Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Witcher 3 har jeg nesten 300 timer i, så den føler jeg meg litt ferdig med :p

AC har jeg ikke spilt siden Brotherhood, skal sjekke Origins. Ser også at det er tilbud på triple pack med Black Flag, Syndicate og Unity til 699,- hos MS Store. Verdt pengene eller er det dårlige spill? :)

 

Black Flag er dritbra, men det er fare for at du blir ekstremt lei naval combat rimelig fort. Syndicate var første tittelen som rewampet hele combaten i serien og gjorde det på en bra måte så det faktisk er rimelig morro å sloss, men resten av spillet var rimelig "meh". Jeg er ikke noen fan av Victorian era London heller og syntes verdenen var nitrist. Unity fant jeg rimelig kjedelig hele veien og husker nesten ingenting fra det lengre så for meg var det tydelig veldig lite minnesverdig. 699kr for de spillene er svindyrt spør du meg med tanke på at de er rimelig gamle nå å kan skaffes billigere andre steder. Assassin's Creed Unity koster faktisk bare 11 kroner på CDkeys, mens Syndicate og Black Flag kan du skaffe til ca 150kr pr stk på sider som G2A

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Kommer nok til å spille Origins i førsteomgang, så ikke sikkert jeg kommer til å spille de gamle spillene i det heletatt :)

Godt valg og helt klart nydelig med X support for 4K og HDR.

 

3440x1440p og max innstillinger på pc kan ikke måle seg med X versjonen på Sony XE90 75" med 4K og HDR

 

Ser det har kommet et par exspansions.

Vurderer å kjøpe sesong pass og spille igjennom disse også.

Lenke til kommentar

Har også 4K og HDR, så blir bra dette vil jeg tro. AC er et typisk spill (pleide å være i alle fall) som passer seg ypperlig på konsoll, så det er fint å sitte i sofaen en gang i blant også :)

Helt klart et knall sofaspill med gamepad i hånda  :)

Det som dog irriterer meg grønt er fontsize ikke er mulig å justere på Xbox.

 

Selv med 75" klarer jeg faen ikke lese den lille skriften som er i de fleste spill (bl.a origins)

Forstår ikke at det ikke er lagt mulighet for å endre dette, burde vært en smal sak.

Lenke til kommentar

Hadde en god 6 timers økt i Sea Of thieves i dag, hadde 4 mans crew på en gallion, 4 kompiser med god kommunikasjon 2-3 timer av økten, helt sinnsykt gøy :D Eneste som satt en demper på en ellers fantastisk gaming session var et stakkarslig menneske som ikke tålte å se andre som hadde det gøy. En random joinet sessionen, spilte med oss en stund før han bestemte seg for å gå under dekk og sprenge krutt tønnene vi hadde stående, som selvfølgelig sank skipet og vi mistet all looten vi hadde, rett etter dette logget han ut. Gamertagen hans var gaminggoodfello, så om dere møter på han vil jeg anbefale å fengsle han ganske kjapt :)

 

Men totalt sett en ganske ubetydelig hendelse i en ellers sinnsykt artig gaming session :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har gaming headsett og anbefale ? Kjøpte meg Turtle beach stealth 700x, men det kutta lyden noe sinnsykt, så må få skaffa meg noe annet. Max pris 2000 kr, må være tråløst, kan bruke kabel til kontroller så lenge jeg slipper adapter boksen.

Selv har jeg astro a50 (over 2000,-) og er veldig fornøyd med det mtp. Både lydkvalitet og fysisk kvalitet. Det har en trådløs lillebror som koster under 2000,-:

 

https://www.komplett.no/product/963712/gaming/lyd/traadloese-headset/astro-a20-traadloes-gaming-headset-groenn?offerId=KOMPLETT-310-963712

 

Hvis det er like god byggekvalitet så vil jeg tro det er et greit headset mtp. Pris. Ser det får helt ok score fra forskjellige nettsider også. Mer info her:

 

https://www.astrogaming.com/a20-wireless-headset/

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

Noen som har gaming headsett og anbefale ? Kjøpte meg Turtle beach stealth 700x, men det kutta lyden noe sinnsykt, så må få skaffa meg noe annet. Max pris 2000 kr, må være tråløst, kan bruke kabel til kontroller så lenge jeg slipper adapter boksen.

Selv har jeg astro a50 (over 2000,-) og er veldig fornøyd med det mtp. Både lydkvalitet og fysisk kvalitet. Det har en trådløs lillebror som koster under 2000,-:

 

https://www.komplett.no/product/963712/gaming/lyd/traadloese-headset/astro-a20-traadloes-gaming-headset-groenn?offerId=KOMPLETT-310-963712

 

Hvis det er like god byggekvalitet så vil jeg tro det er et greit headset mtp. Pris. Ser det får helt ok score fra forskjellige nettsider også. Mer info her:

 

https://www.astrogaming.com/a20-wireless-headset/

 

Har vurdert de, men syns de ser digre ut. Er de tunge på hode ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...