Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

 

får jo håpe det bare er et lite parti som kom til norge da, og ikke alle

 

Det har pågått lenge. Omtrent helt siden Xbox One ble lansert uten Kinect. Forskjellen er bare at folk legger merke til det nå, ettersom den lanseres i flere land, og flere kjøper de nye utgavene.

 

 

vet det, men det var veldig få, jeg har hatt to stk som ikke har hatt dette.

heller ikke de jeg kjenner som har en, og det er noen.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk Xbox One Day One Edition med kinect og FIFA 15 og Forza 5 i dag. For de som lurer så står det "DAY ONE" på kontrolleren. Inget årstall som på den ifjor. Bestilte fra CDON i november.

Får du spilt Fifa 15? Eller må du vente til release?

 

 

Skrev inn koden til FIFA 15 så nå eier jeg det, men spillet slippes ikke før 23. (tror jeg) i USA så må vente til da før man kan laste ned spillet (hvis MS ikke tillater pre download). Tror man kan få teste spillet fem dager før med EA Access, men er ikke helt sikker på det.

Endret av MrCradock
Lenke til kommentar

Svar fra support på Xbox forumet til Microsoft.

 

Hey, all! Again, my sincerest apologies to see so many affected. I can assure you that this was escalated to the proper teams and this information is coming from them.

I'd like to state again that WoodAx's issue was a disc drive noise, not a dashboard noise. These 2 issues are different, and should not be confused for the same thing.

If you are experiencing the console noise on the dashboard, please try to return your console to the retailer you purchased it from. If this is not possible, or you already have and you're still hearing the console noise, please do set up a repair through us. You can do so by using either the Online Service Center or by contacting support.

Lenke til kommentar

Dette er ulempen ved å bo langt til skogs, uten en normal gateadresse som andre folk. Selv med en adresse som stemmer klarer ikke UPS bedre enn dette for øyeblikket:

"Planlagt levering:

Informasjon om planlagt levering er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Sjekk igjen senere."

 

Og dette:

"Gatenummer er galt. Dette kan forårsake forsinkelser. Vi prøver å oppdatere adressen. / Leveringstidspunkt er endret.".

 

Jeg gikk ifra en leveringsdato på mandag 8. til foreløpig ukjent, i løpet av noen timer. Det positive er at den i det minste er i Oslo. :wee:

Lenke til kommentar

Ingen lyd når du spiller, ingen knitring utenom = frisk maskin og slik min første import konsoll var :)

Jeg håper virkelig dette stemmer! Men jeg hører en knitrelyd nå og da, så blir litt skeptisk :-P Er ingen krise om jeg må sende den til rep. Trenger egentlig ikke Xbox One med det første. Bestilte hovedsaklig for å få Day One Edition. Fikk gjort om til Norge takket være Kadaju, men jeg vil ikke ha norsk språk. Får ikke så mye spennende på norsk Store heller. Kanskje de ikke er helt i gang enda.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...