Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BlastyTrasty, den 17 Jun 2014 - 10:53, sa:

EA UFC står no på nedlasting.

 

I dag blir det eit bånn gass med Alexander Gustafsson. Eg skal sikre han 205 beltet.

Dette har eg gleda meg til.

Faen, misunner deg skikkelig! Hvordan er spillet. Jeg kjøper nå enten Xbox eller PS4 kun på grunn av dette spillet. Er du fornøyd med konsollen generelt, eller ville du gått for PS4?

Lenke til kommentar

Flott! Har vært litt i tvil om jeg skulle gå for PS4 eller Xbox One. Når jeg var mindre husker jeg at jeg hadde Xbox 1, og koste meg med spill som spiderman, crash bandicoot og hulk. 2 generasjonskontrollen jeg hadde var Playstation. Var fornøyd med den, men har alltid lengtet litt tilbake til Xbox. Konsollen ser jo 20-30 ganger finere ut, og kontrollen er bedre (prøvd i butikk). Har hørt at grafikken er litt bedre på ps, men dette bryr jeg meg ikke så mye om siden det sikkert er minimalt.

 

Liker best sportspill, så blir nok UFC og Fifa med det første. Kanskje etter hvert også NBA eller noe som er gøy å spille med kompiser. Hvordan går det med Halo serien? Rundet vel Halo 1 og 2 et par ganger når jeg var guttunge.

Lenke til kommentar

Grafikken er i mange tilfeller ganske stor, men det er ikke noe man tenker på når man sitter og spiller uansett. UFC kjører uansett i samme shitty oppløsning på både Xbox One og PS4, med noen ekstra effekter du ikke kommer til å tenke noe på på PS4-versjonen. Ser uansett veldig dårlig, synes jeg, jævla blurry og ekkelt.

 

Halo 5 kommer til neste år, og til høsten kommer det en Halo-samling med de tidligere spillene pusset opp for Xbox One. Høres ut som om Xbox One er konsollen for deg.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Xbox One og EA Sports UFC på coolshoop for 4019, eller PS4 + UFC på ebay for 3800. Noen som har brukt coolshop før? Om jeg bestiller i kveld er den vel her på mandag da?

 

Coolshop er en fantastisk butikk. Jeg har sikkert over 50 kjøp fra Coolshop fordelt over et par år, og har aldri hatt problemer. I tillegg får du gratis frakt.

 

Ebay kan ta en evighet, men det er avhengig av hvor du bestiller varene fra. Hvis du kjøper en PS4 på Ebay for 3800 kr, vil tollerne plusse på 25% mva og gebyr for fortolling. Du vil også kunne slite med garantien om det er noe galt med konsollen din, mens Coolshop opererer etter norske regler.

Lenke til kommentar

 

BlastyTrasty, den 17 Jun 2014 - 10:53, sa:

EA UFC står no på nedlasting.

 

I dag blir det eit bånn gass med Alexander Gustafsson. Eg skal sikre han 205 beltet.

Dette har eg gleda meg til.

Faen, misunner deg skikkelig! Hvordan er spillet. Jeg kjøper nå enten Xbox eller PS4 kun på grunn av dette spillet. Er du fornøyd med konsollen generelt, eller ville du gått for PS4?

 

Spelet er greit. Eg er kjempefan av MMA, og hadde gleda meg skikkelig til dette spelet.

 

Det bra: Stand-up gamet er knallbra. Det er utruleg tilfredsstillande å treffe ein 1-2-1 kombinasjon, og sjå deformasjonen på motstandaren din. Grafisk sett er spelet flott å sjå på.

 

Det dårlige: bakkekamp er rett og slett elendig. Ground'n'Pound som er ein ganske sentral del av MMA er heilt håplaust. Dette gjorde dei betre i EA MMA, og dei gamle THQ UFC spela. Det er litt vanskelig å forklare. Men om du søker opp videoar på Youtube ser du kjapt kva eg meinar.

Karriere modusen er OK. Det er utruleg mange, og lange laste skjermar. Dette er noko betre på PS4 enn på X1.

 

Dersom eg skal komme med ei anbefaling ville eg ikkje kjøpt X1 eller PS4 berre pga dette spelet.

 

Men, om du, og nokre av vennene dine er MMA fans, så er det utruleg morosamt å drikke nokre øl, og spele mot kvarandre (på samme skjerm).

 

Håpar eg ikkje bæsja på forventningane dine. Hugs, dette er berre mine meiningar, og du kan ha ei heilt anna oppfatning av spelet :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...