Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ingen tvil om at Microsoft hadde en bedre konf enn Sony. Men det blir vel neppe noe særlig utslag på salget av Xbox.

Jeg tror ikke nødvendigvis at de hadde tjent mer om de skulle betalt for at spillene KUN kunne spilles på Xbox. Faktisk overbevist om at de hadde tjent mindre. 

Det er jo ikke noe vi taper på at spillene kan spilles på flere steder, om noe så er det Sony som holder tilbake/ødelegger hva som kunne blitt et ufattelig fint opplegg hvor PS og Xbox spillere kunne spilt sammen.
Hvor man kan velge den konsollen man skulle ønske uten å måtte velge hva vennene dine velger eller fordi den ene konsollen har det spillet mens det andre har ikke det.


Men det er jo helt åpenbart at Xbox har overall en bedre konsoll, bedre menyer, tilbud og kontroller. Sony vet at den eneste måten de kan "vinne" på er å betale skyhøye priser for ekslusivitet for det er den eneste måten de kan slå Microsoft på. 
For en ren konsoll vs konsoll duell taper Sony hver dag i uka.

Det er vel egentlig konsollen de burde fokusere på å gjøre bedre. 
Overall så taper vi gamere bare på det Sony driver med, for det er de som holder tilbake utviklingen av noe som kunne blitt fantastisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sonys titler har samme basis how to make a hit game formelen ... Om spillet heter last of Us eller god of war ... er det samme gammle oppbrukte Sony formelen .... 3person ... Lang vel skrevet historie... pop up fiender..... stor selger..

Kom for Gud med noe nytt ....

Lenke til kommentar

Nei ... for det er 3 forskjellige spille sjangere mot ..... 3person Sony bake oppskriften.
For min del blir jeg fort lei å spise den samme kaka flere ganger....


 

Gode gammle klassikere .... herlig

 

Spider-Man ser veldig gjennomtenkt ut, men greier aldri å bli hypet av noe som er Marvel relatert dessverre :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Gode gammle klassikere .... herlig

 

Spider-Man ser veldig gjennomtenkt ut, men greier aldri å bli hypet av noe som er Marvel relatert dessverre :p

Marvel har flooded markedet med filmer pluss Spiderman blir bitt for ørtende gangen ,Sony melker kua tørr.

 

La meg gjette helt vilt... 3person ? Jøss for en overraskelse ?

 

Point proven .... amen

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ESO er en nedvasked Elder scrolls helt OK ikke forvent et skyrim men mere et lett vekter med mindre items og pick up oppdrag, ingen problem å spille det som en singel player noen dungeons må man være i et party for å få startet.

Ja tenkte mest å spille singleplayer, gir det en sjanse :) takk

Lenke til kommentar

Noen som har spilt ESO, jeg har hørt noen folk på reddit og diverse forumer har snakket varmt om det og det har blitt en del bedre siden release.

 

Hvordan funker det på konsoll?

 

Base game er jo gratis nå med game pass

 

Har ikke prøvd det på konsoll, men det er helt knall på PC. Ikke gå inn i spillet med noen forventinger om at det er ett Elder Scrolls spill i samme kvalitet som hovedserien med samme klassefrihet, for det er det absolutt ikke. Det er derimot ett helt fantastisk MMO som bare blir bedre og bedre hele tiden med kontinuerlig support.

Lenke til kommentar

Dere fikk med dere at Phil Spencer nevnte at de jobber med neste generasjons Xboxe(flertall), ikke sant? Tviler på at det er snakk om en "Xbox Two X" som slippes samtidig med en Xbox Two for de som har lyst til å betale for noe bedre allerede fra dag en da denne i så fall ville blitt ekstremt dyr, men kan det være en håndholdt i en eller annen form som skal leve side om side med en klassisk konsoll?

 

Spekulasjoner, spekulasjoner :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...