Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Men for all del, spill spillene på PC. Av det jeg hører så er det konstant cheatere og problemer. Bare det i seg selv er en kjempe god grunn til å holde seg unna, for det er faktisk det som ødelegger opplevelsen og ikke det at du kan spille spilllene dine på 1440p kontra 1080.

 

Noe som bringer oss videre til satsingen til Microsoft. Blir det mulig for konsollspillere å velge bort å spille sammen med PC-gamere? For det virker jo som om de vil ha ett økosystem nå, med crossplay. 

 

 

Jeg tipper dette blir egne regler pr spill basis avhengig av type spill og sjanger. Halo for eksempel vil ha cross play coop campaign uavhengig av hvilken plattform du spiller på eller om du bruker mus/tastatur eller kontroller. Competiv multiplayer derimot vil ha separate lobbyer, ikke bare for å skille ubalansen mellom mus/tastatur versus kontroller men også for å skjerme konsollspillerne fra potensielle hacks og cheats som det myldrer av på PC. Det er fullt mulig de adder "anything goes" lobbyer også hvor folk kan spille med hvem og hva de vil. I Forza tror jeg nok det er full cross play selv competivt og eventuelt så har du en console only lobby for igjen å skjerme folk fra hackers.

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men for all del, spill spillene på PC. Av det jeg hører så er det konstant cheatere og problemer. Bare det i seg selv er en kjempe god grunn til å holde seg unna, for det er faktisk det som ødelegger opplevelsen og ikke det at du kan spille spilllene dine på 1440p kontra 1080.

 

Noe som bringer oss videre til satsingen til Microsoft. Blir det mulig for konsollspillere å velge bort å spille sammen med PC-gamere? For det virker jo som om de vil ha ett økosystem nå, med crossplay. 

 

Garantert, blir som når man trykker av å søke på de nærmeste spillerne osv. Er dessuten fåtall av spill som vil få crossplay. 

Jeg har egentlig håpet på crossplay mellom PS4 og Xbox. Microsoft virket interessert i dette om jeg husker en artikkel som ble postet her for noen uker siden.

 

Aldri i livet om jeg spiller fps spill med kontroller mot noen med mus og tastatur. Er helt greit i casual sammenhenger som co-op spill hvor man ikke nødvendigvis får særlig fordeler. 

 

Xtaz oppsummerte det fint.

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

 

 

Men for all del, spill spillene på PC. Av det jeg hører så er det konstant cheatere og problemer. Bare det i seg selv er en kjempe god grunn til å holde seg unna, for det er faktisk det som ødelegger opplevelsen og ikke det at du kan spille spilllene dine på 1440p kontra 1080.

 

Noe som bringer oss videre til satsingen til Microsoft. Blir det mulig for konsollspillere å velge bort å spille sammen med PC-gamere? For det virker jo som om de vil ha ett økosystem nå, med crossplay. 

 

Garantert, blir som når man trykker av å søke på de nærmeste spillerne osv. Er dessuten fåtall av spill som vil få crossplay. 

Jeg har egentlig håpet på crossplay mellom PS4 og Xbox. Microsoft virket interessert i dette om jeg husker en artikkel som ble postet her for noen uker siden.

 

Aldri i livet om jeg spiller fps spill med kontroller mot noen med mus og tastatur. Er helt greit i casual sammenhenger som co-op spill hvor man ikke nødvendigvis får særlig fordeler. 

 

Xtaz oppsummerte det fint.

 

Ja det er bedre med Cross play mellom Ps4 og One

Lenke til kommentar

Er vel bare å begynne å spare til Scorpio. Vet ihvertfall at den er øverst på min liste. :)

Xbox One S tror jeg at jeg står over. Skulle det komme spill neste år som krever den ekstra kraften som er i One S, så tror jeg at jeg kan vente til senere det året og spille det på Scorpio i stedet. :p

 

Tror ikke jeg gidder kvitte meg med den gamle Xbox One heller. Finner sikkert et sted jeg kan bruke den.

 

Så er vel egentlig bare det store spørsmålet om jeg skal investere i en PS4 Neo også. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

 

Men for all del, spill spillene på PC. Av det jeg hører så er det konstant cheatere og problemer. Bare det i seg selv er en kjempe god grunn til å holde seg unna, for det er faktisk det som ødelegger opplevelsen og ikke det at du kan spille spilllene dine på 1440p kontra 1080.

 

Noe som bringer oss videre til satsingen til Microsoft. Blir det mulig for konsollspillere å velge bort å spille sammen med PC-gamere? For det virker jo som om de vil ha ett økosystem nå, med crossplay. 

 

Garantert, blir som når man trykker av å søke på de nærmeste spillerne osv. Er dessuten fåtall av spill som vil få crossplay. 

Jeg har egentlig håpet på crossplay mellom PS4 og Xbox. Microsoft virket interessert i dette om jeg husker en artikkel som ble postet her for noen uker siden.

 

Aldri i livet om jeg spiller fps spill med kontroller mot noen med mus og tastatur. Er helt greit i casual sammenhenger som co-op spill hvor man ikke nødvendigvis får særlig fordeler. 

 

Xtaz oppsummerte det fint.

 

Ja det er bedre med Cross play mellom Ps4 og One

 

 

 

det kan du takke sony for at det ikke er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...