Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Dere fikk med dere at Phil Spencer nevnte at de jobber med neste generasjons Xboxe(flertall), ikke sant? Tviler på at det er snakk om en "Xbox Two X" som slippes samtidig med en Xbox Two for de som har lyst til å betale for noe bedre allerede fra dag en da denne i så fall ville blitt ekstremt dyr, men kan det være en håndholdt i en eller annen form som skal leve side om side med en klassisk konsoll?

 

Spekulasjoner, spekulasjoner :p

Det blir nok en die-shrink av dagens XB1X ned til 7nm som tar over for denne, kanskje fysisk krymping også, så en XBox One XS? Også blir det Next-gen, også basert på 7nm produksjonsprosess, men med Zen og Navi arkitektur..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg er imponert over xboxen etter å hatt den 2 dager.

Den bråker mye mindre enn PS4 Pro'en jeg har.  Xbox gamepaden er også digg, men dpaden føltes litt flimsy. Også teit at den ikke er oppbladbar. 

For en del år siden så hadde jeg en Xbox One, og da var den diger, med ekstern strømkloss. Ting har forandret seg litt. Også imponert over hva de har klart å presse inn i en så liten boks. Den veide også utrolig mye mer enn hva jeg hadde sett for meg når jeg først åpnet den opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd det på konsoll, men det er helt knall på PC. Ikke gå inn i spillet med noen forventinger om at det er ett Elder Scrolls spill i samme kvalitet som hovedserien med samme klassefrihet, for det er det absolutt ikke. Det er derimot ett helt fantastisk MMO som bare blir bedre og bedre hele tiden med kontinuerlig support.

Hørtes bra ut, og hørtes ut som akkurat det jeg trenger :) Fikk ikke lastet det ned i går, men holder på nå, så blir å spille det i kveld :) Har også hørt at det fikk litt laber velkomst men at de har vært flinke med å gi ut ny content samt forbedre spillet underveis

Lenke til kommentar

De to ekspansjonene som har kommet har vel også fått relativt mye skryt for å ha gode historier.

Jepp, Morrowind og Summerset ja. Lest mye bra om det jeg også.

 

Har ikke helt forstått det enda, men virker som at hvis jeg starter en ny karakter og har Summerset ekspansjonen så starter man å levle i den sonen, som hørtes litt merkelig ut. Vil helst ikke gå glipp av noe fra base spillet, så tenkte siden det var gratis på gamepass og prøve det først og så kjøpe Summerset senere.

Lenke til kommentar

Lurer litt på en Xbox X selv. Ikke så mye for spilling, men som 4k disc- og streamer.

 

Skulle egentlig ha en dedikert spiller. Men har ikke funnet noen enda som kan gi meg problemfri bruk av 4K, Netflix hdr, atmos 1080p/4k osv. Xboxen virker faktisk som det beste alternativet - særlig med tanke på at de også er flinke til å sende ut updates.

Lenke til kommentar

Jepp, Morrowind og Summerset ja. Lest mye bra om det jeg også.

 

Har ikke helt forstått det enda, men virker som at hvis jeg starter en ny karakter og har Summerset ekspansjonen så starter man å levle i den sonen, som hørtes litt merkelig ut. Vil helst ikke gå glipp av noe fra base spillet, så tenkte siden det var gratis på gamepass og prøve det først og så kjøpe Summerset senere.

 

Hele verdenen scaler til din level så uansett hvor du begynner så kan du egentlig bare finne deg ett travel shrine og teleporte til den zonen du vil å begynne queste der. Om du faktisk starter i Summerset hvis du har den expansion aner jeg ikke.

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et siste spørsmål her, når du laster ned ting, så får jeg en følelse av at du ikke får reell download speed da den hopper fra 4Mb/s til 25 Mb/s. 

Finnes det en setting her til å vise faktisk download speed og ikke noe kombinert nedlastning/installering fjas som jeg tror står på nå

Lenke til kommentar

Nå savner jeg gaming og tenkte kjøpe meg det nyeste innen xbox.

Er ikke helt oppdatert lenger og lurte på om dere kunne hjelpe meg litt? :)

Hva er det nyeste og beste inn xbox om dagen?

Vet dere om noen gode tilbud på de?

Takker for hjelpen :)

Xbox one X og Tror Elkjøp har en god pris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aner ikke hvor mange som eventuelt er interessert i det, men her er linken for å registrere seg for Black Desert Online betaen på Xbox One i hvert fall.

 

Så vidt spilt det litt på PC, så tror ikke nødvendigvis jeg kommer til å bry meg alt for mye om det på Xbox, men registerte meg uansett for å gi det en test om ikke annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...