Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men det hjelper mye å vise frem spill med liten s når folk vil ha SPILL, om du skjønner. Føler ikke at det var skikkelig WOW-faktor over de eksklusive spillene MS viste frem.

 

De valgte jo å ikke vise noe fra QB.

 

QB er bekreftet for Gamescom i august.

Lenke til kommentar

Nå så jeg ikke hva Microsoft åpnet med, men ganske fantasiløst og skuffende av Sony å åpne med et multiplatformspill og at på til Destiny, som har fått sin dose E3 oppmerksomhet og vel så det.

 

Generelt veldig lite nytt både fra Sony og Microsoft.

Men noen glimt av spill vi ikke hadde sett så mye av fikk vi fra begge to.

For eksempel Mortal Kombat X så ganske heftig ut og et spill jeg ser frem til. :)

 

Noen stortitler kommer det ihvertfall, selv om mange av de ikke ser ut å komme før 2015.

Blir 2014 et magert spillår med bare en håndfull gode titler?

Lenke til kommentar

Jeg ser det positive i at det kanskje bare er en håndfull titler som kommer ut 2014, da rekker ihvertfall jeg å ta meg god tid i hvert enkelt spill. Vil heller ha det slik, enn å måtte "stresse" gjennom en større mengde titler før 2015-sesongen for spilllanseringer begynner. :wee:

 

Og jeg håper at det vil være maaange flere spill å prøve på årets SpillExpo som en følge av MS sine annonseringer i går, ettersom de aller spillene fikk lanseringsdatoer etter både konsolllansering og SpillExpo.

Lenke til kommentar

Handla noko spel på Xbox live US no. Ein del billigare. Men, det eg la merke til er når eg la inn betalingsmetoden PayPal med amerikansk adresse, så endra den adressa på heile Live kontoen min.

 

Undrast om dei sender dei 3stk X1 kontrollarane mine som eg fekk på billigsal (55 kr pr stk) til Universitetet i Oregon no.

 

Dette må eg finne ut av. :-P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

pleier å være forskjell på shipping add

 

Når tror folket vi får se Gears 1 til 4 remaster collection?

hadde ikke vært så dumt det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...