Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vampyr kan ligge an til å bli mitt personlige GOTY i år i hvert fall :p Men, så har jeg da også en voldsom elsk for Viktoriatidens London og perioden like etter århundreskifte, så når alt er så mørkt og dystert som i Vampyr blir settingen veldig tiltalende. Mye skrivefeil og annet, for min del, småpirk gjør jo at det definitivt ikke er et AAA spill, men det tar det igjen i sjarm. Kan virke som at Bloodborne har vært inspirasjon for kampsystemet, men ikke akkurat så presist og raffinert som der. Samt ganske mye enklere å holde seg i live.

 

Spilt 17 timer og bare gjort ferdig 29% i følge achievementstatistikken på Live-kontoen, så jeg får i hvert fall valuta for penga!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som tror Microsoft klarer og dra i land noe svært søndagkveld ? Hele e3 i fjor var jo for å markedsføre Xn, så nå er det jaggu på tide og komme med noen exclusives, som kan vise full ytelse fra konsollen :D Det skal sies at selv jeg ønsker mer fra microsoft nå, enn bare 3kløveret sitt Halo/Gears/forza. Se på sony med alt de kommer med, nå er det på tide å steppe up game e og vise hvem som er sjef:-)

Lenke til kommentar

Hvis du mener Xbox exclusives som ikke også kommer på PC så tviler jeg på at det skjer, takk og pris. Synes forøvrig ikke det var unormalt mye One X markedsføring i fjor og MS sin fremvisning bestod jo nesten kun av en massiv mengde spill nesten uten pause.

 

Men de burde faenmeg komme med en haug med egne IPer av alle slag ja, både nye, gamle og reboots, men for min del så kan de godt slippe de på Nintendo Switch også :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Hvis du mener Xbox exclusives som ikke også kommer på PC så tviler jeg på at det skjer, takk og pris. Synes forøvrig ikke det var unormalt mye One X markedsføring i fjor og MS sin fremvisning bestod jo nesten kun av en massiv mengde spill nesten uten pause.

 

Men de burde faenmeg komme med en haug med egne IPer av alle slag ja, både nye, gamle og reboots, men for min del så kan de godt slippe de på Nintendo Switch også :p

 

Det er vel nesten en uttalt strategi at de går for å gjøre XBOX til en dedikert gaming PC? Den kjører jo en versjon av Win 10 så vidt jeg har forstått? I teorien kan vel MS la XBOX boote eller kjøre i en windows mode, og tillate installering av et hvilket som helst PC spill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er vel nesten en uttalt strategi at de går for å gjøre XBOX til en dedikert gaming PC? Den kjører jo en versjon av Win 10 så vidt jeg har forstått? I teorien kan vel MS la XBOX boote eller kjøre i en windows mode, og tillate installering av et hvilket som helst PC spill?

Har ikke sett noen offentlig uttalelse selv, men det er relativt tydelig at varemerket "Xbox" dreier seg mot GaaS, og at konsollen utelukket blir fordi som ikke kan / vil ha PC av en eller annen grunn i fremtiden.

 

Kjører veldig modifisert versjon av Windows 10, men blant annet Shell API fra vanlig Windows er fjernet, sånn at den kan ikke kjøre vanlige Windows applikasjoner.

Om vi noen gang ser en Windows versjon som du får på PCer, på en Xbox, så blir det nok noe lignende nye Windows 10 S .

Microsoft har også enn så lenge full kontroll på hvilket OS du kan installere på en Xbox.

Lenke til kommentar

Hvordan er det når man kjøper en brukt xbox uten kvittering, men når jeg registrerer xbox´n med serienummer på xbox.com så står det at jeg har 1 år igjen av garantien. Om den slutter å fungere om 5 mnd får jeg da en ny konsoll eller er jeg fucked ettersom jeg ikke har kvittering?

Lenke til kommentar

Nei, da er du ikke fucked. De forholder seg til det som står da du registrerte den på netten.

Men hadde det vært snakk om at du ikke var innenfor "nettets garanti", men visste at Xbox-en var under 5 år gammel, da hadde du trengt kvitteringen.

Takk for svar. Har vi 5 års garanti med kvittering ved kjøp på feks elkjøp?
Lenke til kommentar

Takk for svar. Har vi 5 års garanti med kvittering ved kjøp på feks elkjøp?

I norge har man alltid 5 års reklamasjonsrett på produkter som er ment til å vare så lenge, noe en xbox er. Så om du skulle havne i en sak hvor butikken sier "sorry - kan ikke hjelpe deg for garantien er utløpt" så sier du bare at du ønsker å benytte deg av reklamasjonsretten istede.

Lenke til kommentar

Greier ikke å bli entusiastisk rundt Anthem, det ble bare forsterket etter årets presentasjon. Ser døllt ut og gir meg svært lite altså. Høres ut som noe Destiny opplegg.

 

Svært lite vi såg av Battlefield V også, men nå gleder jeg meg veldig til MS sin konferanse. Skal vise mer der :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...