Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sleeping Dogs får visst HD-utgave til Xbox One og PS4.

 

Litt mye remakes nå, men som sagt tidligere i flere innlegg på spillforumet her så er det litt å forvente. Halo-remakene følte jeg var passende at vi fikk nå, sånn rett før serien kanskje tar et betydelig skritt videre i Halo 5.

Lenke til kommentar

Sleeping Dogs får visst HD-utgave til Xbox One og PS4.

 

Litt mye remakes nå, men som sagt tidligere i flere innlegg på spillforumet her så er det litt å forvente. Halo-remakene følte jeg var passende at vi fikk nå, sånn rett før serien kanskje tar et betydelig skritt videre i Halo 5.

 

Det er ikke bekreftet at noen. Det kommer et helt nytt Sleeping Dogs til disse konsollene, ingen HD-versjon av det gamle.

Lenke til kommentar

Da var det bekreftet ::

"Sunset Overdrive Runs At 900p/30fps On Xbox One"

 

http://gamingbolt.co...on-the-xbox-one

 

Skuff, for en eksklusiv (Dog, Dead Rising 3 kjørte i 720p og slet med å holde 30fps på X1)

 

Hadde jeg vist deg spillet i en av oppløsningene hadde du ikke klart å vite om det er 900p eller 1080p uansett.

 

Snakk om så liten forskjell at det er bedre at de fokuserer på in-game stuff enn at de absolutt må treffe den hellige 1080p

Endret av David_1214
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da var det bekreftet ::

"Sunset Overdrive Runs At 900p/30fps On Xbox One"

 

http://gamingbolt.co...on-the-xbox-one

 

Skuff, for en eksklusiv (Dog, Dead Rising 3 kjørte i 720p og slet med å holde 30fps på X1)

 

Hadde jeg vist deg spillet i en av oppløsningene hadde du ikke klart å vite om det er 900p eller 1080p uansett.

 

Snakk om så liten forskjell at det er bedre at de fokuserer på in-game stuff enn at de absolutt må treffe den hellige 1080p

 

 

Det er allikevel litt rart at Sunset Overdrive ikke klarer mer enn 900p og 30 fps. Grafikken er veldig lik Borderlands, og en Vita kan fint kjøre det spillet. Det ligner også litt på Jet Grind Radio som kom ut til Dreamcast og PS2 i sin tid.

Lenke til kommentar

Sprøyt. Bare forskjellen mellom Assassins Creed 4 på PS4 og X1 har store forskjeller (Har begge utgavene, hvor jeg skiftet kanal mellom dem). En skal nærmest være blind for å ikke se forskjell

 

Sant, men oppløsningen er ikke den eneste forskjellen på disse konsollene i Black Flag. Jeg vet ikke hva det er, men noe er det.

Lenke til kommentar

Sprøyt. Bare forskjellen mellom Assassins Creed 4 på PS4 og X1 har store forskjeller (Har begge utgavene, hvor jeg skiftet kanal mellom dem). En skal nærmest være blind for å ikke se forskjell

 

Hadde vært interessant å vite om dere som er så opptatt av oppløsning hadde sett så enorm forskjell på 900p og 1080p i en blindtest. Placebo kan nok ha en liten betydning her.

Er ellers enig i at det er ganske svakt at det kun er 900p og 30fps, men det kan da likevel se pent ut. That being said, Sunset Overdrive ser ikke ut som noe jeg kommer til å bruke energi på. :p

Lenke til kommentar

Rimelig svakt for å være et ekslusivt spill til X1, men som flere andre her også sier så ser spillet ut som man er drittlei etter 10 min. Litt for mye hype rundt det spillet der... Hvorfor ikke kjøre mer på med Quantum Break som ser ut til å kunne bli et bra eksklusivt spill (som også Alan Wake ble, til tross for kritikken).............

Lenke til kommentar

Blir svært overrasket dersom sunset overdrive har noen langvarig appel. Som andre sier så ser dette ut som noe som jeg fort blir lei og derfor blir det så absolutt ikke et kjøp dag 1.

 

Men siden HD remakes er så populært for tiden så hadde jeg ikke blitt sur dersom noen hadde fikset en ny, og grafisk sett litt oppjustert utgave av Kameo: Elements of power. I mine øyne et av de mest oversette spill ved forrige generasjon.

Gameplay var konge, grafisk sett var det vakkert og det var noe helt unikt. Genialt spill.

Lenke til kommentar

Rimelig svakt for å være et ekslusivt spill til X1, men som flere andre her også sier så ser spillet ut som man er drittlei etter 10 min. Litt for mye hype rundt det spillet der... Hvorfor ikke kjøre mer på med Quantum Break som ser ut til å kunne bli et bra eksklusivt spill (som også Alan Wake ble, til tross for kritikken).............

De kommer til å vise frem mer av Quantum Break på Gamescom i august.

 

Jeg er dog enig i at de gjerne kunne ha vist det frem på E3. Selv den lille gameplay-snutten de viste frem like før E3 hadde vært å foretrekke fremfor CGI-traileren for Crackdown eller Scalebound.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...