Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Det er til tidel rimelig skummelt ja. Jeg i en alder av 35år skal ikke lyve, jeg har hylet i sofaen til dette spillet :D

 

Eg er ei skikkelig kjerring når det kjem til skrekk spel, og filmar. :omg:

 

 

Hehe. Bra video. Ser ut som starten på spillet også ;). Fortsett gjerne med å poste flere videor av din ferd gjennom asylet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hehe. Bra video. Ser ut som starten på spillet også ;). Fortsett gjerne med å poste flere videor av din ferd gjennom asylet.

 

Takk for det, he he.

 

Eg kunne kanskje gjort eit forsøk på å gå gjennom heile spelet. Kunne kanskje blitt noko morosam video til slutt. :)

 

 

 

Forresten: Eg har ein kode til XBO TitanFall. Nokon som har Forza 5 på plate, eller kode som ynskjer å byte? :-)

Endret av BlastyTrasty
Lenke til kommentar

 

Det er til tidel rimelig skummelt ja. Jeg i en alder av 35år skal ikke lyve, jeg har hylet i sofaen til dette spillet :D

 

Eg er ei skikkelig kjerring når det kjem til skrekk spel, og filmar. :omg:

 

 

Haha så bra!! Du så rimelig redd ut der ;)

 

Jeg håpte dette spillet skulle bli annonsert på E3. Men nå er det her endelig! Dagens gla nyhet!

Lenke til kommentar

Haha, derfor jeg slutta å låne bort PS3-kontrollerne mine. Ble knust på lån til venner og sånt som spilte FIFA 2 ganger, og selv om de betalte nye kontrollere så tok det alltid for lang tid.

 

Merker også at headsettet mitt har begynt å knitre og sånt. Har ikke vært så forsiktig med det i grunn, så har meg selv å takke på det. Noe nettbutikker i Norge med headsettet på lager? Gidder ikke å kjøpe et dyrt et, men har bare sett det på Amazon UK nå.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har faktisk ikke kontroller igjen, etter et par kvelder med Fifa 14 ble begge kontrollene mine knust. Kjøper ikke nye før det virkelig er noe som frister.

Søk hjelp :)

Jeg lo.

Hehe det var 80% fleip og 20% alvor. Hadde også problemer med å kontrollere meg under diverse cs matcher for ca 14 år siden, men det gikk mest på at jeg slo hånden ned i bordet og reiv kjæft. Men vokste det av meg ganske raskt. Blir dyrt om man skal knuse kontrollere, skjermer, tastaturer, mus etc etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...