kommentar

Det frister å gå til innkjøp av TMCC. Pvp-delen er visstnok litt ustabil ennå, men det er uansett campaignene som frister mest for min del.

Jeg har også lyst til å teste Halo 5 betaen når den kommer. Ikke fordi jeg har lyst til å spille pvp, men fordi jeg har lyst til å teste gameplayet. Jeg antar at historiemodusen vil ta i bruk de samme spillmekanikkene som flerspilleren.

Lenke til kommentar

Hvorfor viste de ikke frem den traileren på The Game Awards? Av og til forstår jeg meg ikke på Microsoft.

"Storm Island"? Tar DLC-en sted på et nytt landområde? I så fall gleder jeg meg veldig til den kommer.

Edit: Så gameplay fra utvidelsen nå. Det er et helt nytt landområde ja. :)

http://www.ign.com/articles/2014/12/15/forza-horizon-2-extreme-racing-around-storm-island




Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...