Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Takker for hjelpen - da blir det en X på meg imorgen :)

 

Det var ryktet om et nytt fallout som fikk meg inn på tanken om å game igjen. Må vel vente litt på det.

 

Tar opp GTA single player imorgen tenker jeg, bare for å få kost meg litt.

Må nok få testa et 4k spill i aller nærmeste fremtid også.

 

Tips der?

Far cry er vel 4k?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for hjelpen - da blir det en X på meg imorgen  :)

 

Det var ryktet om et nytt fallout som fikk meg inn på tanken om å game igjen. Må vel vente litt på det.

 

Tar opp GTA single player imorgen tenker jeg, bare for å få kost meg litt.

Må nok få testa et 4k spill i aller nærmeste fremtid også.

 

Tips der?

Far cry er vel 4k?

 

Nå har jeg ikke 4K TV, så jeg har ikke anledning til å få testet disse spillene i 4K. Jeg har hørt mye bra om:

 

-The Witcher 3

-Rise of the Tomb Raider

-Gears of War 4

-Forza Motorsport 7

-Assassin't Creed Origins

-Far Cry 5

 

I tillegg kan du jo også ta en titt på 360-spillene Portal 2, Red Dead Redemption, The Witcher 2, Sonic Generations, Oblivion, Fallout 3, Gears of War 2, Fable Anniversary, Forza Horizon og Mirror's Edge som har fått 4K-oppdateringer på Xbox One X. 

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt rått dette jo :)

 

Jeg får sette meg inn i ting imorgen. Altfor mye godsaker å velge mellom her.

 

Jeg mener det er minst 3 år siden sist jeg spilte, og da var jeg borti både fallout 4 og witcher 3 hvis jeg ikke tar helt feil (?)

Kan hende jeg kan laste ned et av de som jeg allerede kjøpte den gang da - går ut ifra at jeg må betale for enhanced edition men det er HELT greit :)

Lenke til kommentar

Helt rått dette jo :)

 

Jeg får sette meg inn i ting imorgen. Altfor mye godsaker å velge mellom her.

 

Jeg mener det er minst 3 år siden sist jeg spilte, og da var jeg borti både fallout 4 og witcher 3 hvis jeg ikke tar helt feil (?)

Kan hende jeg kan laste ned et av de som jeg allerede kjøpte den gang da - går ut ifra at jeg må betale for enhanced edition men det er HELT greit :)

4K-patchene er gratis. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestemte meg for å fylle på noen måneder med Game Pass med nøkkel fra g2a. Ligger på ca. Halv pris av abonnement når man kjøper 3 måneder av gangen. Litt artig denne gangen var at selv om jeg bestilte 2 stk. 3 måneders pass til ~150 Kr per. Så fikk jeg i stedet 4stk. 1 måneds pass. Har handlet der tidligere, men da fikk jeg en nøkkel som jeg kunne copy - paste inn i xbox store app'en, som ga 3 måneder direkte.

 

Slik jeg tolket det denne gangen, så fikk jeg 1 måned ekstra som plaster på såret fordi jeg måtte taste manuelt 3+1 forskjellige koder fra et scan som ikke kunne kopieres fra med å markere teksten med musa. Litt irriterende var det jo, men den ekstra måneden ville kostet 99 Kr den alene om jeg skulle betalt via abonnement til MS, så jeg overlever. :p Endte altså med 8 måneders Game Pass for ~300 Kr. Jeg kan ikke garantere at det samme vil skje for andre som handler, men om noen vil prøve, så hette selgeren "Trusted_keys". Jeg valgte den selgeren tilfeldig siden den var billigst på listen.

Lenke til kommentar

Jaa, da var boksen i box :)

 

Jeg ser det er kommet noe som heter "Game pass" som inkluderer fri spilling på en rekke spill for en fast sum i måneden. Det kan jo være kjekt.

MEN! Da jeg valgte "suscribe" på dette i setup er jeg 100% sikker på at det stod 99kr pr. måned, mens i mailen jeg mottok står det 99USD :eek:

 

Det siste er vel det naturlig riktige tenker jeg, men greit å følge litt med her :dontgetit:

 

Da er det bare å vente på nedlastningen av State of Decay da, så blir det testing av 4k :)

Receiveren min støttet visst ikke dette formatet, som gjorde at jeg mistet lyden, men heldigvis har jeg et par gode BT headset på lur :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaa, da var boksen i box :)

 

Jeg ser det er kommet noe som heter "Game pass" som inkluderer fri spilling på en rekke spill for en fast sum i måneden. Det kan jo være kjekt.

MEN! Da jeg valgte "suscribe" på dette i setup er jeg 100% sikker på at det stod 99kr pr. måned, mens i mailen jeg mottok står det 99USD :eek:

 

Det siste er vel det naturlig riktige tenker jeg, men greit å følge litt med her :dontgetit:

 

Da er det bare å vente på nedlastningen av State of Decay da, så blir det testing av 4k :)

Receiveren min støttet visst ikke dette formatet, som gjorde at jeg mistet lyden, men heldigvis har jeg et par gode BT headset på lur :)

 

Er det ikke en optisk mulighet på baksiden?? Så du får lyd i receiveren  :)

Lenke til kommentar

Er det ikke en optisk mulighet på baksiden?? Så du får lyd i receiveren :)

Jo, tror det skal funke(?) Litt usikker.

Hdmi fra xbox til tvn og optisk fra xbox til receiver(?)

 

Må uansett kjøpe kabel. Den jeg har fra før er festet slik at det blir vanskelig å swappe mellom enhetene.

 

Og jeg må si det var fantastisk lyd via H9 klokkene mine, så det er jo ikke akkurat noe stress dette :)

Lenke til kommentar

Jo, tror det skal funke(?) Litt usikker.

Hdmi fra xbox til tvn og optisk fra xbox til receiver(?)

 

Må uansett kjøpe kabel. Den jeg har fra før er festet slik at det blir vanskelig å swappe mellom enhetene.

 

Og jeg må si det var fantastisk lyd via H9 klokkene mine, så det er jo ikke akkurat noe stress dette :)

 

Bruker sjølv optisk mellom receiver og tv. Da får alt som blir kobla til tv nyte godt av den optiske koblinga. Funker sikkert slik du tenkte og. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...