Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Men du som forhåndsbestilte så tidlig, har du fått spørsmål om hvilken utgave du vil ha? Eller får du automatisk Project Scorpio Edition?

 

For er alle de som forhåndsbestilte før annonseringen og forhåndssalget av Project Scorpio Edition inkludert i antallet PSE Gamestop får?

Eller blir det en salig røre og krangling om hvem som har rett på hva tro?

 

 

Jeg er rimelig sikker på at alle Xbox One X som blir solgt rundt launch er Project Scorpio. Enten du vil eller ikke.

Akkurat slik det var med "Day One"-utgaven på første Xbox One.

Så mitt gjett er at første opplag av Xbox One X som kommer er alle Project Scorpio.

 

Kunne ikke brydd meg mindre, og foretrekker sikkert en helt plain sort foran Project Scorpio sitt design.

Kan ikke skjønne at Project Scorpio skulle plutselig snu hele markedet, da det er nøyaktig samme konsoll, bare med litt andre farger.

Tror folk endelig er sultne på en konsoll som kan gi 4k til mye gode skjermer som står i hjem og stuer rundt omkring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kunne ikke brydd meg mindre, og foretrekker sikkert en helt plain sort foran Project Scorpio sitt design.

Kan ikke skjønne at Project Scorpio skulle plutselig snu hele markedet, da det er nøyaktig samme konsoll, bare med litt andre farger.

Tror folk endelig er sultne på en konsoll som kan gi 4k til mye gode skjermer som står i hjem og stuer rundt omkring.

 

 

Det er et godt poeng. Men det trenger ikke bety annet enn at de med 4K TV'er som er sugne på en konsoll som virkelig klarer å drive en slik oppløsning, har vært mange nok til å tømme pre-orders "lageret". Analyse byråder har sagt 4K TV'er ikke kommer til å være "vanlig" i de tusen hjem før i 2019 en gang. Så det spørs på hvor stort markedet for en "4K konsoll" er allerede nå. Hastigheten på tømmingen av Scorpio edition lagrene tyder på at det kan være flere enn mange av oss har sett for oss. Og det hadde jo forsåvidt vært hyggelig det. :)

Lenke til kommentar

Neste DNB/Power er en av de to siste ukene i Oktober btw. ;)

Så det kan godt hende du kan forhåndsbestille en vanlige en før release derfra. Men det ser du. Selv hadde jeg et svakt øyeblikk å bestilte en Project Scorpio Edition. Så får jeg se hva jeg gjør angående DNB/Power og den vanlige og eventuelle lagerdatoer på de. :p

Off-topic, men hvordan vet du når de DNB/Power-kampanjene kommer?

Lenke til kommentar

 

Neste DNB/Power er en av de to siste ukene i Oktober btw. ;)

Så det kan godt hende du kan forhåndsbestille en vanlige en før release derfra. Men det ser du. Selv hadde jeg et svakt øyeblikk å bestilte en Project Scorpio Edition. Så får jeg se hva jeg gjør angående DNB/Power og den vanlige og eventuelle lagerdatoer på de. :p

Off-topic, men hvordan vet du når de DNB/Power-kampanjene kommer?

 

 

Vet ikke eksakt dato, men som regel innenfor 1 ukes feilmargin. Det er fordi tilbudene går i syklus, spesielt Expert/Power, så det er ganske forutsigbart når neste kommer.

Lenke til kommentar

 

Neste DNB/Power er en av de to siste ukene i Oktober btw. ;)

Så det kan godt hende du kan forhåndsbestille en vanlige en før release derfra. Men det ser du. Selv hadde jeg et svakt øyeblikk å bestilte en Project Scorpio Edition. Så får jeg se hva jeg gjør angående DNB/Power og den vanlige og eventuelle lagerdatoer på de. :p

Off-topic, men hvordan vet du når de DNB/Power-kampanjene kommer?
Ingen info for oss ansatte iallfall.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Offameg. Tvinger meg igjennom GeOW Judgment om dagen. Ett høyst unødvendig spill dette her, litt morro innimellom er det..men ett forferdelig gameplay store deler igjennom.

 

Må snart kunne si jeg har spillt igjennom alle spillene :p Men dette hordemode tower defense pisset er noe jeg hater så jævlig. Noe som selvsagt fulgte med over til GeOW 4 dessverre, var vel i grunn de segmentene der som trakk spillet ned for min del.

Lenke til kommentar

Offameg. Tvinger meg igjennom GeOW Judgment om dagen. Ett høyst unødvendig spill dette her, litt morro innimellom er det..men ett forferdelig gameplay store deler igjennom.

 

Må snart kunne si jeg har spillt igjennom alle spillene :p Men dette hordemode tower defense pisset er noe jeg hater så jævlig. Noe som selvsagt fulgte med over til GeOW 4 dessverre, var vel i grunn de segmentene der som trakk spillet ned for min del.

 

Judgement ligger i backloggen min også, men det frister virkelig ikke over hodet å spille :p Jeg ble aldri noen megafan av Gears serien selv om de var morro å spille Coop innimellom og Judgement ble liksom bare glemt i en drøss av andre spillreleaser på den tiden. Synes Gears trenger en 10 års pause minimum før neste spill kommer men The Coalition er vel blitt ett Gears-only utviklerstudio og har vel ikke noe annet valg. Stakkars folk.

Lenke til kommentar

Er ingen blodfan selv, men det første spillet var jo i sin tid en nydeligop opplevelse i coop og online. Men ingen spill i serien etter det leverte samme WOW greiene. Online biten i GeOW 2 var vel mer eller mindre ødelagt når det kom, og jeg har vel ikke rørt online biten i serien siden. Men enspillerbiten i både 2 og 3 var fin underholdning mener jeg å huske. Har jo alle digitalt på One, så kanskje jeg tar meg ett dypdykk en gang.

 

Men på en annen siden, så må jeg ha en dose med blodharry hjernedød action i form av GeOW nå og da. Storkoste meg spesielt med nyutgaven av det første spillet på One når det kom! Og siste spill ut i serien var også mer underholdende enn jeg hadde forventet, selv om noe styggdom fra Judgment var med dessverre. Men syns det ble avsluttet så brått, så ja..ser vel frem til fortsettelsen :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...