Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Får Xbox One trolig på Mandag/Tirsdag. Følger det med batterier i esken med tanke på kontrollen, eller må jeg kjøpe dette før?

 

ja du får med batterier, men anbefaller deg å kjøpe ett play & charge

Lenke til kommentar

Bare jeg som sliter med å få gått online på Watch_Dogs/Watch Underslash Dogs nå?

 

Får spilt BF4 online uten problemer, og har åpen NAT. Har også Gold helt til i høst, så det er heller ikke noe problem. Kommer inn på Uplay. Har også restarta og passa på nettkabelen var inne før det.

Lenke til kommentar

Bare jeg som sliter med å få gått online på Watch_Dogs/Watch Underslash Dogs nå?

 

Får spilt BF4 online uten problemer, og har åpen NAT. Har også Gold helt til i høst, så det er heller ikke noe problem. Kommer inn på Uplay. Har også restarta og passa på nettkabelen var inne før det.

 

Serverne til Ubisoft er ganske dårlig. Så de er ofte nede. Sånn er det på AC og

Lenke til kommentar

Xboxen min ble sendt sent torsdag eller tidlig fredag. Står fortsatt på sporingen at de ikke har fått noe informasjon. Når kan jeg regne med å få den? Den skal denne ruten tror jeg.

 

Oslo-Bergen-Mitt postkontor

Eg plar handle hjå butikken som leverar med Postnord / Tollpost. Gammalkommunistane i Posten Noreg er heilt håplause. Når ein ventar på noko frå Posten, skjer ein av tre ting:

 

1. Dei mistar leveringa di.

2. Dei øydelegg leveringa di.

3. Alt ovanfor.

 

 

Spørsmål;

Er det nokon av Dykk som har erfaringar med å handle inn spel-kodar (kort med QR kode på)?

Fann Forza 5 på ebay til 181 kroner. Undrast om dei Amerikanske kodane fungerar her i Noreg?

Lenke til kommentar

Huff, håper ikke det. Har nå fått beskjed om at den kommer i morgen, og forhåpentligvis går det bra :) Hvilke spill anbefales? Får med Ea Sports UFC, og lurte litt på å kjøpe Fifa og kanskje Battlefield 4. Ryse og Titanfall ser bra ut de også. Hva koster disse spillene på Marketplace om jeg velger amerikansk konto?

Lenke til kommentar

Huff, håper ikke det. Har nå fått beskjed om at den kommer i morgen, og forhåpentligvis går det bra :) Hvilke spill anbefales? Får med Ea Sports UFC, og lurte litt på å kjøpe Fifa og kanskje Battlefield 4. Ryse og Titanfall ser bra ut de også. Hva koster disse spillene på Marketplace om jeg velger amerikansk konto?

59USD tilsvarer vel ca 360,- norske kroner. Ikke så gærnt det.

Lenke til kommentar

 

Xboxen min ble sendt sent torsdag eller tidlig fredag. Står fortsatt på sporingen at de ikke har fått noe informasjon. Når kan jeg regne med å få den? Den skal denne ruten tror jeg.

 

Oslo-Bergen-Mitt postkontor

Eg plar handle hjå butikken som leverar med Postnord / Tollpost. Gammalkommunistane i Posten Noreg er heilt håplause. Når ein ventar på noko frå Posten, skjer ein av tre ting:

 

1. Dei mistar leveringa di.

2. Dei øydelegg leveringa di.

3. Alt ovanfor.

 

 

Spørsmål;

Er det nokon av Dykk som har erfaringar med å handle inn spel-kodar (kort med QR kode på)?

Fann Forza 5 på ebay til 181 kroner. Undrast om dei Amerikanske kodane fungerar her i Noreg?

 

Har bare testa den QR koden som fulgte med Metal gear som jeg kjøpte på gamestop i Norge og den funker ikke på US Xbox live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...