Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen gode bilder eller videoer som sammenligner utseende på Scorpio Edition og det vanlige? Var overraskende vanskelig å finne noen gode sammenligninger. Har forhåndsbestilt Scorpio utelukkende på grunn av at jeg syntes det er kulere branding, men kan godt være jeg ønsker å bytte om jeg syntes vanlig ser bedre ut.  :hmm:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Ja får vente å se. Hvorfor i alle dager printa de heller ikke sin egen vri på zodiac-tegnet til Scorpio som hadde matchet både navnet og måneden den slippes. Istedet ser det ut som en homo har prompa siste elskovsesjon på boxen gjennom en metallsil.

 

En annen fordel med å vente er jo at det kanskje dukker opp en Elite version av X også som har solid state hybrid drive, men da blir vel maskina kostende 600 dollar som er langt over smertegrensa :p

 

Fant forøvrig ett greit bilde av den på avstand: (høyreklikk og åpne bilde i ny fane for større bilde med zoom).  

 

xbox-one-x-project-scorpio-edition-67.jp

 

Mulig det bare er meg men hadde det hvite vært i samme grønnfarge som "Project Scorpio" teksten istedet så kunne det kansje tatt seg bedre ut. Noen som har drøye photoshop skills? :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Jeg er for tiden i en mental kamp med meg selv om jeg skal kjøpe 4K monitor eller teste en 3440x1440 Ultra Wide så fort de nye Asus modellene er ute i slutten av året, men jeg heller mest mot sistnevnte. Litt turnoff at Scorpio ikke støtter det enda men siden jeg spiller mest på PC så får Xboxen bare vike i førsteomgang :p

 

Vet ikke om det er aktuelt. Men Scorpio støtter Freesync, så det kan være greit å ha i bakhodet..

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg du vurderer kommende Asus skjermer.

Vi AMD folk har gleden av den fantastiske Asus MX34VQ.

En 3440x1440 native 100Hz UW. Fantastisk skjerm og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den, selv om den kostet like mye som 4k tven min. :p

 

Once you UW, you never go back!

 

Størrelsen, UW og buen på skjermen føles som det mest naturlige tingen i verden i spill og du får en heeeelt annen følelse enn med 16:9/16:10.

Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

MX34VQ var jeg sååå nære på å bestille når den var på tilbud for en stund siden faktisk siden det var 30% avslag om jeg ikke husker feil, men nå venter jeg på PG35VQ istedet. 100hz mer enn forgjengeren (PG348Q), 1" større skjerm, curved, masse annet dilldall jeg ikke engang aner hva er og jeg var litt svak for det overdådige designet :p

 

 

Once you UW, you never go back!

 

Er dette jeg har sett folk flest konkludere med så jeg er overbevist :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vel formatet og prisen er nok grunnen til den oppløsningen er valgt, 7680x2160 hadde nok kost noen så mye at det neppe hadde vært hensiktsmessig på et produkt som er så nisje fra før. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...