Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

er det mulig å spille på xbox med tastatur og mus? Ville hatt mye høyere killstreak hvis jeg hadde kunnet bruke mus...

Ja, nesten. Blir ikke helt tastatur, men du får mus og knapper.

Du trenger Venom X. Finnes til både PS3/4 og Xbox360/One.

 

http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Xbox-One/Xbox-One-Tilbehør/Håndkontroller/Venom-X-Mouse-Controller-Xbox-One-XB1-FPS-MusKontrol-til-Xbox-One-122562-p0000051271

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spela eg plukkar i frå Games With Gold, er dei mine i framtida også, eller er det berre slik at dei er gratis å spele i ein gitt periode?

De er dine for alltid på 360 mens på One har Microsoft gått over til samme system som Sony hvor du får spille de bare så lenge du har gull medlemskap

Lenke til kommentar

Kanskje et dumt spørsmål, men vurderer å skaffe meg Xbox One, og undrer meg over muligheten til å koble den til PC skjermen jeg har. Det er en AOC e2450Swh og den har innebygde høyttalere og ikke noe audio output. Er det likevel mulig å koble til Xbox One med HDMI og få lyden over i noen eksterne høyttalere på noe vis?

Lenke til kommentar

Phil snakker blant annet om Gears of War og Halo i denne snutten. De ville ikke bare lage en snutt uten noe dato og noe historie i seg for neste Gears of War. Som ikke er rart når spillet har bare vært i utvikling i 4 måneder-ish.

 

 

Jeg kunne ha blitt homo for denne mannen. Han er virkelig sunn for spillindustrien!

Lenke til kommentar

Du kan bruke den optiske lydutgangen hvis du har et anlegg som støtter det. Det er hva jeg gjør.

 

Hmm ok. Hva slags anlegg bruker du? Regner med at slike billig-system som man ofte kjøper til PC ikke har en slik optisk inngang? Da gikk den planen i dass, hehe.

Lenke til kommentar

 

 

Du kan bruke den optiske lydutgangen hvis du har et anlegg som støtter det. Det er hva jeg gjør.

Hmm ok. Hva slags anlegg bruker du? Regner med at slike billig-system som man ofte kjøper til PC ikke har en slik optisk inngang? Da gikk den planen i dass, hehe.

Om du bruker hdmi inn i skjermen som har innebygde høytalere får du lyd. Må ikke koble lyden inn i noe annet

 

Men du vil kanskje ha ekstern lyd

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

Ja jeg er klar over det, men lyden er ikke spesielt bra fra de høyttalerne i skjermen. Jeg har da heller ingen mulighet til å bruke headset. Var egentlig ute etter å kunne kjøpe et sånt høyttalersystem til noen hundre, feks fra Logitech, og bruke det sammen med Xbox og PC skjerm. Men disse billige systemene funker vel ikke da.

 

Jeg er ganske rar av meg skjønner du, siden jeg foretrekker å spille ved skrivebordet mitt, hvor jeg sitter i en god kontorstol ganske nærme en 24" PC skjerm. Foretrekker det faktisk bedre enn tv-oppsettet mitt, som er en 40" Samsung og et ganske så knall Onkyo anlegg, hvor jeg da sitter i en stressless.

 

Er som sagt ganske rar der :wee: Men takker for svarene.

Lenke til kommentar

Ja jeg er klar over det, men lyden er ikke spesielt bra fra de høyttalerne i skjermen. Jeg har da heller ingen mulighet til å bruke headset. Var egentlig ute etter å kunne kjøpe et sånt høyttalersystem til noen hundre, feks fra Logitech, og bruke det sammen med Xbox og PC skjerm. Men disse billige systemene funker vel ikke da.

 

Jeg er ganske rar av meg skjønner du, siden jeg foretrekker å spille ved skrivebordet mitt, hvor jeg sitter i en god kontorstol ganske nærme en 24" PC skjerm. Foretrekker det faktisk bedre enn tv-oppsettet mitt, som er en 40" Samsung og et ganske så knall Onkyo anlegg, hvor jeg da sitter i en stressless.

 

Er som sagt ganske rar der :wee: Men takker for svarene.

Får vel sikkert tak i et billig anlegg, men det må være optisk lyd inngang på den

Lenke til kommentar

 

Phil snakker blant annet om Gears of War og Halo i denne snutten. De ville ikke bare lage en snutt uten noe dato og noe historie i seg for neste Gears of War. Som ikke er rart når spillet har bare vært i utvikling i 4 måneder-ish.

 

 

Jeg kunne ha blitt homo for denne mannen. Han er virkelig sunn for spillindustrien!

 

Sympatisk kar denne Phil. Tror det at han setter pris på konkurrentene, og kan gi utrykk for at de gjør mye bra kan slå positivt tilbake på Xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...