Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Helt fantastisk spill, vel verdt en titt, overrasket meg svært positivt!

 

Har MS egen streaming app for E3 på One? Driver og lader opp litt til i kveld :) Eller er det YouTube/Twitch stream som gjelder?

 

EDIT: Mixer ja, hadde jo den liggende på konsollen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt fantastisk spill, vel verdt en titt, overrasket meg svært positivt!

 

Har MS egen streaming app for E3 på One? Driver og lader opp litt til i kveld :) Eller er det YouTube/Twitch stream som gjelder?

 

EDIT: Mixer ja, hadde jo den liggende på konsollen.

 

Hva slags video kvalitet får du på konsollen? for øyeblikket er det ihvertfall bare 1080p på mixer.com/xbox med Edge.

Lenke til kommentar

Orker ikke, derfor jeg spurte her, men den har HDCP2.2, hdmi1.4.

får kjøpe en ny tv da, den har ikke HDR heller så, er det slik at HDR må være på hardware nivå, xbox one x støtter HDR10 ikke sant?

så hvis en app (film) på xbox one bare støtter Dolby Vision så blir det ikke noe HDR der?

Joda. For HDR10 er "inni" Dolby Vision.

Så Dolby Vision materiale på noes som bare har HDR10, vil forssatt gi deg HDR.

Lenke til kommentar

Hva slags video kvalitet får du på konsollen? for øyeblikket er det ihvertfall bare 1080p på mixer.com/xbox med Edge.

 

1080p, på min Sony 1080p skjerm :p Så får vel si meg fornøyd. Men man trenger ikke bruke nettleseren, det finnes en egen app.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

1080p, på min Sony 1080p skjerm :p Så får vel si meg fornøyd. Men man trenger ikke bruke nettleseren, det finnes en egen app.

 

OK, husker bare fra i fjor at det var enten Edge eller appen på XBOX som var best å bruke. På Chrome, og PC appen tror jeg man fikk redusert oppløsning og/eller bitrate. Men, det er vel ikke verdens undergang uansett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gode tider i vente på Xbox.

 

Forza Horizon 4, Halo: Infinite og Gears 5.

 

Og liker taktikkspill så Gears: Tactics kan funke.

På en skala fra 1 til 10, hvor hetta hadde du de minuttet etter GOW mobilspill, til GOW5 ble lansert?  :tease:

Lenke til kommentar

På en skala fra 1 til 10, hvor hetta hadde du de minuttet etter GOW mobilspill, til GOW5 ble lansert?  :tease:

 

I hodet mitt gikk det sånn her: "Dæven å kul måte å vise det neste Gears spillet på... bare ert i vei... det kommer" (tenkte jeg mens pulsen økte litt og litt) :-p

 

Men interessant det Phil Spencer sier om at de satser på Cloud gaming. Men samtidig er de dypt inn i utviklingen av den neste Xbox-maskinvaren. 

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Knallbra konferanse, men ikke snurten av noe nytt Fable eller Perfect Dark desverre.

 

Masse lovnader for fremtiden og nysatsinger. Spent på cloudstreamingen deres og om det vil ta av. Her har de en killer feature som konkurrentene ikke har nubbesjans i å måle seg med.

 

Men Halo MCC er bekreftet for GamePass så da regner jeg med det kommer til PC også :D

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...