Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Ja.

 

kan ikke huske jeg har diskutert oppløsning for eller imot de siste innleggene.

men kan jeg ikke nevne noe om det bare fordi jeg har sett meg lei av oppløsningsmaset?

da burde jo alle disse oppløsningshestene aldri nevne noe med oppløsning igjen.

men enig med deg, det hadde vært digg

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

så lenge det ikke ser helt drit ut og ikke er under 30fps så gir jeg blanke,

noe som ingen spill denne genrasjonen gjør, derfor synes jeg det er tåpelig å henge seg opp i små detaljer

Lenke til kommentar

 

 

Betyr bare at spillet er justert ned visuelt til å kunne kjøre i 1080p @60 fps på XBO. Jeg håper bare ikke dette betyr at dem ikke gidder å maksimere potensialet på PS4 versionen.

regner med at det er fleip, men biter på.

hvorfor skal de gjøre det? når det er akkurat det de har gjort før bare at de har hatt lavere oppløsning for å matche ps4 visuelt. men nå kan de kjøre høyere oppløsning og matche ps4

 

 

"Visceral Games will be aiming for parity between the PS4 and Xbox One versions"

 

"we have always strive for total parity between our platforms,” Ian explained. “Of course, the PC version, it will do whatever your PC can handle, and the PlayStation 3 and Xbox 360 versions will obviously not be as high res as compared to the PlayStation 4 and Xbox One versions. But those two [PS4 and Xbox One] should be locked in together.”

 

Utifra dette så burde XBO og PS4 utgaven se helt like ut. Noe som er veldig synd da PS4 har mulighet for å mer.

 

Gjenstår selvfølgelig å se. Men om det stemmer at XBO holder igjen PS4 versjonen så tipper jeg det blir rabalder online...

 

Vil ikke lage dette til en PS4 VS Xbox One diskusjon.

Men TVILER på utviklerene holder igjen PS4, eller blir nedstrippet fordi Xbox One skal se likt ut og kjøre samme oppløsning. INGEN andre spill denne generasjonen har gjort det.

 

Er dette noe Bungie med Destiny også blir beskylt for? siden Destiny mest sannsynlig kommer til og kjøre samme oppløsning?

 

Vi får heller glede oss at SDK har blitt bedre og Kinect ressursene har blitt frigitt så vi får bedre framerate og oppløsning i spill.

 

Er det så viktig at PS4 alltid må være best så er det godt mulig PS4 versjonen har bedre AA/skygger/fysikk :)

Lenke til kommentar

Sunset Overdrive slo meg som et spill som kanskje er moro til å begynne med, og med kompiser, men tviler på at det er et spill mange kommer til å gidde å spille i flere måneder for å si det slik.

I motsetning til Bulletstorm, så tror jeg "in-game humoren" kommer til å bli "harry over-the-top" i stedet for "awesome-over-the-top", de prøver for hardt.

Lenke til kommentar

Har eg misforstått ting dersom eg trudde at spel no kunne kjøpast direkte på Xbox Live?

Eg trudde spela no ville væra tilgjengeleg på Xbox Live når dei hadde release eg.

 

Leita meg nærast ihjel etter UFC spelet i går kveld. Trudde kanskje det var mogleg å kjøpe det på XBL, og så byrje nedlastinga etter release den 17.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...